Om 1 over 2 vanmiddag is geboren Mees!!! Ze hebben m gedraaid en vliezen gebroken.... weeën begonnen daarvoor eigenlijk al. Mees vond het niet zo fijn en zn hartje deed raar...teveel uitschieters naar beneden. Weer vocht erin gekregen zodat dat misschien zou helpen maar niet. Toen ook nog eens bleek dat de navelstreng voor de uitgang was gaan liggen ging het ineens in snel vaart.... Naar ok en ks gehad. Was spoed en daarom geen tijd om te wachten tot ruggenprik werkte. ...alles nog aant verwerken hier... maar hij is er en is gezond!!!!
Meneer is bijna hele nacht wakker.... en toen hij sliep was t kort en aan borst of vinger.... voel me beperkt moet overal Hulp bij vragen
De eerste nachten zijn zwaar. Mees moet even wennen dat hij uit je buik is. Vraag gewoon hulp. Daar zijn ze voor in het ziekenhuis. Sterkte!
Ja hoor, daar is ze dan. Onze dochter R. is geboren op 20 april 2015 om 17.07. Ze weegt 3375 gr en is 51 cm. Om 09.00 gingen de weeënopwekkers erin. Om 16.00 mocht er geperst worden. En om 17.07 was er dan.
Gefeliciteerd allebei!!!! Wannabemama sterkte met het wennen aan de nachten hopelijk wordt hij snel wat regelmatiger. Het is voor jullie allebei niet niks.
Poeh wannabemama, klinkt heftig. Fijn dat het allemaal goed afgelopen is, gefeliciteerd met Mees! Hopelijk knap je snel op en kun je thuis gaan verder genieten. Spunkie, ook jij gefeliciteerd natuurlijk! Nu weer thuis inmiddels? @Pietje: lijkt er wel op he, of de rest is niet meer actief in dit topic. Merk dat ik langzaam wat ongeduldiger wordt, ben er klaar voor! Vrijdag uitgerekend, ben benieuwd wanneer de kleine het zat is..
Oh meiden die nog wachten.. Succes. HiEr is de kleine meid alweer dik 5 weken. Heel raar idee, het gaat zo snel. Vannacht was weer zo'n nacht. 1,5 uur slaap verder heeft ze geprutteld en gehuild. Nu slaapt ze verder vaak redelijk. 4 uur tussen ongeveer. Soms 5 a 6 snachts. Maar eens in de 5 a 6 dagen Drama. De dreumes is zo lief voor de baby. Elke keer helpen, kusje, knuffelen, zeggen hou van jou of jij bent lief tegen de baby. Ze is sinds geboorte van de kleine meid veel liever, naar ons en naar anderen toe. Huilt ook veel minder. Echt heel.zorgzaam Verder nog steeds moe door dat stomme bloedverlies, normaal was ik al de oude geweest. Baal wel hoor. Stuk lopen of fietsen en dan ben ik op. Hele huishouden lukt niet achter elkaar. Volgende week terug voor controle. Beetje laat, maar ja ze plannen hier alles op laatste moment. Eindelijk is het vloeien gestopt... Werd ook tijd.
@Meijtje, wat gaat dat hard zeg!! Hoe vind je bonusdochter het?? Het slaapritme klinkt best oke vanaf hier, echt wel pittig, maar ze maakt in ieder geval wel regelmatig wat uurtjes nog even en dan slaapt ze de hele nacht! Heerlijk! Hier is de kleine al dagen 'druk'. Ze doet me nu ook regelmatig pijn met bewegen, dat is weer iets helemaal nieuws. Morgen is de laatste dag die ik per sé wil ontwijken (verjaardag nicht) en dan mag ze van mij komen liever ook maandag niet trouwens hahaha, maar ja, je kunt niet alles ontwijken
gefeliciteerd met Mees! Geniet ervan. Ons mannetje is alweer 5 weken oud. Boh het vliegt. Kilo zwaarder en 6 cm langer. Veel succes voor de mama's die nog wachten!
Ohh Meijtje 4 uur lijken mij hemels. Hier zit er snachts 2 uur tussen... Wow ingsterr 6 cm in 5 weken. Hij groeit als kool!
@ meijtje hoe heb je dat voor elkaar gekregen 4 uur tussen de voedingen 😉 Jelte doet het overdag goed met 3 uur er tussen en 's nachts zit er 2 u tussen en we moeten het dan rekken tot 2,5 a 3 uur dmv speen dus dan hen je zelf al snel 2u wakker bij iedere voeding. Vanmorgen heb ik hem zelfs 1,5 uur rustig moeten houden met speen. Hopelijk veranderd dit snel want vanaf de geboorte 4 wkn geleden heb ik max 5 uur geslapen per nacht. Het komt allemaal wel goed maar het duurt even
Geef je fv dat je moet rekken tammie ? E heeft ook fv gehad en hij wilde overdag vaker maar snachts niet of één flesje. Ik heb dus toen fv op verzoek gegeven en dat ging prima.
Nee ik geef bv maar Jelte wilde op een gegeven moment zeker 10 x per dag eten dus hadden ze in het zh gezegd dat ie echt naar de 7 a 8 toe moest. Ik geef echt op verzoek alleen als er maar 2 uur tussen zit rek ik t naar 2,5 a 3 uur. Ik had echt zoiets van hij wil drinken dus dan geef ik hem dat ook al is dat dan 10 x op een dag.
Ja dat wordt ook aangeraden bij borstvoeding om op verzoek te geven... heb nog nooit gehoord van het rekken van borstvoeding. Maar goed ik ben geen ster in bv ik word er zelfs erg ongelukkig van