April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

ik en mijn vriend roken ook niet
    hier word verder ook buiten gerookt als er visite komt

na zoveel moeite met zwanger worden wil ik alle risico's van buiten af toch wel zo min mogelijk maken

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ach meid, met een keer meeroken zal het ook echt wel meevallen!!

Onze moeders rookten toch allemaal als schoorstenen en met ons is het ook goed gekomen ;)

3. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Hebben jullie ook last van een menstruatie achtige buikpijn? Heel vervelend, steeds bang bij het plassen dat ik bloed ga zien ofzo :)

4. DutchDiamond

@tumtum
    geen idee het is heel lang geleden dat ik uit mijzelf een menstruatie heb gehad
    heb alleen opgewekte menstruatie's gehad en die waren vrij heftig
    dus daar kan ik niet echt over mee praten

5. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    @tumtummetje ik heb het nu niet maar bij mijn dochter wel herkenbaar niet extreem maar wel indd dat je toch ff onzeker naar de wc gaat😁 komt vast goed je hoort het vaker ook!

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tum tum; ik heb dat ook veel gehad rond 4 en 5 weken nu nog met vlagen,. Is waarschijnlijk je baarmoeder die aan t groeien is

7. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Tumtummetje, ik heb dat niet, wel soms wat trekkend gevoel.
    Maar ook ik ben steeds bang dat ik toch nog bloed ga zien. Pffff die eerste weken zijn altijd het ergst.

Hier ook geen rokers thuis en in de omgeving/familie wordt over het algemeen buiten gerookt. Gelukkig hoef ik daar dus niet op te letten.

8. DutchDiamond

@mar
    schoonvader is 12-12 jarig en die roken dus als een ketter en ik weet wat een botte harrie dat is die gaat dus echt niet naar buiten dus ik kom gewoon niet
    of ze dat nou begrijpen of niet (kan toch niet super met ze over weg haha)

9. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Goede reden om thuis te blijven dus:)

10. Crystal

Crystal Lid

22 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ik ben niet super actief op dit forum maar vind het zo af en toe wel leuk om mee te doen en sowieso ook mee te lezen.
    Na een jaar proberen zwanger te raken stonden wij op het punt om te gaan starten met IUI behandelingen. Het enige waar we daar voor nog op moesten wachten is het maken van een baarmoederfoto die gemaakt zou gaan worden na de laatste menstruatie die ik verwachte. Maar die bleef dus uit!! Op 13-08 getest en blijk ik toch spontaan zwanger geraakt! Helemaal gelukkig dus. Als alles goed blijft gaan zou ik uitgerekend zijn op 25 april 2015.

Op 3 september hebben we de eerste echo, en ookal is dit niet mijn eerste zwangerschap ik vind het zooo ontzettend spannend weer :)

11. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Crystal, gefeliciteerd en welkom.
    Wat fijn dat het nu gelukt is zonder medische malle molen. En 3 september een echo, super hoor.

Voor mij is het ook de 2e en ik vind het ook net zo spannend hoor.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Vinden jullie het goed als ik eventjes hier mee kom kletsen??
    Heb zelf al een nieuw topic voor mei 2015 aangemaakt, maar daar is nog niemand hihi. Ben zelf 1 mei uitgerekend en testte al op 10 dpo positief, dus ben erg vroeg ook.
    Maarja vind het wel even leuk om mee te kletsen over die eerste spannende periode.

Ik weet sinds maandag 18 augustus dat ik zwanger ben, we waren best wel even in shock, we deden het eigenlijk met condoom, en 1x niet gedaan... en gewoon raak!! 1x!! haha.
    Terwijl we voor onze dochter in de MMM hebben gezeten vanwege PCOS. Dus al met al is het een klein wondertje natuurlijk en nu we bekomen zijn vinden we het ook superleuk.

Ik heb nog niet heel erg kwaaltjes, ja merkte dat ik wat moeier was tijdens de nachtdiensten afgelopen week, heb ik normaal nooit, maar toen ik zwanger was van dochter wel.
    Heb af en toe wat steken richting vagina.
    En voel dat m'n buik gewoon anders voelt haha.

