Oh ja dan is het wel logisch, hier is het als je een jaar niet bent geweest dan moet je weer via de huisarts. Ik heb vrijdag met 6+4 een echo staan dus ik denk dat jij dan ook zeker een echo krijgt hoor! Spannend meid!!
Oooo shit, zijn marsen niet gezond Ik hoop hier dat ze de flessen netjes tussen de kliko's inzetten... Dat hadden we afgesproken namelijk Ze zouden er ook een donkergroene doek over heen leggen Anders ben ik er snel klaar mee, schoonzus woont twee huizen verderop en die mag het nog even niet weten hahahaha
Ik wacht de echo donderdag af voor ik MvM bel. Vorige zwangerschap ook meegedaan. Flessen stonden bij de kliko's en de chauffeur haalde ze op met een zak er overheen. De chauffeur is blijkbaar een keer teruggereden vanwege de zak of omdat hij twijfelde over het huisnummer waardoor de buurvrouw argwaan kreeg en meteen wist dat het ging om MvM. We hadden het toen al tegen mijn schoonouders verteld omdat ze in het dorp wonen en vanwege eerdere miskramen. Als we het nu niet vertellen tegen familie breng ik het liever zelf weg, als het niet te ver is.......... Ik woon in een vrij bemoeizuchtige buurt, pffffffffff. Ik ben 's middags wat misselijk, maar verder nergens last van. Het nergens last van hebben maakt me ook onzeker, terwijl ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook eigenlijk nergens last van had. Nog een paar daagjes en dan weet ik of het goed is........
hahaha klopt joyce loop nu alles door elkaar te halen 27april i.p.v 29 @sanna ja vond die banner erg leuk elke week staat er iets anders ben benieuwd wat er volgende week staat
@liefste ja ik ken het ben van de stad naar een dorp gegaan en merk echt dat alles en iedereen met elkar bemoeit sterker nog ze staan gewoon naar binnen te gapen bij je erg vervelend allemaal maar van mij mogen ze het weten uiteindelijk komen ze dat toch wel te weten en ik heb het zelf ook gespoten wat er van gemaakt word dus voor mijn gevoel beter dat ik het nu terug kan geven
Nou ze stonden keurig verdekt opgesteld hoor! Complimenten voor de chauffeur! Voordeel hier ook dat iedereen op maandag werkt, dat is de wisseldag hier. Stond wel versteld, wat een enorme flessen hahahahaha
@pietje ja haha daar schrok ik ook van niet vol te krijgen en dan zit ik nog wel een hele dag thuis daarbij wat een lucht komt eruit zeg vanmorgen eerste plas erin gedaan draai hem vanmiddag open nou ben je niet misselijk door de zwangerschap dan word je dat wel door die lucht die eruit komt
Tja ik werk vier dagen , dus dat schiet ook niet op. En ook die schenkkan, probeer die maar eens normaal in het toilet te krijgen hahahaha Heb mezelf weer flink uitgelachen, maar goed, zal er wel handig in worden hoop ik
hahaha ja daar zat ik vanmorgen mee hoge nood natuurlijk ben maar al hurkend boven het douche putje even gaan hangen nu eerst de kan onder me billen en dan op de toilet gaan zitten
Whahahaha dat is wel een goede tip! Vind die kleine urine bakjes voor je testen toch makkelijker haha
haha lol met mvm! ik hoop ze ook weer snel voor de deur te hebben maar eerst een mooie echo woensdag! ik ging trouwens gewoon gehurkt langs de wc zitten en dat ging prima! alleen de geur idd.... poeh heeel diep inademen en pas weer ademen als je de ruimte verlaten had hahaha weet ik nog goed anders was het weer overgeven haha nu ook weer zo misselijk geweest op het werk, stond vandaag alleen dus kan ik af en toe gewoon ff rustig zitten en overgeven.. maar morgen weer volle bak en dan denk ik echt hoe ga ik dat nou weer doen!! het liefst meld ik me ziek maar ja ben dit jaar al meerdere malen ziek geweest en in het ziekenhuis gelegen en daar vraag je natuurlijk niet om maar toch voel ik me dan schuldig.. hoe doen jullie dat?
@pietje kan tussen de benen en dan pas gaan zitten werkte hier wel goed snap niet dat ze hem niet wat langer en smaller gemaakt hebben @mam sow die lucht was niet normaal joh werd er serieus misselijk van dat is dus nu kannetje pissen neus dicht en snel erin gieten snap niet dat ze daar geen annder luchtje aan gegeven hebben maar goed voor het goede doel! die vrouw die voor mijn pregnyl gezorgt heeft zal hetzelfde mee gemaakt hebben
owh jullie nog tips doe dus net een half schijfje citroen in me water maar erg lekker is het nog niet
Die mevrouw hier zei wel om alle flessen eerste even half uurtje zonder dop buiten te laten luchten, misschien helpt dat? Wat drinken betreft: oefening baart kunst denk
Mammz ik zou me ook graaag ziekmelden en op bed met een emmer gaan liggen. Als het erger gAt worden ga ik dat ook doen. Iemand met buikgriep die moet spugen blijft ook thuis toch? Ik voel me ook slap daardoor
Ik ben alleen van de week los gegaan aan spulletjes waar we het nieuws mee gaan vertellen slabbetjes met namen erop enzo en knuffeltjes voor in het pakketje enzo Nog niks gekocht voor de beeb zelf... Wachten daar nog een paar weken mee tot na de echo, durf het nu gewoon nog niet aan! Wel serieus al aan het kijken geweest naar positiemode... Heb al paar leuke dingen gezien (koraal-kleurig vest bij Miss Etam bijvoorbeeld), die ga ik denk volgende week maar bestellen. Wil dan ook alvast 2 broeken kopen, mijn eigen broeken zitten door die opgezette darmen echt niet heel lekker...