April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Moeilijk. Wij hebben idd een bungalow, dus eigen hygiëne. Koken zelf of vers van het kamp. Hooguit dat je het toch moet vertellen, of de gok wel moet wagen, die beslissing ken ik niet maken voor je. Dat is een afweging die je zelf in de hand hebt, maar boeken terwijl je weet dat je zwanger bent, krijg je geen geld terug lijkt me... Wat een keuze pfff

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Daar mis lijkt me niets maar ja je kunt om allerlei redenen in een ziekenhuis komen daar, dat zou me niet weerhouden en tegen misselijkheid zijn er pilletjes. Die mag je meenemen met doktersverklaring en eten ja voorzichtig mee zijn.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja, op zich wordt het sowieso geen super dure reis, dus mocht het echt zo zijn, dan is het gewoon verloren geld (mochten we het dan niet terugkrijgen...)

Ik ga er ook niet vanuit dat het verkeerd zou gaan ofzo, maar voel me er ook niet helemaal prettig bij... Misschien als ik nou al een echo had gehad ofzo? Maarja, dat zit er de komende paar weken vast nog niet in :p

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik had het gevoel dat het mis was en omdat precies met 12 weken weg was mocht ik 2 dagen voor de vakantie komen. We gingen namelijk een maand weg. Toen bleek het inderdaad mis en hebben ze de kleine er voor de vakantie uitgehaald. Dus het kan wel hoor.
    Voor die tijd was er bij mij nooit wat mis gegaan. Echo was met bijna 10 weken.

5. pietje1987

Dat is op zich geruststellend dat het zo snel geregeld kan zijn. Maar hoop heel hard dat dat niet nodig is natuurlijk!

6. pietje1987

Denk dat we toch maar gaan boeken eind van de week... Manlief wil wel erg graag nog een weekje weg... En ik eigenlijk ook wel :)

7. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@pietje
    ik zou ook gewoon gaan heerlijk nog even genieten voor straks het echte werk komt!
    ik snap je gedachte maar als je overal over nadenkt op die manier dan kan je je woonkamer niet eens meer uit

nou moet ik zeggen dat ik ook alles op het moment aan het google ben haha vanavond eten we pizza dus gelijk google of dat well mocht etc.

8. pietje1987

Hahahaha precies dat! Ik google ook echt ALLES! Om doodmoe van te worden hahahaha

Wel super fijn trouwens om zo hier te kunnen kletsen, iedereen in hetzelfde, prille, schuitje :)

9. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff... herkenbaar, dat Googlen!
    En dan heb ik ook nog eens een overbezorgde vriend.. Heel lief, maar ik ben niet ziek ofzo. ;)
    Ik mag ook geen Cola Zero meer van hem drinken, bijvoorbeeld. En bij alles wat ik eet of drink, krijg ik de vraag of dat wel mag.. Heel lief, maar ook best vermoeiend. ;)

Mammz, vervelend dat je zo misselijk bent! :( Hopelijk is het snel tijd voor je!

Hier ook echt zo ontzettend moe. Al een paar nachten slecht geslapen. Normaal raak ik m'n kussen en wordt 's ochtends pas weer wakker. Nu wordt ik zo vaak 's nachts wakker door woelen en slaap lichter ofzo. Hoop niet dat dit zo 8 maanden doorgaat, dan kan je me opvegen. ;)

Maar.. alles voor het goede doel! :D

10. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Pietje, lekker boeken hoor en op vakantie gaan. Anders ga je straks overal rekening mee houden voor niks misschien.

Meijtje, je hebt de verkeerde lijst gequote ;)

Selina, wat een mooie test. Toch wel fijn dat er 1-2 weken staat he.

Ik heb nog nooit een clear blue gedaan. Doe morgen nog een kruidvat testje en dan is het klaar.
    Maar twijfelen doe ik er niet aan hoor.

11. DutchDiamond

frisdrank drink ik gelukkig bijna niet drink eigenlijk veel jus d orange en sapjes
    maar ben gelukkig niet de enige die dus alles eerst google voor ze wat eten/drinken
    het ergste is nog heb zondag een verjaardag van me schoonmoeder die dus al over bezorgt is door de hormoon spuiten hoop niet dat ze wat vraagt want ben slecht in mijn mond houden

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Haha dat googlen herken ik wel en dat terwijl het niet de eerste is haha...

Ja joh lekker boeken, ik zou er extra van genieten nog even zonder kindje op vakantie want dat is toch echt anders😉

13. DutchDiamond

vraagje:
    wat zouden jullie doen meerdere in onze familie's zijn kettingrokers
    ik ben dus met best veel moeite zwanger geraakt en wil dus liever niet in een van rook blauw ziende kamer zitten omdat dit schadelijk is
    gewoon er niet meer heen gaan,vragen of ze buiten willen roken?

van mijn schoonvader weet ik nu al dat hij het zal weigeren omdat te doen in zijn eigen huis dus ben ook echt niet van plan om daar nu heen te gaan en zal ook echt weigeren om met verjaardagen daar heen te gaan
    en natuurlijk ook als de kleine er net is ook of ben ik nu te overbezorgt?

14. pietje1987

Ik zou er ook niet heen gaan hoor Dutch! Ze hebben dat maar over voor hun kleinkind :D

Zelfs al zouden ze niet binnen roken als jullie er zijn, dan is het nog niet goed voor jou en de kleine

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @dutch ik zou niet langs gaan als ze niet buiten willen roken.
    Ik snap best dat ze zich niet aanpassen maar dan is de consequentie dat je niet langs gaat en ook niet met kind lijkt mij, dan moeten ze naar jou toe komen en gelden jouw regels.

Hier moe en ik geef het op, haha dan staat het maar verkeerd in de lijst. Op mN telefoon gaat het al zo lastig pff

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zou ook niet langs gaan maar er wel eerlijk over zijn..

ik heb zojuist risotto gemaakt maar ga over mn nek van de geur!! Ml gaat frietjes haleb :D

17. DutchDiamond

gelukkig ben toch niet overbezorgt
    schoonvader kennende doen ze dat niet en oke hun huis maar prima dan kom ik niet
    schoonmoeder rookt gelukkig niet(ouders zijn gescheiden)

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Ik ben het er wel mee eens!
    Je kunt inderdaad niet verwachten dat hun zich aanpassen in hun eigen huis maar een beetje rekening zou je op zijn minst wel een beetje verwachten toch?..

Maar een keer een sigaretje ofzo vond ik persoonlijk niet erg vriendlief rookt ook en doet dat buiten maar ook wel eens als wij er bij zitten in de buitenlucht! binnen en in de auto etc word niet gerookt!
    Maar iemand die echt kettingrookt en ook nog eens binnen nee meis dan ben je absoluut niet overbezorgd dat zou ik namelijk ook echt niet doen hoor...

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mijn man rookt ook buiten, heb ik nooit gedaan.

20. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend 2 feestjes gehad. Daar is ook gerookt. Ene feestje wel pas na 10 uur 's avonds en andere was deels in de buitenlucht. Dacht dat dat niet zoveel kwaad kon... Nu baal ik toch wel...
    Komend weekend weer een feestje, maar daar moet volgens mij buiten gerookt worden...

Ik en mijn vriend roken beide niet. Heb ook nog nooit in m'n leven gerookt. Bij ons thuis wordt dus ook nooit binnen gerookt.

Deel Deze Pagina