April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @sanna wat bedoel je met doorverwijzing? Want je kunt de gyn of vk toch gewoon bellen voor een afspraak? Nouja in ieder geval spannend :D

@Hier pff enorm misselijk/overgeven/moe/emotioneel, ik word gek van mezelf:) hebben meerdere hier last van?

Zit als een vaatdoek op m'n werk, gelukkig wel alleen op kantoor vandaag.

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@sanna
    je kan ze ook naar een ophaalpunt brengen
    en daarbij de flessen zitten in een grote tas en de chauffeur rijd zonder reclame

3. anoniempje1989

@uk
    hier nog nergens last van ik kom alleen erg moe uit bed

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ha dames, ik had me op een andere topic aangemeld voor eind april en ni zie ik deze. Hier is t ietsies drukker haha, mag ik er ook bij?
    Afgelopen vrijdag de 22 ste positief getest op mijn 26ste verjaardag! Dus een beter kado kon ik mij niet wensen. Uitgerekend op 30 april :)
    Ben al een aantal dagen stipt half 9 wakker terwijl ik altijd makkelijk uit kob slapen tot 10/11 uur. Verder beetje weinig symtomen waar ik onbewust beetje onzeker over ben. Gistr aangemeld voor mvm en vandaag ff zoeken naar een verloskundige.

5. anoniempje1989

volgens mij dat ik verkeerd te rekenen
    banner klopt denk ik wel maar uitgerekende datum is denk ik 27augustus i.p.v. 29

6. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Ja ukkie, ik! Word stapelgek van het beroerd voelen en zeker de gedachte dat het nog wel even duurt :).

Ben zo blij om weer zwanger te zijn, maar dit gevoel had ik dit keer wel willen missen.

Hoe doe jij dat op dagen dat je met je oudste alleen thuis bent? Ik vind dat echt bikkelen op het moment. Hij is nogal ondernemend en ik krijg alleen even rust als hij in bed ligt.

Goed, genoeg geklaagd! ;)
    Ik ga iets leuks doen....op kledingsites zoeken naar newbornspulletjes :D

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Pff nou het spugen is pas sinds zaterdag. Zaterdag was ze bij sm, zondag was ml thuis. Als ik moest spugen dan hield ml haar even bezig. Normaal gaat ze mee naar de wc om op het potje te gaan maar met spugen is dat niet zo handig ;) Verder slapen wanneer zij slaapt, en dus ook maar vroeg naar bed :D

Ik zie dan ook erg tegen woensdag op als ik vrij heb:) Misschien gewoon wat dingetjes thuis doen, verven, kleien, en als ik moet spugen dan maar even boven, daar komt ze me niet achterna.
    Zodra ze haar middag slaapje gaat doen ga ik ook plat

8. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Ik ben iets minder ver als jullie dus behalve gevoelige borsten en veel plassen nog nergens last van.
    Hoop dat dat nig uitblijft maar ik heb geluk dat mijn kleine van 10 maanden nig wel 2 keer slaapt maar werk 5 dagen als gastouder dus als zei slaapt zijn er weer andere kids wakker dus hoop niet echt dat ik misselijk enzo ga worden maar dat zien we dan wel weer 😊.
    Wel fijn dat je dan iig ff plat kan gaan liggen.

Hier in het gat waar ik woon komen ze het zoiezo niet halen dus breng het op zaterdag zelf naar het andere dorp.
    Bij mijn dochter ook gedaan toen.
    Kleine moeite deed gewoon gelijk de boodschappen zodat ik maar 1 keer op en neer hoefde te rijden.
    Mag morgen als ze komen wel niet vergeten mijn ochtend urine te bewaren😊.

Jabinca gefeliciteerd met je zwangerschap wat een geweldig verjaardags cadeau had jij😃.
    Leuk dat je mee komt kletsen.

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is helaas ook... vaak blijft het bij kokhalsen maar zit zo vaak op het randje dat ik me echt rustig moet houden om het binnen te houden. ons mannetje vind het echt niet leuk om mij te zien overgeven maar als ik alleen met hem ben en het komt inneens opzetten... germ dan daarna maar extra knuffelen en is hij het zo vergeten..

woensdag heb ik de echo ik ben dan bijna 7 weken vind het dood eng... mocht alles goed zijn dan bel ik meteen mvm en vertel ik het op het werk want ik kan het niet meer voor me houden.. al die luchtjes in de kapsalon ik word er zo misselijk van en ben niet vooruit te slepen

10. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hier ook ontzettend misselijk al een paar weken. Ben van mezelf geen echte spuger dus vaak blijft het bij kokhalzen en zit ik ertegenaan te 'hikken'.. bahh.. hoop echt zo dat dit met 12 weken voor bij is! Iemand tips tegen misselijkheid? Heb nu wel door dat als ik regelmatig iets eet, dat het wel beter gaat! Verder voel ik me behoorlijk 'lamlendig' en heb nergens zin in pfff... Maar het is voor een goed doel!

