April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik!!!! Dan wel een shake ervan gemaakt hoor met de rest van de ananas erbij 😊

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ben benieuwd hahaha

Hier nog steeds alles rustig :)

3. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht. ...Hier ook niet anders dan normaal 😐
    Al vroeg in zs harde buiken en al een ruime tijd pijnlijk....Dus dat zegt nog niks nu. ...

Manlief wil geen sex😜 dat schijnt te helpen toch!?
    Maar heb al vanaf 18 weken pijn van bekken 😯

4. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Hier erg druk met onze kleine (en grote) meid, dus veel forum lezen zit er niet meer in, maar wil toch even reageren op het opwekken van de bevalling. Je kindje komt wanneer hij/zij het genoeg vindt, maar sex en dan vooral het orgasme heeft hier absoluut gewerkt. Een orgasme zorgt voor een samentrekking van de baarmoeder. Daarnaast zit er een stofje in sperma wat ervoor zorgt dat je baarmoedermond verweekt. Nogmaals, hier heeft het gewerkt, maar je lijf en je kindje moeten er wel al klaar voor zijn.

5. pietje1987

@wanna be mama, de kleine laat zich duidelijk niet opjagen :p

6. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee flauw hè!!! Haha hij heeft het nog prima naar zn zin!
    En dat is dan wel weer een heel fijn gevoel 😍
    Maar hij was met 36 weken al gemeten op 38+....en mijn 1 de mannetje was 56 cm en 4130! Aangezien ik al zoveel klachten heb aan mn bekken....mag hij van mij zsm komen, scheelt weer hihi
    Maar goed als hij uiteindelijk met 40 pas komt (oertijd. Moet ik. Nog even niet aan denken) en gezond is!!! Zal ik never klagen😍

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    41 weken en nog steeds geen teken dat de bevalling gaat beginnen... :(

8. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spunkie. .....wat zeur ik dan haha
    Sterkte!!!!

9. pietje1987

Nog geen nieuws hier?

Zit hier met m'n benen omhoog in het zonnetje, genieten!! Heb het wel erg snel warm tussendoor steeds binnen even afkoelen ;)
    Hou sinds vorige week ofzo ook steeds vocht vast, dus verplicht rustig aan :p

10. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier donderdag 40 weken maar ook nog geen enkel voorteken..

Donderdag gaan ze kijken of ze kunnen strippen omdat ik knettergek word van de PUPP!! Nachten lang krab ik mezelf kapot van de jeuk en enigste oplossing is bevallen..

11. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Jeuk mammz? Ik had ook ontzettende jeuk vooral snachts in mijn handen en voeten. Ben ervoor in t ziekenhuis beland aan de scan, echo en bloed en urine onderzoek. Dat was vorige week donderdag. Uitslag kwam woensdag en ze hadden me gaan inleiden. Ondertussen was alleen onze dochter al spontaan geboren. Hebben ze bij jou geen verder onderzoek gedaan? Mijn vk schrok toen ik over de jeuk begon en stuurde me gelijk door!

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang ik geen jeuk op mijn handpalmen en voetzolen krijg is er niks aan de hand.. Heb overal extreme jeuk behalve daar..
    Dan wijst het inderdaad op lever falen en kan gevaarlijk zijn maar bij is het pupp en erg vervelend maar onschuldig.. Echt zo gekmakend!!

13. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij vk geweest....Meneertje ligt weer onmogelijk!!!
    HELP!!! Vandaar dat ik soms dus voor weeën heb en dan weer niet omdat hij weer draait! Als hij zo dwars ligt... ook geen druk op bm.

Morgen echo en gynaecoloog afspraak.....word er een beetje gek van... 😢

14. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Oh wanna be mamma wat vervelend! Heeft echt een eigen willetje he.. succes bij je afspraak! Lelie, gefeliciteerd met je dochter, klopt het dat ik dit nog niet gelezen had? Is alles goed verlopen?
    Mammz, succes met de jeuk. Gelukkig geen last van maar jeuk is ether als pijn he.. hopelijk gaat het strippen wat opleveren!
    Hier nog alles rustig, geniet weer even lekker van het zonnetje :)

15. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Vandaag 41+2, morgen naar het ziekenhuis, voor gesprek met de gynaecoloog en voor de derde keer strippen. Waarschijnlijk wordt er zaterdag een ballonnetje geplaatst.

16. pietje1987

@wanna be mama, afspraken al gehad vandaag?? Wat vervelend dat kleine gup zo draait!! Streng toespreken wellicht ;):p

@spunkie, wauw wat een mooie buik nog steeds!! Ben je het al echt zat aan het worden?

Hier zometeen weer naar de VK voor controle, zal wel weer met 5 minuten buiten staan...

Ben verder ontzettend aan het genieten van het weer, heerlijk met een liter zonnebrand in de tuin :)

Slapen is wel weer vreselijk, dus ben overdag steeds erg moe. Ga nu ook wat meer vocht vasthouden, vooral in m'n benen en handen. Lastig en vervelend! Doe dus niet zoveel meer de hele dag hahahaha, zit alleen maar op m'n kont eigenlijk ;)

17. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Spannend spunkie! !!

Pietje lekker zitten en rusten je hebt al je energie nodig voor straks :)

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @Pietje
    Ben het zeker zat, vooral omdat het kleintje denkt dat ze nog wel ff kan draaien... (rug van de ene naar de andere kant van de baarmoeder) of als ze de hik krijgt.

19. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Korte up date...

Hebben m weer gedraaid. Dit keer ging het beter alleen erna aan ctg baby beetje te rustig. Andere houding en warme handen van papa hielpen en mocht naar huis.

Bm verweekt en 1 cm ontsluiting maar was te weinig om vliezen te breken. Ben wel bang dat hij nu zelf wéér gaat draaien... dan is dit voor niks geweest weer... dan vd week weer draaien en dan wel breken. Sowieso als woensdag nog niks gebeurd is...

20. pietje1987

@spunkie, dat is best pittig als ze nog kan draaien!! Hier kan dat echt niet meer, ligt al weken in de goede richting...

@wanna be mama, hoop dat hij nu blijft liggen! Einde is in zicht! Gek idee dat er uiterlijk woensdag echt wat gaat gebeuren!!

Wij zijn van vanmiddag weer helemaal goedgekeurd. Ben benieuwd of ik de volgende afspraak ga halen :p die komt al aardig in de buurt van de uitgerekende datum

Deel Deze Pagina