April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben eigenlijk onverwacht de kinderwagen gekocht. Ik ging een badje ophalen via marktplaats en zij bezat nog een hele babyuitzet die weg mocht. Hele mooie wagen ook van teutonia. Dus wij hebben een mooie deal gesloten voor heel veel spullen incl de wagen :D

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is nou super!
    Daar moet je soms echt tegenaan lopen.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Das gaaf joh!! :)

4. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier vndaag ledikantje gekocht voor onze oudste. Die zal nog net niet in n peuterbed kunnen, en onze jongste zal in zijn kamertje komen. Hier dus geen babykamer, maar peuterkamer in de maak ;) zal nog wel ff duren want zijn ook de zolder nog aan het verbouwen en nu staan veel spullen van de zolder in de toekomstige peuterkamer...
    maar klaar of niet klaar met de zolder, vnaf januari gaat alle aandacht naar de kamertjes van de jongens en de zolder maken we dan later wel verder af :)

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Super mooie wagen op de foto inderdaad.. Die van ons komt via facebook bij iemand anders vandaan een mooie rode.. ook nog zo goed als nieuw voor bijna niets..

@Miep84 wij hebben inderdaad ook zon ledikantje gekocht die je kan ombouwen naar een peuterbedje vind het echt ideaal! :)

Ik zelf was dit weekend bij mn beste vriendin want haar zoontje is vandaag 5 geworden.. ik kwam daar binnen want vanwege de afstand zie ik haar niet vaak.. stond ze t eerste half uur echt met grote ogen te kijken en te zeggen zoo jij bent flink gegroeid ze vond het zo mooi dat ze er bijna van moest huilen.. & kreeg wat kleertjes mee die ze voor haar zoontje nog gebruikt heeft vond het zo bijzonder dat ze mij dat meegaf :).

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Miep84; Jullie zijn dus ook al begonnen, zo leuk om weer dingen te mogen veranderen.
    Jullie gaan dus eerst 2 jongenskamers aanpakken?

@Steeciaantos; Zo'n bedje is inderdaad ook ideaal, hier zijn beide jongens van ledikant over gegaan naar een groot bed.
    Allebei nu een hoogslaper incl. bedtent, glijbaan en speelruimte :D
    Leuk van die kleertjes, zo gaf ik na de 2 jongens ook alle kleding aan een vriendin van mij die een zoontje heeft van nu net anderhalf jaar.
    Verkopen zag ik niet zitten, dan doneer ik het liever.

@hier; Zijn we gisteren begonnen om de zolder op te ruimen.
    Wij wonen hier nu bijna 2 jaar en veel spullen zijn met de verhuizing op zolder beland en daar lag het nog steeds. Veel is nu uitgezocht en gaat morgen naar de stort ;)
    Onze jongste verhuist straks naar zolder zodat zijn kamer de babykamer kan worden, veel hoeft er op zolder niet gedaan te worden..alleen behangen en inrichten. Eerst was ons plan om de oudste de zolder te geven maar ivm zijn heupprobleem leek het ons niet slim om hem nog 1 extra trap omhoog te laten gaan. Hij behoudt dus zijn kamer.

7. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    @ Deesdees Ah.. wat heerlijk zegt met glijbaan en al! das echt gaaf! :D.
    Ik vond het gebaar echt zo lief dat ze het speciaal ook aan mij gaf ze vertelde het ook met zoveel emoties en trots over 5 jaar geleden toen haar eigen zoontje geboren werd enzo :)

Heerlijk dat jullie zolder nou ook redelijk opgeruimd begint te worden en scheelt ook weer dat je niet extreem veel hoeft te doen.. wat vind je jongste van de verhuizing naar zolder? :)

@hier
    Heb net ook m'n kaarten besteld voor de 9 maandenbeurs in februari 2014 :). Heb heel lang zitten twijfelen of ik het zou doen want ben dr wel eens eerder geweest en weet hoe druk het daar meestal is haha.. maar vond het toch wel bijzonder omdat ik nu echt zwanger ben en toen niet.. iedereen zei ook tegen me gewoon gaan :). Dus nu maar snel besteld nu de actie 2 kaartjes voor de prijs van 1 nog is :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het scheelt dat de zolder al vrij leeg was, maar er stonden gewoonweg nog zoveel verhuisdozen achter de schuine zijdes waar al bijna 2jaar niks mee was gedaan.
    Nu dus heerlijk opgeruimd en uitgezocht.
    Logeerbed wat er staat gaat naar mijn schoonouders als logeerbed daar voor de kinderen, ideaal.
    De jongste heeft er nog niet heel veel begrip van, ook omdat we nog niet daadwerkelijk aan het oververhuizen zijn.
    Dat zal denk ik nog kleine 4 wkn duren...of misschien net iets eerder.