Ik drink voornamelijk water en groene thee op mijn werk (kan geen kwaad toch???) en thuis nog weleens een glaasje spa fruit ofzo, in ieder geval iets zonder prik!

Mijn vriend is ook helemaal in de wolken, had ik totaal niet verwacht! Hij is iedere week aan het opzoeken hoe groot 'onze smurf' nu is etc en wat er allemaal wel en niet goed is etc.
    Voordat ik zwanger raakte zei hij altijd; nou je mag heus weleens een biefstukje eten etc, dat deden ze vroeger ook bla bla bla.. nu ik eenmaal zwanger ben is daar dus echt geen sprake van hé hahaha. Hij is heeeeel voorzichtig!

Wij gaan zodra ik de 12 weken echo heb gehad een keer naar babyland (o.i.d.) en dan gaan we in 1x alles kopen.

Wat voor kinderwagen willen jullie? Ik zit zelf te denken aan de Joolz maar weet niet zo goed welke kleur, wil eigenlijk wel een donkere, maar niet helemaal zwart

11. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Er staat me nog wat te wachten lees ik :p
    Heb nergens last van behalve dat my boobs are killing me... !
    Wat kunnen die dingen pijn doen zeg!

12. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik hoop dat je april bedoelt anders heb je een hele lange zwangerschap hoor ;)

Hier is net de dame van mvm weg, ik mag komende donderdag gaan starten! Zal een foto van het testje bijsluiten!
    Was dezelfde dame als 2 maanden geleden, ze was erg lief en belangstellend. Toch altijd weer spannend dat testje he!
    20140825_114016.jpg

13. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    leuk joyce2086, vol goede moed de komende periode in ondank dat het spannend blijft/is.

14. anoniempje1989

@joyce dat is een mooie mvm test zeg

hier is volgens mij mijn uitgerekende datum 27april
    even alles aangepast want mijn cyclus was 32 dagen maar dan komt de dag van mijn eisprong niet overeen zo dus wel
    als het goed is klopt mijn banner wel gewoon

Eerste dag van je laatste menstruatie: 19 juli 2014
    Een beetje vruchtbaar: 1 augustus 2014
    Vruchtbaar: 2 augustus 2014
    Erg vruchtbaar: 3 augustus 2014
    Eisprong: 4 augustus 2014
    Innesteldag: 9 augustus 2014
    Vanaf hier kun je testen: 18 augustus 2014
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 27 april 2015

dus dan is het nu
    Ano, 25jaar, eerste kindje, 27april

15. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Hmmm hier wist ik al heel snel dat de buurvrouw.xwanger was door de mvm...

In nederland kan je toch pas naar de gyn met een doorverwijzing. Zo is mij dat altijd verteld iig... Nou het gaat heel snel morgenochtend al een afspraak in het.ziekenhuis!
    Ik heb een zwakke baarmoederhals. Bij ons zoontje 4 maanden plat gelegen. Hopelijk nu een bandje.

16. sanna1986

Ik ben ook heel erg misselijk. Zo lang ik geen,eten ruik of zie valt het mee. Maar.elk geurtje is "dodelijk"

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat fijn dat je zo snel terecht kan :) krijg je meteen een echo?

Ja je moet wel een doorverwijzing hebben in het allerbegin als je naar een gyn wilt zeg maar. Maar als je al een diagnose hebt dan kun je gewoon bellen voor een afspraak.

Tenminste, ik heb het ziekenhuis gewoon gebeld en een afspraak ingepland.. (heb ziekte van crohn en een vroege miskraam gehad, vandaar bij de gyn)

18. anoniempje1989

@sanna en je kan ze ook niet ergens onder zetten of iets?
    en ach dan weten ze het maar vind ik ze komen er anders toch achter
    als ik niet thuis ben zet ik ze naast de klikocover hier in het dorp lullen ze toch wel haha

klopt ik heb ook van de huisarts een doorverwijzing gekregen voor de gyn

19. sanna1986

De laatste keer bij de gyn was 2,5 jaar geleden vandaar nu weer via de huisarts. Mijn baarmoederhals is natuurlijk alleen maar belangrijk tijdens een zwangerschap.

Ik heb geen idee of ik een echo krijg. Ben 7,5 week zwanger de vorige zwangerschap deed de verloskundige het wel meteen rond die periode. Ik hoop het en vermoed het wel. Ze moeten toch snel weten of het goed zit voor het bandje.

20. sanna1986

Anoniempje wat een grappige Banner heb jij haha. Ik dacht altijd dat een mars heel gezond was :p:D

Deel Deze Pagina