April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Mom2Bvannummer3 hoe was je afspraak bij de Verloskundige? :)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lieke; dat is dan ook een handige jas ;)

@sientjes; al een reactie gehad over de jas?

@hier; mijn zoontje heeft vandaag weer een terugval. Meer pijn in zijn been dus we blijven maar thuis vandaag.
    De dagen zijn zo heel verschillend.

3. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind via internet bestellen zo lastig. Wat is het voor stof, hoe valt ie enz. En dan kan je het weer terugsturen enz. Terwijl je in de winkel gelijk alles kan passen.

Wij hebben ook al wat gekregen hoor en ik mag nog cadeaus uitzoeken van een paar mensen dat is natuurlijk super lief. Maar ik heb geen mensen in m'n omgeving die net uit de kleine kinderen zijn ofzo.

Voor een box wil ik ook nog 2e hands kijken ja. Maar dat valt ook niet altijd mee. En voor een badje en standaard enzo kijk ik ook al op marktplaats, dat is toch goed schoon te maken. Wiegje hebben we al ook via marktplaats. Ik had vorige keer bij DA drogist davitamon mama 1+1 gratis en ik had al 1 doosje gekocht dus nu heb ik voor de gehele zwangerschap in huis haha :D Moet toch een beetje besparen wij zwangere vrouwen in de crisis hihi ;)

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een reactie maar het was zo'n lange jas dat hij tot over m'n knieen zou komen haha ik ben niet zo lang. Even verder zoeken dus.

Ik vind het echt sneu voor je zoontje dat hij zo veel pijn heeft. Sterkte er mee!

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Vindt ik dus ook..hoef k geen positie jas te kopen..scheelt een hoop geld. .zeker in deze tijd..alles is zooo duur..

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb de vorige zwangerschappen telkens met een open jas gelopen in de winter, de knoop net boven mijn buik dicht en de rest moest open. Niet echt ideaal, vandaar ik nu echt een passende jas wil. Ook omdat ik nu de gehele winter zwanger ben. Dat was bij de 1e anders, hij is geboren halverwege december en de 2e halverwege februari.

7. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Ik heb mijn positiejas met geluk kunnen kopen bij de h&m voor 20 euro. Lekker dikke wollen stof. Lijkt net een gewone jas. Super blij was ik ermee, dus ben gelukkig voorzien :)

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dat scheelt indd dan hoef je niet de hele winter door..als het me niet bevalt doe k er wel een dik vest onder hihi die heb k genoeg :) heb heerlijk geslapen met t kussen vannacht :)

9. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Jaa dat vond ik ook wel lastig maar heb toch een redelijk lekkere trui daar gekocht. Voor de rest koop en pas ik het ook van te voren.
    Haha dat doe je goed, die actie hadden wij toen niet dus ik mag volgende x waarschijnlijk weer de volle mep betalen voor die vitaminen :p. Ik heb dat inderdaad ook niet in mijn omgeving mensen met hele kleine kinderen. Dus dat is af en toe flink zoeken maar we komen er wel haha ;)

10. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Sterkte ermee! :(

11. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    @deesdees: smelt smelt wat een lieve foto van je kindjes!

12. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    oh en sterkte met je zoontje. Getsie die stumpert!

Zo ik heb me weer bijgelezen en hèhè eindelijk een voordeel van niet in nederland wonen. Bij jullie is dan alles wel goedkoper enzo maar ik hoef geen winterjas te kopen, bij ons is het december hartje zomer :D

13. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Oh wat heerlijk zeg! haha :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Duimelijn; Zo ver ik het begrijp woon je dus in zuid Frankrijk?
    Heerlijk!
    Wij hebben zelf een vakantiewoning in Noord Frankrijk, de ardennen....heerlijk om daar ook zo af en toe eens heen te gaan.

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @deesdees hoe gaat het met je manneke nu?

(volgens heb ik een foto gemist? )

@positiekleding en spullen..... kleding koop ik niet meer bij, positie jas ook niet, heb een lekkere ruime fleecevest die ik onder mn jas aan doe

van de week wat dingentjes voor de kleine geshopt in de goeie kleur ;) zo'n schattig setje gekocht.

