Ik heb hetzelfde hoor..ik denk er elke keer aan..vindt het nog zo onwerkelijk dat dit gebeurd is..vanochtend ook erg aan Dees gedacht..krijg het voorlopig niet uit mn hoofd..zo heftig.. @Dees het is alleen maar goed dat je het nu opgeschreven hebt nu het nog vers in je gedachte zit..strax weet je misschien de helft niet meer..en dit is juist goed voor de verwerking..ookal is het heftig om terug te lezen..super dat ze nog bij jullie thuis geweest zijn..en je toch alvast iets gekregen hebt..sterkte meid! Knufffff Meiden even vraagje..heb last van hardnekkige kriebelhoest en heb hier suikervrije hoestdrank van het Etos huismerk staan..mag ik dat gebruiken? Ik wordt gek van het hoesten..kleine reageert er wel heel erg op haha..hij schopt gewoon terug
Staat dat er niet bij in de bijsluiter of op de verpakking?? . Ik kan er namelijk voor de rest ook niets over vinden dus heb geen idee
Bedankt meiden, ook voor het lezen van mijn verhaal. Geheel tegen mijn gevoel in merk ik wel dat het volgens mij beter is tijdelijk wat afstand te doen van hier en meerdere topics. Ik wil niet dat jullie je moeten inhouden voor mij, ik ben immers niet zwanger meer en zal geen april 2014 mama worden Jullie banners lopen zo mooi al richting de 20wkn, voor mij even te confronterend helaas. Meiden, echt waar...het leven gaat gewoon door maar die van mij lijkt stil te staan. Trek het je aub niet persoonlijk aan want ik heb enorm veel steun aan jullie gehad.
Dat is fijn om te lezen dat je toch wel veel steun aan ons gehad hebt Dat geeft mij al heel veel rust Heel veel sterkte verder xxx
Ik moet er gewoon van huilen, ik wil jullie helemaal niet verlaten maar ik weet ook dat het voor mij niks uithaalt. Heel erg bedankt meiden voor het aanhoren van mijn verhalen. Ik wens jullie het allerbeste en hoop van harte dat onze kleine engel de enige engel blijft van deze groep en jullie straks in april prachtige baby's op de wereld zetten!
Wij vinden het ook ontzettend jammer..maar snappen ook zeker wel hoe jij je voelt ik zou het zelfde hebben gedaan. & andersom zou jij ook hetzelfde voor ons hebben gedaan Jij ook het allerbeste meis..
& nog vergeten te vertellen dat ik laatst toch iets schattigs heb gekocht en dat gewoon bij de zeeman! : ZEEMAN Webshop - Webshop - Onderkleding - Geen - Romper lange mouw is alleen jammer dat ie niet verder gaat dan maat 68. anders had ik hem ook nog wel in een groter maatje willen kopen
snap je gevoel helemaal meid en je mag altijd evem binnenvallen hier als je eraan toe bent..altijd welkom..knuffffffff en spreek je vast wel in t andere topic. .
Hi girls, even radiostilte vanaf mijn kant... Trok het even allemaal Slecht.. Werd onzeker en was beter even niet te Lezen op dit forum... Maar i am back Ik voel sinds een paar dagen eindelijk de Baby denk ik ! Kriebels en blobjes ! Vooral als ik in bed lig... Heeeeerlijk. Vandaag zijn ze begonnen met het schilderen van de babykamer. Jeeeeeeeh Prettig weekend babes !!
Hihi ja dat had ik eigenlijk ook een beetje.. Heb sinds kort ook de plopjes en blobjes.. zoo fijn om dat te voelen ik werd er vanmorgen door wakker gemaakt hihi geniet er elke x als het gebeurd weer van. Wat gaaf! welke kleur gaan jullie hem verven? jij ook fijn weekend
kleine komt hier bij ons op de kamer en die zijn we aan t opknappen maar ligt effe stil. Dinsdag de 20 wk echo, krijg er inmiddels goed kriebels voor.... groei momenteel (al dik 4 wk) helemaal niets.... weet niet of t komt door t afvallen en weinige eten? of door mn 'toestand? afgelopen vrijdag gesprek met gyn gehad, stoppen met de temazepam heeft geen effect. deze week gesprek bij huisarts en gyn en dan wordt gekeken antidepressiva op te starten.