April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

2 mei 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Thx DeesDees!

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wauw wat gaaf mooie foto! Gefeliciteerd!!

fijn dat alles goed is

3. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wauw mooie foto!.

Hihi is wel even wennen maar uiteindelijk raakt ze er wel aan gewend!.

Succes met terug bouwen hihi.. Wij hebben ook zon bedje voor de kleine man. ;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    yw :)

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    #1925 mjs, 3 dec 2013
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
    Hier ook een foto van onze lenige man :), heeft hij vast van mij ;)
    Ik mag donderdag voor de guo , vocht in nier was wederom toegenomen . Bleeeeeh . Nu op de 6.7 ipv de toegestane 5.0

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mjs; Nee verdorie! Gaan ze het donderdag weer beter in kaart brengen en is er iets aan te doen?
    Wat zijn de vooruitzichten?

7. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ja dat klopt, ik moest afgelopen vrijdag terug. Maar zijn hartje bleek ook prima in orde hij lag toen wel goed. Hihi die van ons doet bij elke echo wel een beetje eigenwijs, Want ze wouden ook een mooie duidelijke echo foto maken van de hart kamertjes maar na het kijken kregen ze dat ook niet meer goed in beeld voor een foto haha :p
    Enige waar ze nog naar willen kijken is rond de 30 weken naar de Placenta die schijnt erg laag te zitten volgens hun.

8. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Vraag ik me ook af Mjs

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    nou , ik zie dat er geen foto bij staat , nou ja die houden julli tegoed dan.

Ze kunnen er niks mee , voorlopig doet hij het prima , ze vermoeden dat er een knikje in de urineleider zit , dit kan zich vanzelf oplossen na de geboorte . het kan ook zijn dat hij antibiotica moet om de niet te beschermen , ik hoor het donderdag wel . ik ben blij dat er genoeg vruchtwater is , dit betekend dat hij goed plast en drinkt en dus ook groeit.

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sientjes gave echo joh!!

@Lieverdje aaahh wat een schattige foto van jou en je dochtertje! :)

@mjs neee toch jeetje meid..wat nu?

Thanxxx Dees voor het bijwerken :)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @sientje.... wat super dat alles in orde is en mooie foto!! en wat een leuk idee zo geslacht onthullen voor jezelf :)

@lieverdje... aww wat spannend voor dr! mooie foto!

@mjs... jeetje meis :( hoop dat het gewoon weg mag trekken!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik zou niet zonder een bekken fysio aan een bekkenband begnnen, om de redenen die gupperdegup zegt
    je kan hm niet te pas en te onpas gebruiken met verkeerd gebruik kan je je bekken nog verder verzwakken en er zijn zoveel verschillende banden erin, zij kan kijken wat voor jou werkt, + oefeningen en adviezen
    want iedere vrouw met bekkenproblemen zit toch weer anders in een wat voor de een werkt kan de ander tegen werken.

hier gaat t :) *piep* met bekken, draaien in bed is echt drama! en lekker knakken;) en overend komen

13. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

22 aug 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Dank voor jullie reacties met betrekking tot de bekkenband. Ik had er al mijn bedenkingen bij, maar dit zet me nog meer aan het denken.
    Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen erg goed gaat. Ik heb me erg rustig gehouden, ben al twee dagen lekker thuis aan het werk in plaats van op kantoor en ik merk dat het effect heeft. Gelukkig heeft mijn werkgever alle begrip voor de situatie en mag ik niets, maar dan ook niets overbelasten want hij wil ook dat het goed gaat met mij en de kleine.

Over de kleine gesproken, die wil volgens mij ook meekletsen hier op het forum hahahahaha ! Ik lig nu languit op de bank met de laptop tegen mijn buik aan en de kleine trapt tegen de laptop ! Funny !

Ik zal trouwens eens aan mijn vriend vragen of hij eens een buikfoto wil maken, want dat wordt wel weer eens tijd....

14. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties allemaal.
    Niet echt meer hier geweest. Mijn hoofd zit een beetje vol.
    Hoge werkdruk en mijn geheugen en lichaam werkt niet echt mee.
    Zit een beetje er doorheen op t moment.

@sientjes hele mooie echo

@mjs laten we er het beste van hopen, antibiotica liever niet he.

@lieverdje spannend

@steeciaantos fijn dat bij jou kleintje ook alles goed was

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wordt wel blij van al die mooie echo's hier hoor :D vandaag sinterklaas kadootje voor mn manneke gekocht..ookal issie nog niet geboren hij krijgt een kadootje :D

@Mom2B haha ja hier wil ie ook regelmatig meekletsen..erg beweeglijk weer vanavond..heerlijk dat gespartel :D

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Lieke86 - Jongetje
    Mom2Bvannummer3 - Meisje
    Duimelijn - Meisje
    Steeciaantos - Jongetje
    Sientjes - Verrassing
    Ikbien - Meisje
    Fien25 - Jongetje
    Roos1980 - Jongetje
    mjs -Jongetje
    Miep84 - Jongetje
    Musty - Meisje
    Ooie Vaar - Jongetje
    Angels88 - Meisje
    Gupperdegup - Verrassing

even geupt weer.. :) mooie lijst en de jongetjes gaan aan de leiding zo te zien hihi :)

17. miep84

miep84 Niet meer actief

Zo.. ff bij gelezen :)

Wat een mooie fotootjes allemaal!! Idd veel jongens!! Toen onze oudste zoon geboren werd, was hij juist een van de weinige jongens.

Hier wat stress over het kamertje.. nog druk met de zolder verbouwen, gaat waarschijnlijk langer duren zucht*
    Kamertje staat nu nog vol met opslag van de zolder dus kan er nog niet aan beginnen. Had januari in mn hoofd, lijkt nu eind februari te worden, voor mn gevoel te krap bij april.. gister flinke jankbui over gehad, achja waarschijnlijk ook hormonen ;)

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De jongens zijn zeker ruim in de meerderheid, mijn knul hoort er ook nog deels bij :)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mjs; dat is dan wel weer een goed teken dat hij goed plast en drinkt, ik blijf duimen!
    Dit moet goed gaan!

@ikbien; ga je niet te snel, rustig aan meid!
    Hoge werkdruk is ook niet fijn.

@musty; *knuffel*
    Lijken de medicijnen al iets te doen, vaak hebben ze wel echt even de tijd nodig hè om hun werk te doen..
    Bekkenproblematiek is zo niet fijn, hier ook gehad bij de 2e zwangerschap, heb ook bij een bekkentherapeut gelopen in Bilthoven.

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Als je wil. .mag je hem een mooi plekje op het lijstje geven..maar jij moet je daarbij goed voelen..;)

Deel Deze Pagina