@Marr wij denken erover om het aan mijn ouders te vertellen. Als het mis zou gaan zouden zij ook de eerste zijn... Verder pas na de echo denk ik! @roosie, heeeeeerlijk McDonald's!!! Niet te veel he Als je over de spanning wil praten, mag dat vast hier! Je hoeft er volgens mij niet meteen druk om te maken, als het maar niet heel lang duurt of heeeeeeeel heftig is... @schorpioen, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Haha nee vandaag geen cola veel te koud en het is op.. Hier probeer ik stress ook wel te vermijden en dat lukt prima. Op het werk is t rustig.. verder vooral doen waar we zin in hebben en luisteren naar mn lichaam. Zodra ik moe ben en thuis ben ga ik even liggen (als dl slaapt). Meer dan dat en gezond eten kunnen wr niet doen...
Wij hebben t trouwens al aan sm verteld en sz en sb. Zij waren ontzettend blij!! Hadden het in een kaartje geschreven. twee vriendinnen hadden het geraden en ik kon ze niet meer ompraten. Wel.jammer had het op een leuke manier willen vertellen maar ja
Haha hier ook zo'n koukleum! Op mijn werk weten ze niet dat ik zwanger ben. Ik weet niet hoe lang ik dat geheim kan houden ivm de kans op fysieke agressie op mijn werk en dus de veiligheid. Maar iedereen denkt dat ik ziek aan het worden ben omdat ik steeds in warme hoody's met grote sjaals rondloop. Enkele collega's zijn inmiddels echt ziek dus het valt niet echt op ofzo Wat wel opvalt is mijn enorme darmenbuik 's avonds na het eten (eet een paar keer per week op mijn werk mee). Over de vitamines gesproken: gewone multi waar ook foliumzuur in zit of een losse foliumzuur is gewoon prima voor de meeste vrouwen. Ikzelf gebruik andere pillen en in een andere dosering maar ik ben dan ook een apart geval geloof ik En over de zorgverzekering... Wow! Niet eens aangedacht maar als dit goed blijft gaan kan ik mijn zorgverzekering aanpassen!! Dan heb ik IVF poging nummer 5 niet meer nodig! Wiejoejaaajippiejeeeejjj!!! En over het vertellen... Wij hebben al wel wat vriendinnetjes van mij ingelicht. Dit omdat zij in het traject zo met ons hebben meegeleefd. Maar de ouders weten het nog niet. Sterker nog: ze wisten niet eens dat we met ECD bezig waren. We hebben besloten dat als woensdag de echo goed zal zijn, dus we een kloppend hartje zien, wij hen gaan inlichten!! Ik denk dat we het gewoon gaan zeggen en er geen spektakel van gaan maken om het te vertellen. Het nieuws zal al een spektakel op zich zijn. Zij weten namelijk niet beter dan dat wij definitief met de behandelingen waren gestopt en dat het bij ons ene kindje zou blijven.... Maar mocht iemand nog een leuk ECHT origineel idee weten om het leuk te vertellen dan hou ik mij wel aanbevolen!! En dan heb ik zo echt mijn eerste echte bericht hier geschreven...
Hier super lieve collega, als iets te zwaar wordt, gelijk zeggen he! Zo ontzettend lief. Die heeft mijn curretages al meegemaakt en het hele circus er om heen. Ik het valt wel mee, ben pas 7 weken haha, gelukkig weinig ongemakken. Zij... Al is het een klein beetje dan regelen we gelijk iets. Ik ben zo blij Als ik wakker wordt straks (die in de nachten niet meegeteld) dan nog 1 dag tot aan de echo.... Zenuwen kruipen op!
@pietje Nee hihi ben nog niet naar de mac geweest morgen voor het eerst en ik ga ervan genietennn Bedankt voor het geruststellen vind spanning gewoon echt niet fijn krijg er gelijk hoofdpijn van en word er meer misselijker van. Hoop dat de spanning morgen minder is anders moet ik echt ff me hartje luchten hier morgen Wel goed van je ukkie dat je de stress een beetje probeert te vermijden en goed op de signalen van je lichaam let, top! En voor alle dames die het koud hebben lekker warm aankleden kopje thee of heerlijke warme chocolade melk hihi Meijtje wat fijn dat je zo een lieve collega hebt zeg!!
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. En een het was een goede echo! Mooi kloppend hartje. Morgen een echo bij de VK. We hebben het aan mijn vader en zijn vrouw en schoonouders verteld. Ze waren erg blij! Gewoon je rust nemen als je hem nodig hebt!
