April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zoon hij heet Jonathan. Flinke kerel hij weegt 4700 gram! Ben net wezen kijken wat een dotje!

2. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Nog een jongen erbij!!! Wat leuk:D
    Woensdag weet ik hopelijk ook meer over het geslacht hihi

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Aaahh wat liefff!! :) en een zwaar manneke indd hihi maar ze blijven schattig he :)

4. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel jongens al! Wij hebben aankomende week geslachtsbepaling, ben zo benieuwd! Kan ik ook eindelijk al een paar kleertjes gaan kopen :D

5. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen!

@deesdees: haha nee niet zuid-frankrijk. Op een frans eiland tussen madagascar en mauritius; 10 000km bij jullie vandaan!

@steeciaantos; ik snap je angst voor de rode hond; handen wassen handden wassen en nog eens handen wassen. En altijd zo'n kleine flacon van die antibacteriele handenwasspul zonder water (snap je m) in je tas)

@musty: fijn dat alles goed was -7kg!! wow

@Sientje aaah schattig he die net geborene. Gefeliciteerd! Mooie naam ook, was mijn favoriet voor als het een jongetje was bij ons!

@hier: weinig te melden. Slecht geslapen, bij ons is 1 november een vrije dag dus lekker met mn dochter naar het strand geweest maar ben kanarierood verbrand dus vannacht slecht geslapen, op mn buik liggen doet mn voorgevel pijn en op mn rug liggen mn hele rode rug. Dus dat was draaien draaien en draaien en steeds wakker worden. gaap.
    Gister ook nog even bij de oma van mn man geweest die me heeft opgedragen alle kerstkadootjes voor dr achterkleinkinderen te kopen, dus dat wordt lekker shoppen vandaag!

6. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Ja dat snap ik inderdaad.. ;). Die heb ik ook vaak mee op reis gehad.

hihi ben nu al jaloers op je dat jij lekker naar het strand bent geweest :D. T wordt hier steeds maar kouder. :p

Succes met Shoppen vandaag!! :D.

7. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Spannend!! :D Ben heel benieuwd wat het wordt! :D.

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Goeiemiddag!!

wij hebben vanmiddag de Babykamer besteld..aangezien ze op deze kamer 8-10 weken levertijd hebben en wij nog een verbouwing moeten doen..hebben we dit maar vast besteld..kamertje komt eind januari..dan zijn we klaar met de verbouwing..ook direct batset XXL van bebe-Jou besteld..zit alles bij..badthermometer..luieremmer..kammetje..borsteltje..nagelschaartje+knippertje..en heb ook een muziekdoosje van woezel en pip meegenomen..kan k zo nu en dan eens aanzetten..want vanaf 16 weken schijnen ze geluiden te kunnen waarnemen..dus vindt dat wel leuk aangezien k al gekriebel en geplop voel hihi :)

Spannend Jasmi en Newbornstar..ben benieuwd!! :)

Lekker hoor duimelijn om nu naar het strand te kunnen..hier wordt het alsmaar kouder en kouder..bah haha!

hoe ist met je zoontje Dees?

9. Deb1979

Deb1979 Lid

26 sep 2013
    90
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow super veel jongetjes zeg :)) ik moet nog tot 2 dec geduld hebben...
    Leuk lieke een een nieuw kamertje !! Wij hebben ook al een kamertje besteld, komt ook eind januari :) net als de kinderwagen .. Heerlijk om dat te kopen he !!

Hoe is het met de buikjes ??? Groeien ze hard ?

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Deb jaa zeker leuk om te kopen! Kinderwagen doen we een andere keer haha..we weten al welke het wordt :) jaa mn buikje gaat groeien nu..zal vant weekend een foto maken ;)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lieke; welke kamer is het geworden, heb je een foto?
    De keus is al gemaakt dus qua kinderwagen, welke beviel jullie?
    Ik ben niet nieuwsgierig hoor ;)
    Met mijn zoon gaat het vandaag weer iets beter dan gisteren, gisteren had hij weer enorm veel pijn :(
    Vandaag al een beetje geïnventariseerd over de kamer indeling straks, eerst wouden wij onze oudste zoon naar zolder verhuizen maar nu vind hij het toch niet zo'n goed idee en wellicht maar beter ook ivm zijn pijnlijke been/heup....scheelt hem weer een trap extra richting zolder. Dus hij blijft op zijn huidige kamer.
    Nu twijfelen wij nog of de jongste (bijna 3) naar zolder gaat of dat wij onze slaapkamer daar gaan maken zodat onze huidige slaapkamer verbouwd wordt tot babykamer.
    Gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken ;). Haha

