@mom2B Fijn om weer wat van je te horen. En ook van je verloskundige. @Lieke86 wat fijn dat je kleine man goedgekeurd is. @sientjes succes meid! Ik mag woensdag en de spanningen lopen hier aardig op bij mij!
@Ikbien thanxxx suc6 woensdag! @Mom2B fijn dat je vk nu zo begripvol is..blij weer wat van je te horen
Nou wij zijn terug en alles zag er goed uit. De beeb groeide goed op schema. Alleen moeten we volgende week woensdag nog terug want de aderen van het hartje konden niet goed in beeld gebracht worden maar de verloskundige zei dat hij wel verwachtte dat dat ok was maar hij moest het even zeker weten. Wij zijn dankbaar en blij!
@sientjes; fijn dat jullie uk ook goedgekeurd is, hopelijk volgende week ook alles rondom het hartje.
Ja die van ons lijken op elkaar jij moest toch ook terug? Ze geven hun hart niet zomaar bloot ze hebben er nu al moeite mee als iemand diep in hun hart wil kijken dat word wat hihi.
Mooi dat de echo's goed waren Ik mag pas over 7 dagen voor de 20 weken echo... Volgens mij ben ik dan (een van )de laatste van hier?
Hoi, lang geleden dat ik iets van me heb laten horen.. Ik heb ook gisteren de 20 weken echo gehad !! Jeetje wat schattig om te zien. Alles was helemaal in orde !! We hebben het geslacht op een kaartje laten schrijven en deze samen opengemaakt tijdens een etentje !! Wij krijgen een jongen !!!
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Musty - Meisje Ooie Vaar - Jongetje Angels88 - Meisje even geupt weer..
Ik zie dat ik niet in de lijst erbij sta !. Ik was nota bene de eerste haha.. Maar geeft niet. Hier ook een jongetje. Hier is alles even wat rustiger. Iets minder misselijk en overgeven. Wij slapen ondertussen op de zolder en ons meisje slaapt sinds 2 nachtjes op onze slaapkamer met haar nieuwe grote bed. Dat was wel even wennen. Ze heeft de eerste nacht 2 keer moeten huilen en 's morgens zei ze: Hotel? Haha. Ze was even in de war. Vannacht ging het prima en heb ik niets meer gehoord. Scheelt dat ze er in de middag ook slaapt en dan wat om zich heen kan kijken. De slaapkamer van de kleine man begint ook meer vorm te krijgen. Wij hebben de slaapkamer van ons meisje laten staan. Ze had een groot ledikantje die we konden ombouwen tot peuterbedje. Nu moeten we hem dus weer even "terug bouwen". Hopelijk lukt dat een beetje. Voor de rest alles zijn gangetje. Hier een foto op de dag dat mijn meisje 3 werd. Kijk niet naar mijn blik want de foto was al gemaakt voordat ik het door had
Zelf heb ik behoorlijk last van bekkeninstabiliteit en mijn tip: ga vooral echt naar een goede bekkentherapeut! Die geeft je oefeningen en tips voor het dragen van de band. Je kunt namelijk aan veel last krijgen van die band als je hem niet goed of op verkeerde momenten draagt. Zelf ben ik ook aan het stoeien met die band. Ik kreeg het advies hem te dragen bij slenteren en veel korte stukjes lopen, veel staand wachten, etc. Dat geslenter heb ik ook veel, aangezien er veel woonboulevards worden afgestruind voor ons nieuwe huis. Dat zal jij vast ook hebben Ik ben van nature een bikkel, maar die pijntjes herken ik wel. Goed dat je ze benoemt bij de VK. X
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Musty - Meisje Ooie Vaar - Jongetje Angels88 - Meisje Gupperdegup - Verrassing even geupt weer..