Ach pietje wat naar dat je je zo voelt! ! Voel je niet schuldig tegenover je man het is juist fijn dat hij zoveel kan doen. Het is niet alsof je ervoor kiest om je zo te voelen. 😙
Balen zeg Pietje dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het allemaal snel beter en kun je echt gaan genieten van jullie meisje. Ik snap je gevoel dat je het zo rot vind voor manlief maar die snapt ook wel dat jij dit ook liever niet had gehad. Knap maar snel op zodat jullie het allemaal samen kunnen doen. Hier alles goed. Helaas gaan de nachten nog steeds niet goed. Hij heeft deze week 2 dagen echt aan het clusteren geweest en wilde 1 keer zelfs na een uur al weer eten en die 2 nachten zat er de ene nacht 5 uur tussen de voedingen (yes eindelijk een keer 4 uur achter elkaar geslapen na 7 wkn) en de andere keer zat er 4 uur tussen. Gisteravond was ie heerlijk aan het slapen (de andere avonden was ie van 6 tot 10 wakker) dus nu kwam ie vannacht 2x. Mijn vriend is om 5:15 maar met hem naar beneden gegaan (hij was vanaf half 4 wakker) zodat ik nog 2 uurtjes kon slapen. Vanmorgen voor de tweede keer naar de babywelness geweest. Hij vind het heerlijk om gemasseerd te worden. Is er nog iemand die aan babymassage doet? Volgende week donderdag krijgt ie zijn eerste enting. Ben zo benieuwd hoe ie er op reageerd, hopelijk word ie er niet ziek van. En dan kunnen we eindelijk eens kijken of ie babyzwemmen wat vind.
Tammie, doe jij de massage zelf of laat je t doen? Ik heb bij de oudste toen een cursus gedaan. Donderdag ben ik alleen met mees dus ga ik s kijken hoe hij het vind! Hier de nachten vaak 2uur (soms nachten om 3) van begin tot begin voeding. En ben dan minimaal half uur bezig en hij maakt daarna heel veel geluid dus eer ik slaap... steeds nog geen uur dus 😯 Clusteren plan ik vanaf het begin een soort van in...7uur als de oudste naar bed is. Nu lag hij gister te slapen dus had ik dat om 22.00 pas.... oja....voor een speen gezwicht.... (al wilde hij m vandaag nie pskken) ben er geen voorstander van maar heeft zo'n zuig behoefte en als ik m neerlegde wanneer hij slieo na voeding werd hij meteen wakker.... en wil de oudste ook aandacht geven! !!
Bedankt voor jullie lieve reacties! De antibiotica begint aan te slaan en de koorts is flink gezakt, zie het meteen een stuk zzonniger in!! Ben echt nog niet hersteld, maar voel me zoveel lekkerder! Mag rennies gebruiken voor de misselijkheid en die werken gelukkig aardig, dat scheelt ook ontzettend!! Wat vervelend al die enorme gebroken nachten... we zijn hier vreselijk verwend wat dat betreft... Manlief heeft een fles vlak voor hij naar bed gaat, meest rond 11/half 12, dan komt ze een keer rond uur of 4 en dan pas echt s morgens rond 7/8 uur weer... Nu zelfs alweer twee nachten dat ze stukken van 5,5/6 uur maakt... En dan gaat ze ook nog eens binnen 5/10 minuten na de voeding gewoon weer slapen... Wat dat betreft zijn we echt vreselijke bofkonten voor een meisje van morgen 3 weken!
Kijk nog een beetje geluk pietje! Dat mag ook en is je gegund (hihi al gun ik het mezelf ook wel haha 😂
Oh w.b.m dat is wel zwaar zulke nachten! Wow pietje dat is toch heel erg goed al zo lang slapen! . T wil de afgelopen dagen ipv om de 4 uur om de 3.5 uur. Sprongetjes tijd!! Kleine mannetje wordt daardoor wel een klein bolletje 😂😍
Gaaaaaaap..... Na voeden om 2uur wilde meneer bij mama blijven liggen en drinken... 4 uur werd ik wakker en heb m in wieg gelegd. H6 weer drinken...h8 wilde ik m weer neerleggen maar dat vond hij geen goed idee.... rechtop "slapen" rust je niet goed uit kan ik vertellen.... Klaar met klagen hihi
@wannabemama de massage doe ik zelf. Ik heb yoga gedaan toen ik zwanger was en doordat ik te vroeg bevallen ben had ik 3 lessen nog niet gehad en die halen ze dan van de prijs van de massage af. Het is 4x2 uur. Lekker masseren en ervaringen uitwisselen. Fijn dat het weer beter met je gaat Pietje en heerlijk dat die nachten nu al zo goed gaan. Je weet het van te voren dat je gebroken nachten hebt maar daar kun je je niet op voorbereiden. Je wilt te snel dat ze wat meer slapen al is het maar dat je 4 uur kunt slapen. Ach komt vast allemaal goed. Alleen duurt het hopelijk niet te lang duren en is het voor de 12 weken dat er toch wat meer tijd tussen de voedingen zit.
Het is vooral fijn dat ze een beetje gaan slapen als je weer moet werken. Dat brak mij toen wel op... Wanneer moeten jullie weer? Ik 28 juni twee weekjes en dan zomervakantie
Ik mag 27 juli weer dat is incl 2 weken vakantie. Dus nog lekker 2 maandjes optimaal genieten van ons ventje
Durf het bijna niet te zeggen, maar vannacht van half 1 tot half 8 geslapen en na het eten gewoon lekker verder tot half 11 Hoop dat deze trend door gaat zetten!! Ik moet half juli eigenlijk weer aan de slag, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat nog niet gebeuren. Verwacht dat ik me nog wel een aantal weken ziek zal moeten melden... Hoop uiteraard van niet, maar dan moet wel m'n concentratie enzo flink omhoog gaan komende tijd! Sowieso zou ik heeeeel langzaam weer gaan opvouwen, heb nog twee volle weken aan overuren staan en geen minuut vakantie opgenomen dit jaar, dus dat kan gelukkig
Aangezien we niet meer zwanger zijn heb ik een mama's 2015 topic gemaakt http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/575394-april-2015-a.html#post18607064