@voedingskussen, Heerlijk, lig er al een week op. Vind het vooral fijn met mijn borsten, die momenteel zooooo'n pijn doen @Anemoon, ik zou je lekker ziek melden meid. Wellicht duurt het dan niet zo lang als bij je vorige zwangerschap. Van het vele overgeven word je gewoon slap en is niet fijn om je dan staande te houden lijkt me. Hier gaat het vandaag goed. Iedereen heeft zich met buikgriep ziekgemeld, dus is maar goed dat ik me vandaag ietsje beter voel. Pas 1x hoeven spugen. Mocht ik me volgende week veel slechter voelen dan heb ik gewoon ook buikgriep
toilet ook geen problemen mee heb nu juist dat ik iedere dag de grote behoefte kan doen voorheen was dit 1x in de 2 a 3 dagen
Bofkont ben je anoniempje Aan de zieke dames: wat niet gaat, dat gaat niet! En dus ziek melden als het niet gaat.... Hoe vervelend ook!
Anoniempje dat had ik vorige week ook nog, 2 soms 3 keer per dag! Helaas is sinds zondag mijn ontlasting keihard en moet ik vet moeite doen pfff lijkt al alsof ik alweer aan de ijzertabletten zit..
Ja heb dat een hele tijd voor m'n crohn moeten slikken maar dat krijg ik met de misselijkheid nu echt niet weg.. net zoals roosvice lax. Dus ik probeer extra veel te drinken, en veel vezelrijke dingen te pakken.. voor hoever het eten lukt
Kan echt niet wachten om naar huis te gaan vandaag Al m'n mooie spulletjes/cadeautjes worden vandaag bezorgd
al kan het denk ik ook aan de visolie liggen in de vitamine tabletten eet normaal nooit vis en slikte ook nooit vitaminetableten of iets
iemand trouwens een tip waar ik het beste een voedingskussen kan halen zie namelijk dat er aardig wat verschil in kan zitten
Ik heb vanmorgen heel mijn auto onder gespuugd en ben omgedraaid en ziek gemeld.. Dokter gebeld en kan straks iets ophalen tegen het overgeven want hou niks binnen.. Morgen ben ik vrij en heb ik de eerste echo dus dat scheelt, hopelijk kan ik dan donderdag weer gewoon werken. Voedingskussem, ik heb die van de hema en die vind ik echt super fijn! Fijn om mee te slapen en daarna om t kindje lekker in te leggen
@mammz jeetje meid toch beterschap hopelijk helpen die pillen las net inderdaad over die van hema alleen die schijnt steeds platter te worden op den duur? zag er ook een bij kruidvat ook niet zo duur maar vraag me af hoe lang die is
Ojee Mammz, wat vervelend. Goed dat je je hebt ziekgemeld! even lekker rustig aan en goed blijven drinken (ookal komt het erweer uit) misschien ook ORS proberen maar dat zal de HA wellicht wel voorschrijven. Sterkte in ieder geval!! Hier zijn twee mensen ziek gemeld dus ik zat alleen met bazin op kantoor (kleine organisatie) verteld ze me net dat ze al een week staat ziek gemeld ivm overspannen zijn en dat ze nu weer naar huis gaat. (komt alleen wanneer het hoognodig is) Nou.. ik zal volgende week dus nog maar niet vertellen dat ik zwanger ben want dat kunnen ze denk ik niet aan Op zich wel fijn dat ik nu gewoon kan rennen naar de toilet zonder dat iemand dat door heeft, alhoewel het vandaag pas 1x was gelukkig Hier ook het Hema kussen trouwens.
Ik heb een duur voedingskussen van form fix. Heb het cadeau gekregen... Vind het erg fijn, veel gebruikt, maar weinig tijdens borstvoeding. Daar had ik een klein voedingskussen voor en dat was erg handig. Goed dat je ziek gemeld bent mammz. Ik ga morgen in gesprek met teammanager. En ga zo op advies van verloskundige met de huisarts bellen voor medicatie, want blijf maar spugen.
ja ik ga geen borstvoeding geven maar voor in bed lijkt het me zalig die slimpie siroop is trouwens nog best lekker denk dat dat beter is dan sinasappelsap etc.
Wat vervelend dat jullie zo ziek zijn van de misselijkheid beterschap. Hier was alles goed het hartje klopt! Ben wel iets minder ver door de wat langere cyclus 6w2d Over 3 weken weer een echo!
Goed bezig hoor!! Maak je een bewuste keus om geen borstvoeding te geven? Of weet je nu al dat dat niet gaat? (als ik te veel wil weten moet je dat gewoon zeggen hoor )