Ik heb voor op werk zo'n hervulbare fles van een halve liter, dat helpt mij altijd goed! Als je het lekker vindt kun je er een paar muntblaadjes, limoen of citroen bij gooien (vind ik erg lekker als het warm is) Ik zit er een beetje mee dat ik helemaal geen vis eet/lust. Nu heb ik wel visolie capsules gehaald, maar de meningen zijn verdeeld over wanneer hier dan mee te beginnen... Verder ben ik vandaag lekker aan het shoppen geweest zowel in de winkel als online. Heb bij de Action een paar houten doosjes gekocht in de vorm van een hart en wat dingetjes voor erin (rammelaartje) en vanavond online rompertjes/mutsjes met tekst besteld. Zo gaan we het aan onze ouders en broers/zussen vertellen Voor de broers/zussen wordt een kleintje met een gepersonaliseerd slabbetje (iets van 'mijn oom *naam oom* is de stoerste' enzo) en voor de ouders een groter doosje met ook een knuffeltje en een rammelaartje
@pietje vis eten wij ook niet en ben ook al een paar weekjes de mama compleet met visolie aan het slikken ook voor de foliumzuur etc. wat een leuk idee hier heb ik een simpele i love oma en opa tut gekocht altijd makkelijk om overal een extra tut te hebben haha ooms en tantes gewoon verteld hebben ze tegen mij ook gedaan
Aan mijn kant van de familie is het de allereerste, vandaar dat we er echt iets bijzonders van willen maken ook voor overgrootoma's en overgrootopa. Aan de kant van mijn man krijgen alleen zijn ouders cadeautje, verder niet
Ik drink vooral veel water en daarbij me lk, thee of carvan cevitam limonade. Zoetigheid heb ik totaal geen zin in. Jus d orange vind ik ook lekker. Haal nog weleens een fles versgeperst bij de supermarkt.
Ik drink wel regelmatig water, melk en thee en koffie moet daar nog steeds iets in minderen, had daar bij mijn dochter ook moeite mee😁 drink nu 2 kopjes thee en 4 koffie en wil daar maar 2 koppies van maken, niet dat het echt heel veel kwaad maar daar wel makkelijk in maar voor me gevoel niet.. Mijn dochter was in de hele familie ook de eerste erg leuk😃 om het dan te gaan vertellen zoiezo hoor om te vertellen maar weet niet vond het toch wel speciaal😊.. Nu bij deZe mini twijfel ik een beetje, s word in oktober 1 zou dan ook al een goede echo gehad hebben en wil graag zo'n t-shirts met ik word grote zus erop kopen maarja is ook wel haar speciale dag natuurlijk vandaar mijn twijfel,maar hebben dan wel iedereen die ons dierbaar is bij elkaar!! Wat denken jullie? Ik slik nu alleen Davitamon vitamine, bij s ben ik zodra we zwanger waren ook met visolie begonnen maar werd daar heel misselijk van 😁 vandaar nu alleen Davitamon zwanger maar waarom zijn daar de meningen over verdeeld dan wanneer je er mee kan beginnen?
zometeen boodschappen doen dan grote fles water mee nemen die ik dan gewoon onder de kraan bij vul maar da is het goed koud en ook kijken naar die slimpie siroop ik slik ook de davitamon mama compleet omega3 met visolie ben daar tegelijk met de pregnyl mee begonnen dus eigenlijk iets te laat maar beter laat als nooit aan mijn kant van de familie is mijn kleine de 4e neefje (zijn vriendin dan)is net bevallen nichtje is in november uitgerekent van de 2e en nu ik dan ik en me neefje schelen dus straks iets meer als een jaar voor de kleintjes wel erg leuk natuurlijk (al weet mijn oma het nog niet die wil ik het pas vertellen als het goed zit) vl's kant van de familie ben ik wel de eerste en die weten het nu dus ook allemaal doormiddel van een tut al wisten ze al wel van mijn hele mmm traject(schoonmoeder enzo dan)
Hier ook aan de davitamon mama. Maar geloof zonder vis gebeuren Neem het gewoon voor de foliumzuur. Verder heb ik steeds een hele grote trek in karnemelk. Daar werd ik op een ochtend mee wakker met dat idee en sindsdien gaan er hele pakken doorheen. Ik had dit echt al niet meer gedronken sinds ik kind was. Ik heb er trouwens helemaal geen reden toe, maar jeetje ik ben zo bang dat ik een miskraam krijg. Mijn zwangerschap is eigenlijk een "foutje" maar nadat de shock weg was ben ik er zo blij van geworden. Nu ben ik dus bang dat het fout gaat. Meerdere die daar last van hebben?