@9mndbeurs; vorig jaar heen geweest met vriendin. Super veel gekocht maar vrees dat ik het nu niet ga trekken omdat ik mij nu al niet fit voel.
    Daar struinend lopen zal echt te veel zijn.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Leuk zeg al die verbouwingen en nieuwe kamertjes! :)

Wij moeten nog verbouwen. .dakkapel en tussenwand. .wordt eind dec geleverd..en gemonteerd ;) en 9 maandenbeurs..ga ik ook heen met moeders. .erg zin in! :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat een leuk bed Dees! Zeker dat glijbaantje eraan is echt gaaf! Zal ie vast erg leuk vinden denk k maar zo ;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die glijbaan hangt er nog niet zo heel lang aan, eerst stond het bed laag en daarna hebben we hem opgehoogd naar de halfhoogslaper met trappetje.
    Nu de glijbaan eraan hangt is het dolle pret wanneer ze samen op de kamers spelen.
    Kan daar echt van genieten :)

@Lieke; Wanneer mocht jij nou weer voor controle komen, toevallig ook deze week of is de volgende controle de 20wkn echo?

@hier; Gisteravond weer heerlijk zitten brainstormen over hoe en wat we willen qua kamers en spullen.
    Ik heb me suf zitten neuzen op mp op zoek naar leuke spullen zoals de kinderwagen en een kamertje.
    Toch maar besloten dat onze jongste zijn gehele inboedel mee neemt naar zolder, scheelt weer kasten bijhalen.
    Ik had namelijk eerst bedacht de huidige kasten die op de straks babykamer staan te laten staan en er alleen een commode + ledikant bij te halen.
    Maar dan moest er voor onze jongste wel een gehele nieuwe kast(en) komen wat ook best wat kost.
    Nu bedacht ik mij dat het waarschijnlijk goedkoper is om bijv. via mp een gehele babykamer te kopen voor max €250,-
    Ik ben nu een lijstje aan het maken met de belangrijkste spullen die we echt nog nodig zijn bijbehorend met plaatjes en prijzen.
    Ik houd van overzicht ;)

Op de 1e foto hoe het kamertje was zonder de hoogslaper, bed stond nog laag. De kasten gaan dus met de hoogslaper naar zolder

Op de 2 foto staat het babykamertje wat we gehad hebben maar 1,5 jaar terug verkocht hebben en nu wel graag weer terug willen kopen :)

13. miep84

miep84 Niet meer actief

Man heeft vndaag geregeld dat hij vnaf 25 nov t/m laatse week dec, iedere maandag vrij is om te klussen aan de zolder zodat we dus in januari de peuterkamer in orde kunnen maken. Onze zoon ligt nu dus nog op de baby kamer, die blijft hetzelfde voor zn toekomstige broertje.

@DeesDees, leuk bed zeg!! Ook jullie druk met jongenskamers dus ;)

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Dees nee ik hoef deze week niet omdat de kleine het super doet..dus de eerstvolgende controle is 2 december. .na de 20 wk echo :)

15. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    @DeesDees super leuk!! :D

16. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook dat als je nodig moet plassen je buik 2 keer zo dik is? Ik moet nu echt vaak plassen en dat voel ik dan doordat m'n buik zeer gaat doen en op klappen staat. Als ik dan geweest ben dan is alles weer geslonken.

17. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja hoor sientjes hier precies het zelfde , na het plassen zomaar twee maanden geslonken ;)

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jep sientjes hier ook hoor ;) k heb een voetballertje die extra op mn blaas springt haha

19. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hier valt het nog mee.. maar denk niet dat dat nog lang gaat duren haha :)

20. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Hier is mijn blaas ook echt een attractie, lekker op het springkussen springen. Moet echt telkens kleine beetjes plassen. Ik voel het al heel goed. Je ziet het ook van buiten en mijn vriend voelt het ook regelmatig.

Moet ook naar de fysio donderdag voor mijn heupen/ bekken. Hopelijk niks ernstigs.

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles perfect in orde. Nog steeds een manneke ook! Wel al wat spierpijn nu. Gaf ze zelf ook al aan. Om alles te zien moest ze soms wat porren niet en dat was zeer onprettig. Ik zou er spierpijn van kunnen hebben ivm gevoelige baarmoeder. Nou dat begint dus nu al. Aiai wat voel ik die banden zeg...

Wel toevallig, hier verhuizen wij ook naar de zolder. Moet toch nog wel wat gebeuren. Laminaat ligt bijna, dan nog de plinten en de bedrading. Lampen en een tv wil ik daar ook wel ;). En dan nog de kinderkamers. wel een gedoe nog moet ik zeggen.

Wat staat de stand eigenlijk wat betreft jongens tegen de meisjes... En hebben jullie nog kwaaltjes? Hier hang ik soms nog boven het toilet, pijn aan mijn heupen, kramp in mijn kuiten, vaak een bloedneus en jeuk aan buik en borsten.

Deel Deze Pagina