@steciaantos; rouwverwerking gaat in fases, herken ze nog niet allemaal maar nu lijk ik wel wat te zijn verdoofd door de situatie.. @lieke; veel plezier morgenavond! Ik ga het anders wel even opnemen, dan kan ik op mijn gemak het misschien maandag terug kijken. @sientjes; mooie box, prijzig ook zeg! Nondeju! Wij hadden de box Timo, ook een erg fijne en degelijke box in verschillende kleuren.
Ja hij is ook best duur. Maar wij hebben zelf een niet al te ruim budget en kopen zelden iets nieuw bijna altijd 2e hands. Maar nu mochten we van hun iets uitzoeken en ik vind een box toch een meubelstuk wat lang in je kamer staat dus ik ben er heel blij mee dat hun zo vrijgevig waren. Al had het niet gehoeven vind het gewoon heel lief.
@deesdees... gewoon lekker je gevoel volgen meis, knuff @lieke... ik heb ook gepast voor de glijbanen whaha
@Sientjes; Is ook zo, de box staat gemiddeld bijna een jaar in de huiskamer. Het is ook zeker heel lief van ze, koester ze maar goed @Musty; Ga ik ook zeker doen, dankje!
Thanxxx allemaal. .ben benieuwd of k in beeld kom Mooii Sientjes!! @Musty haha indd voorlopig nix voor ons he
He dames, Ik heb het even een tijdje druk gehad. Heb nu veel pagina's terug gelezen, via mijn tel dus ik ga even reageren maar sorry de meeste zonder namen! Ik heb 2 prachtige buiken voorbij zien komen! 1 mooie box, ben blij dat deesdees ook nog meepraat want meis je hoort er gewoon bij... Fijn om te lezen dat er een begin van verwerking is. Van musty en mom2b schrok ik een beetje hopelijk gaat alles goed! Verder las ik over zwemmen, hmm dat lijkt me ook wel weer fijn! Last van vergeetachtig heb ik gelukkig niet, heb wel last van mijn hormonen... Pff huilen om niks & ineens gister zo onzeker! Maarja dat hoort er ook bij zeggen ze... Gelukkig heb ik een vriend die me goed helpt en me geruststeld! Hebben jullie ook last van onzekerheid? Verder zag ik een lijstje voorbij komen.. Wij krijgen een meisje! 10 december de 20 weken echo maar met 18 weken hadden we een pretecho, superleuk! Zal het volgende x via de pc even toevoegen!
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Musty - Meisje Ooie Vaar - Jongetje Even geupt
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Musty - Meisje Ooie Vaar - Jongetje Angels88 - Meisje
@Angels88 Wat gaaf een meisje!! Gefeliciteerd Ik huil normaal ook niet heel snel maar heb het nu ook iets sneller en dat ik achteraf ook denk van waarom ben ik daar verdrietig over geweest. Thuis vergeet ik soms wel eens waar ik iets neerleg maar mijn vriend heeft dat van zich zelf altijd al dus kan er altijd wel om lachen. Onzekerheid heb ik vooral last van als ik weet dat er een echo of een afspraak bij de VK in zicht is. Dan vraag ik me vaak af of alles wel goed is enz.. Maar mijn vriend is dan ook altijd zo lief en stelt mij ook altijd weer gerust.. Is super fijn als je zon partner hebt. Hij gaat ook overal mee naar toe. En dat gezicht van hem als we een echo hebben vind ik altijd onbetaalbaar net zo trots als ik zelf hihihi @Hier M'n schoonmoeder is op het moment in de creatieve buien en is zelf lakentjes voor het bedje en de kinderwagen aan het maken. Ook kwam ze met het idee om van neutrale goedkope shirtjes daar mooie dingen zelf op te naaien zodat we toch iets aparts hebben . Vind het allemaal superlief van haar want ik hou toevallig van spulletjes die apart zijn en anderen niet hebben . Soms ben ik er wel eens jaloers op dat ik niet zo handig ben met knutselen hihi
@Lieke86 Veel plezier vandaag. Hier gisteren een test tekst op de muur gemaakt om te kijken of het blijft zitten. Verder ontwerpjes gemaakt voor op de muur, de deur en de commode. Ga zelf teksten maken met de plotter. Leuk zo'n creatieve moeder. Mijn moeder gaat ook lakentjes maken. En verder ga ik ook kleding zelf pimpen, super leuk om te doen. Vandaag 2 jaar getrouwd. Gaan lekker uit eten vanavond.
Thanxxx allemaal Gefeliciteerd Ikbien en een fijne avond vanavond! @Angels wat gaaf een meisje! Gefeliciteerd!