Absoluut niet!!! Maar goed, het is ook gewoon wel echt koud Alleen maar klagende collega's hier, dus dan valt mijn geklaag niet zo op hahahahaha Hier erg veel enthousiasme, gisteravond in bed zelfs al over namen zitten kletsen! (Hoewel ik moet toegeven dat ik daar al maanden over nadenk en al een hele lijst had )
Hoi Meiden, Mag ik hier ook meekletsen? Ben 23 jaar en 6 weken en 3 dagen zwanger van ons 1e kindje. Dinsdag 1e echo gehad en het hartje klopte al, zo fijn om te zien! 25 september 2e echo (termijnecho met 11 weken en 3 dagen). Erg spannend allemaal! En ohja, ben uitgerekend op 13 april. Wij hebben het iedereen eigenlijk al verteld. Ik ben namelijk best wel heel erg ziek en dat begon in de 1e week van mijn 3 weken vakantie. Ik kon daardoor moeilijk dingen afspreken met vrienden etc. (terwijl we dat normaal gesproken wel heel veel doen). Heb het toen maar verteld zodat we gewoon dingen konden afspreken en ze er begrip voor hadden als ik 'rare' dingen ging doen (zoals weglopen bij het eten etc hihi). Iedereen vond het super leuk en vonden het helemaal niet raar dat we het verteld hadden. Had eerlijk gezegd wel willen wachten tot ongeveer 12 weken, maar dit was voor mezelf de beste oplossing en ben heel opgelucht dat het 'eruit' is en dat ik gewoon kan aangeven hoe ik me voel..
Wow, 1e echo's zijn al geweest! Fijn dat alles goed was, Ingster en Lelie! Lelie nog gefeliciteerd met de zwangerschap! Hier al verteld aan mijn ouders, schoonouders en mijn beste vriendinnen. Mijn zwager en verdere familie en vrienden weten natuurlijk nog niets. Met m'n broer wachten we nog even tot na de 1e echo. Pff.. zou willen dat ik die 1e echo ook al gehad had! Nog een ruime 1,5 week wachten... Heb 'm met 7+1 wkn.
Ingster en lelie wat super dat jullie beide een mooie echo hebben gehad!! En Lelie fijn dat je het hoge woord eruit is. Als je je niet goed voelt is zo'n hele poppenkast gewoon niet leuk. Als wij volgende week vrijdag een goede echo hebben vertellen wij het ook aan wat meer mensen. @pietje: hier hebben we de naam al Waren er bij onze dochter ook al meteen uit!
Denk dat we er voor een meisje inderdaad ook al uit zijn... Hoewel ik mezelf nog niet te veel wil vastpinnen daarin! Hebben nog een maand of 8 te gaan Voor een jongen vinden we allebei ook echt een stuk moeilijker! Nu moet ik ook wel zeggen dat we allebei denken dat het een meid is, gek is dat hoe je dat zo bedenkt! Maakt natuurlijk echt niet uit als het een jongen is, maar zou heel grappig zijn als het echt zo is
ff ontopic voor een meisje hebben wij hier allang een naam voordat ik zwanger raakte al voor een jongen hebben we beide een naam maar zijn het beide niet eens met elkaars naam dat word nog even ruzie maken en mijn naam doordrammen
1. EefjeK, eerste kindje, 28 jaar Lizanne84, tweede kindje 2. Reckless, tweede kindje Loesje 86, eerste kindje 3. BPU, eerste kindje LianneJJ Sanea, eerste kindje 4. Esje78, derde kindje, 5. Twinny2002, eerste kindje, 23 jaar 6. Ingster, tweede kindje, 7. Marlijn82, tweede kindje, 28 jaar Leolientje, tweede kindje Deniesee, tweede kindje Kimmberley, Angela1988, eerste kindje 8. Meijtje, tweede kindje, 30 jaar Joanna23, eerste kindje 9. Spunkie, eerste kindje, 32 jaar 10. 11. Daphne91, mrs Bucket, eerste kindje, 12. Jessje003, eerste kindje SuzyQ12, eerste kindje, 27 13. Liefste Baby, tweede kindje Lelie1990, 23 jaar, eerste kindje 14. Roosie91, eerste kindje 15. MZS, tweede kindje, 30 jaar 16. Mammz, tweede kindje, 28 jaar 17. Aneoon13, 30 jaar, tweede kindje Roxyrox, 18. mamama85, derde kindje, 29 jaar 19. Debbi, eerste kindje, 26 jaar 20. Ukkie1985, tweede kindje,29 jaar Mapa01, eerste kindje Maartje 84, tweede kindje 21.netje14, eerste kindje 22. Bobelle, eerste kindje, 28 jaar Rozijntje, 23. 24. 25. Grace20, tweede dochter Crystal, tweede kindje 26.Joyce, 28 jaar, 1e kindje twinty 26 jaar, tweede kindje 27. Mar77, eerste kindje Schorpioen84, tweede kindje. 28. Pietje1987, eerste kindje, 27 jaar 29. Selina89 , tweede kindje, 25 jaar anoniempje 1e kindje, 25jaar 30.
anoniempje ofwel DD alleen een andere naam anoniempje 1e kindje 29april 25jaar ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders om urine in te leven voor vrouwen met moeite om zwanger te worden is het minste wat ik kan doen na het zelf te hebben gebruikt
Goeie zaak hoor! Hier is ze gisteren geweest en ik begin aanstaande maandag. Kreeg trouwens ook het eerste baby-cadeautje van haar, een heel knuffelige witte omslagdoek Ben er helemaal verliefd op hahaha