20wk echo gehad vndaag (guo). Alles helemaal goed!! Een voorbeeld kindje, alles precies op of tegen het gemiddelde, ben zelfs gevraagd om proefkonijn te zijn voor studenten die moeten oefenen met echo maken. (Ga ik overigens niet doen, want moet ruim n uur rijden naar nijmegen voor die guo) Was overduidelijk nog steeds een jongentje, telkens zijn zaakje showen voor het beeld Helemaal blij dat t goed is, met 32 wk nog eens terug om nog eens naar de beeb te kijken (is normaal, vnwege de medische reden van de echo).
Goed om te lezen! hier precies hetzelfde haha.. Ook vrij duidelijk een echte kerel!. Moest wel vrijdag terug komen omdat ze het hartje niet van dichtbij konden bekijken omdat ons mannetje daar niet goed voor lag. Maar word waarschijnlijk alles nog een x helemaal opnieuw gedaan omdat er vrijdag ook een leerling is die vanuit maastricht naar venlo kwam dus scheelt dat het voor mij in hetzelfde centrum gewoon is.
Sorry op m'n iPad krijg ik dat niet zo goed met de kleuren. Maar wij krijgen een jongen! Spannend bij iedereen met de 20 weken echo. Hier moeten we nog ff geduld hebben.. Over anderhalve week mogen we.
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje
Hartafwijkingen in de familie, maar zoals het nu te zien was, heeft onze zoon een goed en gezond hartje Wil iemand mij ook toevoegen? Miep84 - jongetje
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - jongetje
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - jongetje Musty - Meisje