Gister was mn meis jarig en zaterdag vieren we het voor de volwassenen
    en volgende week vrijdag komen er allemaal vriendjes van haar zelf van schooltje enzo
    daarmee gister ook school gestart, vandaag de eerste volle dag... t is zo stil zonder dr :) moet er heel erg aan wennen

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #1296 BLiS, 31 okt 2013
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
    @Musty; Pagina 127 staat een foto ;)
    Met hem gaat het vandaag weer wat beter, wel blijft hij mank lopen :(
    Hij strompelde iig niet zo erg als gisteren, toen was het echt erg.
    Ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven, onze oudste start einde van de maand met wennen en gaat per 9-12 volledig starten op de basisschool.

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    aww vrolijke koppies!

balen dat hij toch last blijft houden =/ is fysiotherapie al opgestart voor hem?

spannend heh? dan komt het dichtbij en voor je het weet!

18. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

22 aug 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Hoi Steeciaaantos (en alle andere dames natuurlijk ook !), afspraak bij de verloskundige was weer oké. Ik heb helaas wel afscheid moeten nemen van mijn verloskundige, want ze gaat per morgen de praktijk overdragen aan iemand anders, ze gaat even drie maanden helemaal niks doen en genieten van haar eigen gezinnetje (ik denk maar zo: misschien moet ik ook maar eens gaan studeren voor verloskundige, want volgens mij ben je voor je 40-ste binnen qua geld dan hahahahahaha !)

Het enige wat niet oké was, waren mijn antistoffen voor rode hond. Ik moet dus heel erg gaan oppassen, want als ik ook maar iets van in aanraking kom met rode hond, dan is het zowel voor mij als voor de kleine uk gevaarlijk..... Niet zo een leuk nieuws, aangezien wij momenteel in het appartement van mijn vriend wonen in verband met mijn nieuwe huis, en zijn appartement is precies boven een kinderdagverblijf gelegen..... Dus maar even goed de briefjes aan de deur bij het KDV in de gaten houden ! Mocht er op het KDV ronde hond gesignaleerd zijn, dan moet ik a la minute bellen naar de verloskundige zodat er actie ondernomen kan worden.

Ze heeft gevoeld aan mijn buik en ze vond dat mijn baarmoeder al prima goed groeide. Daarnaast kreeg ik een compliment over mijn zwangere buik. Ook het hartje nog gehoord. Eerst was het even schrikken, ze zei tegen me: ik hoor 2 hartslagen.... Maar daarna: hahahaha, het is jouw hartslag en die van de baby ! Baby is erg druk volgens haar en het hartje klopt krachtig !

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik vrees dat hij de komende tijd ook nog wel last blijft houden.
    Fysio is vorige week geweest, toen is het zeg maar opgestart maar ze wist zo 1,2,3 niet echt wat ze voor ons kon betekenen omdat hij wel gewoon mag blijven bewegen als een kind van bijna 4. Lastig dus.
    Volgende week komt ze weer met hopelijk meer duidelijkheid.

20. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

haha nou als je dat zomaar kan doen inderdaad moet het vast goed betaald zijn :p. Ik heb dat momenteel bij mijn verloskundige ook dat ik bij een vervangster kwam omdat de mijne net zelf een kleintje had gekregen. :)

Oeii dat is wel minder :( maar in prencipe als je er goed op let zoals je zelf al zegt dan moet het wel goed komen denk ik zo. Zo vaak komt rode hond toch niet voor of wel?? heb ik eigenlijk geen verstand van :).
    Haha mooi is dat hé het hartje te horen krijgen wel fijn dat de rest dan wel weer goed was:).

Ik had gister net als jij ook een afspraak bij mijn verloskundige ook om het hartje te luisteren. Toen zei ze op t begin ook dat is jou hartslag.:p & dat ze niet vaak zo krachtig het hartje hoorden als dat het bij mij was :) Bij mij groeide m'n baarmoeder ook goed en de uitslag van het bloedprikken was ook helemaal tip top in orde.

Deel Deze Pagina