Zag in het lijstje een foutje... Heb al een zoon van bijna 3! Geeft niet hoor! Inmiddels terug gebeld door de vk. 11 september mogen we voor de eerste echo!
nog meer super misselijk? vanmorgen op het werk de hele ochtend overgegeven mijn collega vroeg al gaat het ? ja hoor prima morgen weer met zelfde collega hoop niet dat ze iets gaat vermoeden... hier ook al een meisjesnaam jongensnaam nog niet
Ik ben nog helemaal niet misselijk! Kan nog komen natuurlijk! Van de eerste ben ik van week 4 tot week 17 kotsmisselijk geweest. Zou het niet erg vinden om dat deze keer over te slaan...
ja heb het natuurlijk zelf ook gebruikt dus kan ik het nu terug geven kadootje hoorde ik inderdaad ook ben benieuwd word in een week gebelt voor de afspraak en ze komen het ophalen dus helemaal makkelijk
Hey meiden, ben hier een aantal dagen niet geweest omdat ik vreesde dat het mis aan het gaan was. Sinds vorige donderdag heb ik bruinverlies. Ik heb afgelopen dinsdag een vervroegde echo gekregen, waarop nog enkel de vruchtzak te zien was. Gisteren ben ik plots veel heviger beginnen bloeden, waardoor ik vanochtend opnieuw een echo heb gekregen. Gelukkig zagen we vandaag vruchtzak + dooierzak + vruchtje en een hartje dat klopte. De gynaecoloog zag mogelijk wat bloed naast de vruchtzak, en ook in de baarmoederhals, wat het bloedverlies zou kunnen verklaren. Hoewel ik al wat gerustgestelder ben, nu ik het hartje heb gehoord, ben ik nog steeds wel wat ongerust dat het alsnog mis gaat... hoewel dat volgens de gynaecoloog zeker niet zo hoeft te zijn. Iemand anders ook bloed gehad tijdens deze of een vorige zwangerschap, en waarbij het toch goed is afgelopen?
@elder jeetje dan schrik je wel *hug* heb er verder geen ervaring mee maar gelukkig is alles goed met de kleine
@ elder jeetje dat is schrikken! ik heb hier geen ervaring mee maar gelukkig gaat het goed met de kleine!
@elder poeh schrikken meid! hopelijk ben je gerustgesteld na de echo.. @hier echt verschrikkelijk pijnlijke (.)(.) Vorige zw totaal geen last van gehad, hoelang blijft dit doorgaan?
@ukkie ik loop er al vanaf de spuit mee inmiddels al een week of 2 dus heb een stevige bandeau vaak aan over me bh als ik weg ga dan voelt het minder pijnlijk als we over bobbels rijden schijnbaar trekt het wel weer weg
Nee nog niet hoor, daar wacht ik nog even mee... In ieder geval tot na de echo en iedereen te hebben verteld (wil er niet mee betrapt worden ofzo hahahahaha) @elder : jeetje meid wat schrikken! Wel fijn dat hartje enzo allemaal goed zit...
@pietje heb net wel een zwangeragenda aangevraagt die was ook gratis en de blije doos die stond op fb en daar stond onder nog 75 beschikbaar dus die wilde ik niet mis pakken daarbij staat hier al een paar maanden een kinderwagen op zolder wel eentje voor een pretpark of in het bos want is al een wat oudere maar kreeg hem gratis
@ Elder. Schrikken zeg, maar fijn dat het allemaal in orde is. Hopelijk nu verder een bezorgde zwangerschap @zwangerschapsdozen. Ik vraag pas wat aan na goede echo's en verder in de zwangerschap. Vorige keer van alles aangevraagd en na een miskraam alles moeten afzeggen. Bovendien kwamen er dan alsnog tijdschriften binnen en een doosje van nutricia met een schattig knuffellapje.. Erg pijnlijk op zo'n moment dus ik wacht eventjes. Genoeg tijd straks daarvoor! Mijn borsten zijn ook al gevoelig aan het worden, vorige zwangerschap stuk minder opgemerkt.
