sjonge 20weken echo al gehad wij moeten nog 3 lange weken wachten. Heel fijn dat alles er goed uit zag al heeft het wel wat moeite gekost begrijp ik. Doe morgen maar rustig aan hoor! Wij hebben besloten het geslacht niet te willen weten. Dus het blijft een verrassing tot de geboorte!
@druk op de blaas; hier ook, klinkt allemaal bekend in de oren. Buik begint dan ook echt op te zetten. Ik heb trouwens ook elke dag het gevoel of er rechts in mijn buik, iets naar onder dat daar wat knel zit! Pijnlijk zelfs, moet er soms krom van lopen. Herkenbaar?
@Lieverdje Gaaf joh 20 weken echo..maar kan je echt zown last van je banden krijgen? Hier nog steeds moe en bandenpijn. .s avonds last van mn voeten en benen..slaap al met zown heerlijk kussen..met vlagen misselijk maar t is te doen..en moet 10x zoveel plassen als normaal haha! @Dees geen idee. .ik ken het niet..ik heb alleen gevoelige darmen die extra vervelend doen nu en dat geeft soms steek in mn zij. .maar dat trekt weer weg..
Hier gelukkig nog geen last van al dat gespring en gedans op me blaas haha @sientjes dat is ook leuk ik heb daar ook over na gedacht! Maar ik wou het toch te graag weten! @deesdees ik heb dat soms aan de linkerkant als ik op me zij heb gelegen dat het lijkt of er iets klem zit! En dat doet best pijn!
heel leuk newbornstar! ik denk dat alle zere buiken en harde steken allemaal bandenpijn is. Ik voel mijn buik ook zo onder spanning staan en soms voelt het of ik steeds spierpijn heb en schiet ineens de kramp erin. Links of rechts onderin dat is echt heel pijnlijk. Laatst was ik ff een bak nasi halen bij de Chinees en zat rustig te wachten. Toen mijn nummer werd geroepen stond ik te snel op en toen schoot het er in. En ik probeerde nog geen au te gillen en liep helemaal krom en strompelend naar die balie haha ze moeten wel gedacht hebben!!
Wat zijn jullie allemaal druk bezig met verbouwen zeg! Van zolder of naar zolder, kamertjes wisselen.. Moet eerlijk zijn dat ik blij ben dat wij dat niet hebben en alleen het kamertje leeg gehaald moet worden en opgeknapt! Ik zou daar echt veel om stressen dus meiden blijf rustig hihi! De klachten wat ik heb: - snel duizelig/draaierig door de warmte... - veel plassen net als jullie. Kan het ook niet zo lang meer ophouden ook... Zeg altijd ga maar even naar de wc want ben nog niet geweest vandaag (sarcastisch) Sinds 1 week niet meer overgegeven hopelijk blijft dat weg! Vrijdag gaan we naar onze nieuwe verloskundige toe en en dan 17 weken en 1 dag (Zijn overgestapt omdat de andere praktijk niet de tijd nam/ ons niet serieus nam/ onduidelijk waren ) zo hadden ze me 1 dag van tevoren gebeld dat de afspraak niet door kon gaan omdat er een cursus was en of ik eerder kon (afspraak stond al 4 weken). Kon niet eerder en toen zei ze nou laten we de afspraak gewoon staan en ga ik wat proberen te regelen, als er iets verandert hoor je het wel. Volgende dag niks gehoord dus gewoon erheen gegaan op de gok, was gewoon iemand en die wist nergens vanaf dat het niet door zou gaan maar ik heb die 2 dagen in de stress gezeten! Rommeltje dus! Zo das moest ik even kwijt hoor dames ...
Tijdje geleden al weer dat ik hier gepost heb... Ik zie allemaal mooie kamertjes voorbij komen, nog even en dan kan ik ook wat foto's plaatsen van mijn nieuwe paleisje en de bijbehorende kamertjes ! Het schiet allemaal erg op nu, wil aankomend weekend toch al wel wat spullen gaan verhuizen, jippie !!!! Nog even over mijn partner: we hebben een heel erg goed gesprek gehad, we hebben er goed over gepraat en er is me een heleboel duidelijk geworden..... Hij is bang !!!! Bang voor de zwangerschap, bang voor de bevalling, bang voor de verzorging van de baby en bovenal bang om mij pijn te doen..... Pfffff was dat nu zo moeilijk om tegen mij te zeggen ???? Anyway, ik snap hem nu ook wat beter en het gesprek heeft tussen ons het goede gebracht om het zo maar even te zeggen hahahahaha ! Ik heb van het weekend ook nog even snel een buikfoto door mijn partner laten maken, die zal ik zo even plaatsen !
Ik hoop dat mijn foto te zien is, ik ben niet zo goed met uploaden.... Deze foto is van 17 weken + 1 dag.....
Mooie buik hoor mom2b en gelukkig hebben jullie goed gepraat.. Ik dacht al wel dat er iets achter zou zitten! Ik ben benieuwd wat er op je truitje staat eigenlijk!
@ Mommy2bvannummer3 Wat fijn dat jullie het uitgepraat hebben maar dat had ie inderdaad ook gewoon kunnen zeggen maar wat een opluchting moet dat zijn geweest. En nu maar lekker genieten zou ik zeggen! Mooie foto ook nog eens
Fijn mom2B dat jullie het uitgepraat hebben en nu duidelijk is wat er aan de hand is..mooie foto hoor..Volgens mij heb ik die buikband ook..50% mama etc toevallig?
@Mom2B; wat fijn dat jullie gepraat hebben, ik hoop dat niet alleen jij hem nu beter begrijpt maar ook dat hij wel weet welke onzekerheid hij bij jou veroorzaakt heeft. Heb je dat ook besproken? Mooie buik ook! @hier; niet veel nieuws, ben niet vooruit te branden vandaag.