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Het is de Kamer Nick wit..echt mooi vinden we hem :) zal morgen foto zoeken op internet ;) gelukkig gaat het vandaag weer wat beter met m..je voelt je soms machteloos als je je kind ziet pijnleiden..:(
    Dat zijn de leukste dingen he het inventariseren en plannen maken hoe alles moet gaan worden..er gaat weer een nieuwe wereld open :) maar gelukkig hebben jullie nog even om dat goed te regelen ;)

Wij willen de Mutsy Evo..combiwagen..met maxicosi reiswieg en je bouwt m om tot wandelwagen..ideaal..qua prijs issie overal hetzelfde gelukkig :) en zijn jullie daar al over uit?

13. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hier ook vandaag gekeken naar een babykamer! Wat zijn het er veeel!! Heb al een een kamer voor een jongen en voor een meisje ingedachten hihi nu nog even wachten!
    @lieke dat lijkt me zo heerlijk als je het kan voelen dat maakt het allemaal zo echt! !

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaa zoveel keus niet normaal. .maar we wisten ongeveer wat we wilde dus dat was makkelijk kijken.. :)
    Is ook zown mooi gevoel..maar soms nog onwerkelijk. .ons wondertje gaat er komen nu :)

15. Deb1979

Deb1979 Lid

26 sep 2013
    90
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieke, super toevallig, wij hebben ook kamertje Nick !! Van de baby en tienerstore !! Mooi he is de kamer !!

Wij hebben als kinderwagen de mutsy transit besteld !!

Maakt het allemaal zo echt he !! Bij ons komt alles ook eind januari.

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Echt waar?? Das ook toevallig :) hij is super mooi indd zijn dr helemaal weg van :) en nu wordt het zo echt indd..echt bijzonder! Gaan vanmiddag nog even naar de prenatal. .heb badpakken nodig voor mn werk..in mn gewone kom k bijna niet meer. .gaat zo snel joh :p

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; Dat is inderdaad een mooie kamer, lekker neutraal :D
    Wat voor een kamer wij precies nemen weet ik nog niet, ligt er denk ik ook een beetje aan waar nu precies de babykamer gaat komen.
    De Mutsy evo kende ik zo nog niet, na deze kinderwagen opgezocht te hebben weet ik weer welke het is. Vind de white editie ook gaaf zeg!

@kinderwagen; Ik denk dat wij weer kiezen voor een Quinny Buzz 3 of misschien nu wel de 4. Deze wagen hebben wij 2 jaar gehad en veel plezier mee gehad. Alleen 1,5 jaar terug verkocht en een buggy Zapp gekocht.
    Nu moet er dus weer een nieuwe kinderwagen komen, denk wel dat ik er ervoor op MP ga kijken. Als je ziet wat daar soms aangeboden wordt aan mooie wagens voor leuke prijzen :D

18. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben er inderdaad ook een uitgezocht.. wordt dinsdag gebracht hihi! :D

19. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Lekker snel!!:D ik heb hem misschien donderdag of zaterdag:p

20. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk he met de kamertjes aan de slag gaan? Wij hebben het verf en timmerwerk al gedaan en de nieuwe vloer ligt er ook al in. Lekker makkelijk vinyl met plankenpatroon. Voor meubels hoeven we niet te kijken alleen een ledikantje. Ik heb zelf nog best nieuw de hemnes kledingkast en ladenkast/commode van Ikea van mijn slaapkamer in het ouderlijk huis. Het staat daar nog dus we moeten het nog wel leeghalen en verhuizen.

vandaag de bekleding van de wieg aangepast naar mijn zin. De hemel was te lang en de bekleding zat niet meer in elkaar zoals het hoort. Er zat ook geen opening voor het handvat en heb elastiek om de rand gezet.

Deel Deze Pagina