@neffie hier ook nog steeds die angst ik heb zoveel teleurstellingen gehad tijdens die mmm en bij de laatste keer zeiden ze met de prikinstructies dat de kans nihil was dat het de eerste keer raak zou zijn wat nu dus het geval is gelukkig dat er de angst behoorlijk inzit hoop dat ik na 12 sept er vanaf ben loop nu alles eerst te google wat ik eet en drink las zelfs dat softijs niet mocht dus zweer dat allemaal af! want ja wat als het door dat eene ijsje verkeerd zou gaan
Ja dus eigenlijk mag ik niet zeuren! Ik heb helemaal geen reden hiervoor. Geen teleurstellingen, geen lang voortraject, etc. Maar ik hoor het gewoon zo veel dat ik nog niet durf te genieten. Stom eigenlijk...
Hier ook echt wel angst dat het mis kan gaan. Vanmorgen vroeg had ik enorme krampen dus schrok me een ongeluk! 'Gelukkig' waren het m'n darmen
Denk dat veel zwangeren met die onzekerheid zitten. De kunst is om toch vertrouwen te hebben en te genieten. Toen ik voor de tweede zwangerschap bij de verloskundige zat en zei dat ik zo onzeker was, gaf zij me het dringende advies dat los te laten. Er kan namelijk de hele zwangerschap en hele leventje van je kleine van alles mis gaan. Je hebt er meer aan om te genieten. Ik weet het....makkelijk gezegd en moeilijk gedaan, maar de gedachte helpt mij soms wel. Maar ook ik tel de dagen af tot 4 september En ik drink trouwens niet anders dan voorheen, alleen koffie hoef ik niet meer. Drink water, kruidenthee, melk en soms ranja. O, en Spa rood, heel lekker bij de misselijkheid.
Zijn wel wijze woorden ja. Volgens mij is iedereen onzeker, of er nu wel of geen aanleiding/voorgeschiedenis is. Als het mis gaat val je toch wel een in gat want zelfs al weet je dat de kans bestaat, het overvalt je toch. Wij stonden er de vorige keer ook realistisch in maar werden toch overvallen door de miskraam en het verdriet erna. Zelfs al heb je t nu nog meer in je achterhoofd, ik geloof niet dat het verdriet er minder om zou zijn. Wil er dus nog maar niet te veel aan denken (en tuurlijk heb ik ook die momenten als mijn buik rommelt of als ik naar het toilet ga). Ik hoop nu op een goede afloop
Hoi meiden Ik kom mij graag aansluiten. Op vakantie positief getest van ons tweede kindje. Volgens mijn eigen.bereking 11 april uitgerekend maar we.zullen moeren afwachtwn op de echo. Ik ben echt de hele middag en avond misselijk. Heel anders dan bij ons zoontje. Morgen de huisarts bellen voor een doorverwijzing naae her.ziekenhuis. Door.complicaties met de vorige zwangerschap en de bevalling moet ik nu weer onder begeleiding van de gyn.
Ik ben echt verliefd hier hahahaha, manlief zit gewoon al kinderwagens uit te zoeken ) Er zullen echt vriendinnen zijn die dit nooooooit zullen geloven hahaha, manlief was namelijk nooit zo van de kindjes!
Hahah leuk toch Pietje! Ja wat zo'n kleintje niet teweeg kan brengen! Hier woensdag eindelijk de echo!!!
Hihi ik ken het heb ook zo'n stoere vent maar we wisten 1 dag dat ik zwanger was en hij kwam thuis (eerst weggeweest en in de schuur geweest) met een grote gekochte plastic bak vol met Zwitsal spulletjes zooo schattig hihi en helemaal ingepakt! en ook de tweede dag al gelijk naar baby winkels willen haha echt een schat ik dacht eerst dat ik het heeeel graag wou maar nu denk ik dat het bij hem net zo groot is het gevoel van een kindje krijgen Soms kunnen de heren ons echt verbazen haha
Gefeliciteerd, Sanna! Lief hè?! Hier ook al een vriend die er veel mee bezig is. Vandaag ook dat we dan nu maar echt voor een andere auto moeten gaan rondkijken en dat hij een lijst wil met dingen die we nog allemaal moeten doen en regelen de komende tijd. Zo fijn om te weten dat het hem ook bezighoudt.
@genieten, dat doe ik zeker. Het is alleen wat gereserveerder dan de eerste zwangerschap. Niet meer zo onbezonnen dat het goed zal gaan, het is niet meer vanzelfsprekend. Ben wel blij hoe ik de eerste ervaren heb, daar put ik wel energie uit. Manlief is er meer mee bezig dan ik haha