April 2014 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lieverdje2010, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Jeetje meid das schrikken..en houden ze het nu extra in de gaten?

2. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ja ze gaan het in de gaten houden , het kom bij 1 op de 20 zwangerschappen en ik lees dat dar het bij 90% van de kindjes vanzelf over gaat dus we hopen dat we besten van.

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik hoop en duim met je mee!

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik duim zeker met je mee!

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Haha ja ik kreeg zelfs net een telefoontje dat ik morgen al terecht kan omdat degene die de 20 weken echo bij mij af zou nemen verhindert is en geen enkele afspraak donderdag door gaat dus kon kiezen morgen of volgende week maandag. :)

6. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg

Hoop ook het beste voor jullie :)

7. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Die van mij ligt voor. Mijn vriend is ook zo ongeduldig die houd regelmatig z'n hand op mijn buik maar voelt nog niets.. :):p

8. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

Aug 22, 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Goedemorgen meiden,

allereerst voor Dees: ik snap dat je afstand wilt nemen van dit topic, het is allemaal best wel confronterend.... Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, en ik hoop in de toekomst een mooi bericht van je te lezen ! Dikke knuffel !

Ik heb afgelopen zaterdag de 20-weken echo gehad, en zoals ik al voorspeld had, ik zal de stand van jongens-meisjes wat naar elkaar toe trekken, wij krijgen een meisje !!!!! Helemaal door het dolle heen hier, stiekem had ik toch wel een klein beetje een voorkeur voor een meisje..... Alles met ons kleine dametje is helemaal goed, en zie bijgesloten echo foto, ze wil jullie ook even gedag zeggen hahahahaha !

Ik kreeg een klein beetje minder goed nieuws: mijn placenta ligt te ver naar beneden, en daarom moet ik over 8 weken terug komen voor een nieuwe echo.... Van de dame die de echo maakte moest ik me er niet zoveel zorgen om maken, maar in mijn achterhoofd spelen al weer de naarste scenario's.... Wat ik heb begrepen is dat als je placenta te veel naar beneden ligt, je niet thuis mag bevallen en ook niet vaginaal, maar dat het dan een keizersnede wordt. Ik ben zoooooooooooooooooo bang voor naalden, ik zie het helemaal niet zitten om dan allerlei naalden in mijn lichaam gestoken te krijgen én dan ook nog eens een keizersnede. Van mijn twee anderen ben ik gewoon thuis bevallen, zonder enige problemen, en ik zie er dan ook echt al behoorlijk tegenop.... Anyway, nog 8 weken in onzekerheid zitten, grrrrrrrrrrrrrrr !!!

Attached Files:

9. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Wauw wat een mooie echo foto's!.. Die van ons stak vorige x de duim op hihi
    Een meisje! Gefeliciteerd wat leuk zeg!.:D:D

Zou proberen er niet te druk over te maken.. Ik weet het is moeilijk want ben precies hetzelfde als jij wat dat betreft. Maar anders duren die 8 weken weer zo lang.. :$
    Maar dat kan nog veranderen dan dat de placenta nog naar boven komt of?..

Zal voor je duimen dat het nog kan veranderen.

Ik ben daar ook zo bang voor hé dat ze zeggen dat ik een keizersnee moet ik ben als de dood voor alleen in het ziekenhuis zijn al.. Mijn voorkeur ligt ook bij thuis bevallen. mja ik moet onverwacht morgen de 20 weken echo al doen ipv donderdag is ook afwachten :)

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @ mom2B das wel spannend of dat nog veranderd..zou wel fijn zijn! Mooie fotos van je uk! :)

Kleine is goed actief..collega's wilde vanochtend meteen voelen en vonden het geweldig haha! Waren helemaal hyper toen ze het voelde haha!

11. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36

prachtige echo van jullie meiske!

wat naar van je placenta, hopelijk trekt deze nog naar boven

12. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    hier vandaag gesprek gehad bij huisarts en blijf gesprekken bij haar houden en vanaf morgen starten met anti depressiva, morgen 20 wk echo en donderdag uitgebreid gesprek bij gyn

13. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Dat is wel fijn dat je bij haar kan blijven.

Succes morgen , moet zelf ook morgen voor de 20 wk echo.. Zal aan je denken. :)

14. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier ook morgen de 20weken echo, een GUO echo. Zal vast wel goed zijn allemaal, maar ben toch erg zenuwachtig... we zullen t zien. Blijft spannend!!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier volgende week pas 20 wk echo..spannend!! :)

16. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    jij ook succes dan!! ik vind het ook allemaal maar spannend hoor ondanks dat ik er wel vertrouwen in heb :)

17. Angels88

Angels88 Bekend lid

Apr 2, 2013
    581
    0
    0
    succes met de echo's!
    ik heb 10 december me 20 weken echo pas!

18. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel x

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 met de echo's allemaal!! Ben benieuwd hoor!! :)

20. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijd breekt aan met de 20 weken echo's! Ik hoop en duim voor iedereen een goede en mooie echo.

Ik voel me al een week of 2 niet zo goed. Ik ben extreem moe en kan weinig doen. Ik heb ook steeds zo'n gevoelige buik bij elke stap of beweging voel ik mijn baarmoeder. Hebben jullie dit ook, hoort dit er bij? Soms doet het zeer maar meestal voelt het erg gevoelig en strak gespannen. Ik ben me er steeds bewust van dat er een soort bal in mijn buik zit. Ik heb er last van maar misschien ben ik erg gevoelig en voelt iedereen dit? :(

Krijg ook het idee dat ik last van m'n bekken krijg en het lijkt of alles minder soepel beweegt. En ik heb steeds koude handen en benen/voeten.

Share This Page