hier ook nog geen dozen besteld. Ook de verzekering nog niet ingelicht, moet dat eigenlijk? HA ook niet ingelicht maar wel het ziekenhuis, dus ik neem aan dat zij dat wel doen. Vandaag ook een stuk misselijker dan gisteren. Mijn bazin zit tegenover me en ik hoop dat ik het binnen kan houden Bij de vorige zwangerschappen ging het loos rond 6 weken dus denk dat het deze keer weer raak is.. Achja het is voor een goed doel
@joyce ja ben ook nog steeds bang dat het mis kan gaan maar dan meld ik hem wel weer af heb nog maar 1 doos bestelt en die agenda kan je gratis ophalen bij jumbo als je hem aanvraagt morgen ochtend afspraak met moeders voor moeders mag ik weer een zwangerschapstestje doen om te kijken of ik al genoeg hcg aanmaak om de flessen vol te plassen meer mensen hier die dat gaan doen?
1. EefjeK, eerste kindje, 28 jaar Lizanne84, tweede kindje 2. Reckless, tweede kindje Loesje 86, eerste kindje 3. BPU, eerste kindje LianneJJ Sanea, eerste kindje 4. Esje78, derde kindje, 5. Twinny2002, eerste kindje, 23 jaar 6. Ingster, tweede kindje, 7. Marlijn82, tweede kindje, 28 jaar Leolientje, tweede kindje Deniesee, tweede kindje Kimmberley, Angela1988, eerste kindje 8. Meijtje, tweede kindje, 30 jaar Joanna23, eerste kindje 9. Spunkie, eerste kindje, 32 jaar 10. 11. Daphne91, mrs Bucket, eerste kindje, 12. Jessje003, eerste kindje SuzyQ12, eerste kindje, 27 13. Liefste Baby, tweede kindje Lelie1990, 23 jaar, eerste kindje 14. Roosie91, eerste kindje 15. MZS, tweede kindje, 30 jaar 16. Mammz, tweede kindje, 28 jaar 17. Aneoon13, 30 jaar, tweede kindje Roxyrox, 18. mamama85, derde kindje, 29 jaar 19. Debbi, eerste kindje, 26 jaar 20. Ukkie1985, tweede kindje,29 jaar Mapa01, eerste kindje Maartje 84, tweede kindje 21.netje14, eerste kindje 22. Bobelle, eerste kindje, 28 jaar Rozijntje, 23. 24. 25. Grace20, tweede dochter Crystal, tweede kindje 26.Joyce, 28 jaar, 1e kindje twinty 26 jaar, tweede kindje 27. Schorpioen84, tweede kindje. 28. Pietje1987, eerste kindje, 27 jaar 29. Mar77, tweede kindje, 37 jaar Selina89 , tweede kindje, 25 jaar anoniempje 1e kindje, 25jaar 30.
@ elder, wat een schrik zeg. Fijn dat je nu toch een kloppend hartje hebt gezien. Denk alleen dat je nu nog niet echt kan genieten, na zoveel spanning. @ Anoniempje, ik heb mezelf dinsdag aangemeld, maar nog niks gehoord. Net even gebeld en ze nemen binnen een week na de aanmelding contact op. Dus ik denk dat ze binnenkort wel bellen. Miepie ongeduld ben ik. haha. Ik heb me wel weer aangemeld voor de blije doos. Ik vond dat tijdschrift erbij altijd zo leuk!
@mar hier ging het heel snel maar zit dan ook in een dorp en toevallig kwam ze hier morgen heen voor iemand anders ik heb om half 12 gebelt of ze het hier wel kwamen ophalen gelijk aangemeld en om half 1 belde ze al om een afspraak al melde ze inderdaad wel dat het een weekje kon duren ben inmiddels wel benieuwd naar dat kadootje haha
haha, ik ben dus vanavond gebeld door MvM en ze komt pas als ik echt 6 weken ben (bij mij nu 7 weken). De test die ze gebruiken, daar schijnt veel HCG voor nodig te zijn, dus ze willen dan niet te vroeg testen. Ach, ik vind het prima. Dan ben ik gelijk weer wat dichter richting de echo.
wat raar mar dat dat zo verscheelt hier komt ze morgen dus met 4w4d achja dan is het maar achter de rug