hmm ben ook benieuwd hoe t gelopen is met mom2be hier zou ik vandaag gaan behangen maar was zo totall loss morgen komen er hulp troepen, heel blij mee! manlief kan totaal niet behangen heb al aantal keer harde buik gehad afgelopen weken maar sinds gister wat meer, dus verder niets gedaan spullen gepakt en het zwembad gebarricadeerd en heerlijk rondgedobberd met de kids en toe zitten kijken naar mn waterratjes
Lekker aan andere overlaten dan. Hier kan ik ook niet stil zitten, maar wel lekker datje er even met jekidsop uit bent geweest. Harde buiken komen ook steeds vaker...
ik kan ook zo moeilijk stil zitten, maar voel me zo bleh vandaag echt gestart met de anti depressiva (wilde eerst antwoord op alles ) die harde buiken ben ik beetje huiverig voor want dat resulteerde bij mij beide zwangerschappen in langzaam vorderende ontsluiting, beide keren bleef wel bmm lengte het te houden, vanaf week 19 en 20. t was iig heerlijk bij t zwembad, kids vonden het helemaal het einde en liggen compleet uitgeteld op bed, ben zelf er ook helemaal soezig van
@musty; heerlijk om even te dobberen in het zwembad. Toevallig hadden wij het er vanmiddag ook nog over, lijkt me ook heerlijk weer eens te kunnen zwemmen. Heeft hier al een tijdje niet gekund vanwege het bloedverlies in de zwangerschap...nu is het wachten totdat ik weer gestopt ben met vloeien. Dacht dat het eergisteren helemaal over was maar sinds gisteren vloei ik ineens weer en niet zo'n beetje ook.
Ja dacht echt dat het klaar was maar kennelijk komt er een 2e schoonmaakronde... We wachten maar weer af.
Vandaag wel weer een redelijke dag, vanmorgen de dag gestart met een sinterklaasfeest voor de jongens op het KDV. Daarna bij vrienden poffertjes gebakken en lekker geluncht en blijven hangen tot 16u. Was erg relaxt en gezellig. Nu wel vermoeid languit op de bank met wederom muziek. De televisie boeit mij de laatste 2weken totaal niet... Zo lang ik maar een beetje bezig blijf gaat het wel...maar eens moet het er ook verder uit komen vrees ik. Lijk het nu ook wel een beetje te ontlopen.
oohh dat klinkt heerlijk ff zwemmen inderdaad.. Tis dat ik hier een eindje moet reizen voor een zwembad en alleen een fiets heb.. @Dees hoop dat het snel voorbij is met het bloeden. Als jij het idee hebt dat je het een beetje ontloopt dat zal er binnenkort nog wel meer uit komen
@Dees ja indd dat is anders dan bij curretage indd..hopelijk heb je er niet al teveel last van..je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen maar het is geen Prettige bijkomstigheid @Musty haha jep indd en ik dobber wel beetje mee maar geen glijbanen voor mij. .manlief gaat wel met mn broertje dus dat komt goed Morgenavond ga ik met mn moeder naar tv opnames van Raymann is laat..Marco Borsato komt daar..dus als je me wilt spotten even Raymann kijken morgenavond haha!
@dees: ik denk ook nog vaak aan jou ik hoop dat het steeds een beetje beter met je gaat. @lieke: leuk bij zo'n show zijn ik hoop dat je op tv komt hihi. Ik ben zo blij wij zijn vandaag vreselijk verwend want wij hebben deze box gekregen van mijn zus en zwager! Box Strand Met Lade | Coming Kids Strand Met Lade | Baby-Dump Ik ben er zo blij mee. Ik had eerst iets heel anders in m'n hoofd maar ik heb toch voor deze gekozen omdat ik m zo mooi vind. Half januari komt ie.