April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow ja, dat pakketje is superorigineel! Waar heb je dat gevonden? Ik heb me indertijd suf gezocht achter iets dergelijks, maar vond niks. Uiteindelijk heb ik zelf maar een pakketje in elkaar geknutseld.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@Anoniempje, super lief toch!! Die kleine kaartjes zijn altijd zo leuk om te krijgen !!
    @ukkie, hoop het ook hoor, vind die weken wachten toch wel heel moeilijk (moeilijker dan ik had gedacht)

@quatane, heb het pakketje zelf samengesteld! Doosjes en de rammelaars zijn van de Action en de rest heb ik online bij elkaar gesprokkeld

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@pietje
    ja was wel apart door die dingetjes gaat het nu wel doordringen
    mijn moeder van de week dan dat pakje, babydumpsokjes, vl zijn speen, moeders voor moeders wikkeldoek en nu dat kaartje

zat al te denken om maar een waslijn op te hangen in de babykamer krijg inmiddels steeds meer haha

4. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dat zeker gekocht hebben! Misschien een handeltje in beginnen? :D

5. pietje1987

Hahahaha, er zijn serieus van zulke pakketjes op internet te vinden hoor! Maar zijn al snel €35,- per stuk... Dat vind ik dan weer zonde, maar snap het wel als je er een inkomen uit moet halen ;)

6. pietje1987

Oooo dat zou ik zeker doen! En dan straks als de kleine er is, de kaartjes eraan :D

Of misschien gewoon in de huiskamer hangen:D

7. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Hallo nieuwe meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat fijn dat jullie al een kloppend hartje gezien hebben😊
    Wij moeten ook nig even wachten☺️..

Wat een ontzettend leuk idee zeg ben benieuwd hoe ze gaan reageren😃

8. pietje1987

Ik ook!!!

En ik ben zo slecht in m'n mond houden ;)

Overigens leest mijn mannetje nu in het boekje van Kluun: help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt!

En ik moet zeggen: het is echt hilarisch!

9. anoniempje1989

@pietje
    heb nu alles op de dressoir liggen maar vanwege de open keuken gaat alles denk erg snel stinken ookal word het vast nog voor de kleine er is gewassen vind ik het wel zonde en de babykamer is toch helemaal leeg

haha zijn mooie verhalen die van kluun hou niet van lezen maar de films zijn erg aangrijpend!

10. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    @Pietje het pakkje is erg heel leuk. En een heel unieke manieer om de grootouders te laten weten.

11. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ukkie: wat fijn dat de echo goed was!

12. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ukkie wat fijn van je goede echo!!
    Idd een heel leuk pakketje pietje!
    Wat zullen ze verrast zijn :)
    Een vriendin van mij kan heel goed taarten decoreren, met marsepein enzo. Ze heeft dus een taart met een ooievaar er bovenop gemaakt en dan met allemaal roze en blauwe decoratie erop. Die nemen we morgen mee :D

13. anoniempje1989

jeetje wat een leuke ideeen allemaal zeg
    kom ik aan met een simpele speen haha
    maar ze wisten ook al wel dat ik in de mmm zat om zwanger te worden dus toen we langst kwamen wisten ze al voldoende

14. pietje1987

Allemaal super bedankt voor de complimenten :)!!!

Heb ook overwogen om een marsepeinen taart te maken (doe ik als hobby), maar hoofd staat er helemaaaaaal niet naar en omdat ik dus al regelmatig met taart aan kom zetten vind ik het niet meer origineel voor onze situatie :)

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @liefste baby wat verschrikkelijk! Wat ontzettend verdrietig!
    Heel veel sterkte en een digitale knuf. Ik weet hoe het voelt...
    Er zijn geen woorden voor en een plekje geven is moeilijk.
    Hopelijk mag de volgende een plakkertje zijn en uitgroeien tot een wondertje.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @neffie nooit tof als ml door uitzending een stuk mist. Moet hij invallen? Als ml hier moet is hij altijd voor voor bijna 6 maanden weg. Ik ben blij dat hij nu nog niet weg hoeft.

@nieuwe zwangeren van harte meiden! Lekker druk clubje zo :) ik moet ook steeds mega veel bijlezen.

@pietje dat duurt inderdaad nog even! Balen he dat je zo lang moet wachten.
    Wat een ontzettend leuk pakketje! Leuk bedacht :)

@ukkie gefeliciteerd met de goede echo.

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @neffie wow best lang drie maand, maar fijn dat ie er straks wel voor je is.

Leuke manieren om te vertellen hebben jullie allemaal.
    Hier net aan mn vader verteld en ben best teleurgesteld.:(
    Hij woont ver weg dus kan niet ff langs komen,en wilde t toch vetellen. Eerst facetimen maar dat ging niet. Dus ff snel filmpje gemaakt met dochter die de echo foto blij komt laten zien.. Die naar mn zus gestuurd en zij heeft m laten zien (mn vader snapt dat allemaal niet en had t zus na de echo meteen verteld)
    Kreeg alleen een appje metw van harte gefeliciteerd, vanaf nu voorzichtig doen. Dus ik app terug bedankt, het is nog vrieg 7 weekjes maandag. Zijn antwoord: ik zeg niks, en gaat weer offline:(Dus ik dacht die belt ff maar tot op heden niets...

Verwacht ik nu teveel? Mn schoonfamilie moesten allemaal huilen van blijdschap.

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ukkie mijn vader is ook zo.
    Die zegt begin niet met juichen, je bent nog lang geen 12 weken.
    Ondanks het 3x mis is gegaan. Sommige mannen voelen dat gewoon niet aan.
    Maar ja dat is ook wel echt mijn vader.... Die heeft altijd van die opmerkingen.
    Die weet er zelf niet mee om te gaan en uit dat zo... Ook goed... Leuk is anders.
    Zeker als je er andere verwachtingen bij hebt.

19. anoniempje1989

@uk
    meid sommige mannen hebben dat gevoel niet
    het antwoord van me schoonvader: dan kan eindelijk die lego van zolder
    nog niet eens gefeliciteerd ofzo

maar sta er boven en geniet er van

hier net in babydump geweest niet echt mijn smaak met babykamers maar wel een gratis pakket opgehaald en moet zeggen hij is leuk :)
    stiekem weet ik dat ik te hard van stapel loop en kan ik beter niet naar die winkels gaan haha

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi dames ik ben een paar daagjes weg geweest hihi dus heb een beetje terug gelezen!!
    @ukkie Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad top:D

En wat een leuke originele ideetjes hebben jullie allemaal leuk hoor!!
    Ik heb me mama en stief papa op me moeders verjaardag boekje ingepakt van Nijntje oma en opa pluis dus was heel leuk hihi
    Me vader sokjes gegeven simpel haha maar die was ook blij
    Balen dat sommige ouders/schoonouders niet zo enthousiast zijn meiden maar misschien zijn ze gewoon erg voorzichtig en bezorgt:)

Ik baal hier een beetje een van mijn beste vriendinnen van vroeger heeft haar dochtertje genoemd als de naam die wij voor een meisje hebben maar ik zie haar eigenlijk al jaren niet meer, maar toch.. wat vinden jullie als het een meisje is natuurlijk gewoon die naam doen of een andere naam gaan kiezen?

Deel Deze Pagina