Ik geef mijn dochter nog borstvoeding en hoop dat dat nog even door kan gaan. Heb een beetje het idee dat ze wat voller aan gaan voelen.

Vind het zo spannend allemaal weer. :D
    Ik ga denk ik vrijdag de VK bellen (ben dan ook pas 4 weken), of anders begin volgende week.

13. pietje1987

Tuurlijk ben je welkom Charise!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. pietje1987

Ik heb net gebeld met de VK en mag 15 september langs komen voor eerste echo en intake :D:D:D

Lekker vroeg waarschijnlijk, omdat ik een lange cyclus heb en laatste ongi op 8 juli was :D

Heeft een lange cyclus toch zo z'n voordelen ;)

15. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een lange cyclus en laatste ongi was 5 juli.
    Ik mag 2 september al voor de echo en 4 september de intake. Zit dan op 7+ weken.

Zijn er hier meer dames die helemaal niet misselijk zijn?

16. pietje1987

Ooo dat is helemaal snel! Hier willen ze de echo toch graag zo dicht mogelijk bij de '10' weken houden, dus vandaar. Ik vind het allang fijn omdat het vlak daarna feestweek is bij ons.... dan kan ik nooit mijn mond houden ;) Niemand trapt er dan meer in!

Hier ook helemaal niet misselijk hoor, maar misschien komt dat nog ;) Toevallig gisteravond google geraadpleegd en vaak komt het pas vanaf een week of 6...

Vanavond komt MvM.... Manlief vindt het wel heel gek dat vreemden het al weten enzo... Dus dat zal wel even gek zijn :)

17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hallo allemaal.
    Mag ik mezelf hier ook aanmelden?
    Joyce, 28 jaar, 1e kindje, 26 april uitgerekend,
    Vorige week donderdag 1e test gedaan die een licht streepje liet zien (zondag was nod) Inmiddels vele testen verder en sinds vanmorgen test.jpg Nu dus echt overtuigd :D
    In juni een miskraam gehad bij 8 weken. Merk dat ik het natuurlijk wel spannend vind maar ergens voelt het gewoon heel erg goed. Daar houd ik me maar aan vast, bovendien gaat 90% wel goed toch?! 5 september mag ik voor de eerste echo, op eigen verzoek wat vroeger. 15 september dan intake en evt nog een echo. Volgende week komt mvm. Al met al toch een hoop geregel, mijn schildklier werkt niet meer dus gisteren ookal bloed geprikt. Medicijnen had ik al opgehoogd. Voor nu even genoeg geregeld, eerst afwachten!
    Net flink wat zitten lezen, kan niet beloven dat ik alles onthouden heb hoor! Viel me wel op dat er 1) heel veeluitgerekend zijn in april 2) veel dames miskramen gehad hebben
    Hopelijk voor ons allemaal mooie plakbabies en ik kijk er naar uit om verhalen met jullie uit te wisselen!
    Mijn symptomen: opgeblazen, volle buik na eten, erg koud, weeeig gevoel bij honger of na het eten, gevoeligere borsten.

18. Netje14

Netje14 Lid

20 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

ik kom er ook gezellig ff bij!
    Vorige week getest en eindelijk zwanger van nummer 2! Volgens de berekeningen 21 april uitgerekend! Deze week de vk maar eens bellen voor een afspraak!
    Zo spannend allemaal! Voel me heel anders dan bij de eerste. Misschien omdat ik er nu meer mee bezig ben en vergelijk met de vorige zwangerschap... Wie heeft dit nog meer?
    De vorige bevalling was nogal heftig, misschien dat ik daarom nu alwel wat meer pijntjes heb dan de eerste zwangerschap. We zullen het zien..... :D

19. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Sommige van jullie krijgen nog eerder een echo dan mij! Ik moet zoveeeel geduld hebben! Heb nog niet eens een datum... 4 sept intake en daarna afspraak maken voor de week erop voor een echo...
    Ik voel me verder prima. Nergens last van eigenlijk.

20. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Haay mag ik mij ook aansluiten? Ben uitgerekend op 26 april Twinty 26 jaar,.
    Et wordt ons 2e kindje.
    Vind deze weken voor de 1e echo erg spannend.
    Wanneer nemen jullie contact op met de vk?

Deel Deze Pagina