Hihi oke anoniempje en Pietje ik dacht ja misschien vinden jullie het ook raar maar dan valt me gevoel weer mee en kan ik weer rustig van die naam dromen hihi
Ohjee meiden wat schrijven jullie veel ik kan het niet allemaal volgen sorry... Liefbabytje: sterkte! Wat een rotnieuws Roosiej: gewoon de naam geven die jullie willen! Ik ben weer wezen werken altijd intensief de opzet. Ik krijg een pittig klasje dus ben bang dat ik doordeweeks hier niet veel te vinden ben. hoe doen jullie dat met vitaminepillen? Ik heb multivitaminen van vsm maar ik krijg E door de misselijkheid niet weg. Ik moet iig de foliumzuur toch wel hebben.... Smiddags ben ik minder ziek dat kan ik nog proberen.
ik slik davitamon mama compleet met omega 3 visolie zit alles in en is maar 1 pil nadeel moet na wat voedsel ingenomen worden ik ben nog niet misselijk maar hoop als dat kom dat ik hem lang genoeg binnen houd succes met het drukke klasje hoop dat het nog verandert voor je
dan zou ik idd smiddags eens proberen of bij de huisarts van die anti misselijkheids pilletjes vragen? lees dat meerdere meiden hier dat slikken
Ja ik ga het morgen smiddags innemen! Hmmm pillen voor de misselijkheid vind ik nog niet nodig. Het grootste probleem is dat ik die pil niet weg krijg...
Meide... Wie is er ook zo beroerd? Ik heb zetpillen tegen de misselijkheid maar helpen niet echt.. Maar durf niet te stoppen want wie weet hoe ik me dan voel! Duizelig, hoofdpijn, misselijk overgeven moe.... Pff sorry maar moet ff zeuren hoor! Ik voel me zo ellendig! Maandag toch maar weer de dokter bellen denk ik, ik heb zon honger maar krijg gewoon niks weg en als er wat in zit dan moet ik zon moeite doen om t binnen te houden! Ook mijn ogen.. Kan me zo slecht focussen zie gewoon wazig? Kan dat? Dit had ik bij mijn zoontje allemaal niet dus weet ff niet wat ik ermee aan moet en voel me zo ellendig kan er gewoon niet van genieten Ukkie, super dat de echo goed was! Hoop iedereen snel een mooie goede echo!
Wat ontzettend balen mammz dat je je zo beroerd voelt zegt Ik voel me ook niet lekker last van buikpijn ontzettend moe en rugpijn! Maar denk dat je toch ff de dokter kan bellen meis dan weet je misschien een beetje wat het is of wat je er tegen kan doen! Veel slapen zou ik zeggen!!
Goed dat je even klaagt, mammz, hier precies hetzelfde, dus weet hoe vervelend het is. Heb geen andere tips voor je. Slapen is ook moeilijk als je zo misselijk bent. Volgens mij moeten we doorbikkelen. En misschien dat de huisarts nog kan helpen inderdaad. Volgens mij kan dat wazig zien ook een bijwerking zijn van die medicatie. Ik word er in ieder geval een soort zombie van. Ik zal zo opgelucht zijn als de echo goed is.
Hier ookflink beroerd!! Misselijk spugen duizelig en liht in mn hoofd. gyn zei dat t eten niet erg is maar dat je wel moet blijven drinken.ik vind t lastig! Slapen gaat hier gelukkig wel redelijk. sterkte dames!!
Sterkte met de misselijkheid! Hier valt het vandaag wel mee zelfs boodschappen kunnen doen haha! Ik heb nu kleine foliumzuur pilletjes gekocht zodat ik in ieder geval dat binnen krijg... UK zag dat we dezelfde Banner hadden ook niet handig hihi ik heb hem even aangepast
beterschap voor alle zieke gister even naar de mac geweest met het idee dat het straks niet meer zou kunnen als ik zo ziek ben als de rest hier al hoop ik stiekem dat ik dat oversla
Hoi, wat is er een hoop bijgekletst zeg! Aan de nieuwe aprilmama's welkom Inmiddels alweer 7 weken. Dinsdag intake bij de vk. Ik ben erg misselijk, zit onder de puisten, mega opgeblazen buik (mijn buik is nu te vergelijken met de 18-weken buik van mijn 2e :s ) en moe.. Bekken begint te rammelen, ik hoop dat het nog een tijdje stabiel blijft anders lig ik straks weer zo lang plat van de pijn (bij de 2e erge BI gehad) Heb ook last van alle kleuren rode afscheiding (sorry) maar geen kramp/steken, iemand anders hier ook nog? Maak me toch wel zorgen. Maandag bel ik denk ik gewoon de vk, misschien kan ik dinsdag gelijk een echo laten maken... Inmiddels weten alleen mijn moeder en schoonzus/zwager het en verder niemand, al kan ik het met die opgeblazen buik denk ik niet lang meer verbloemen. Ik kan er toch nog niet echt van genieten, ik ben ontzettend bang... Ik heb recent van heel dichtbij een voldragen doodgeboorte meegemaakt. Van ieder dingetje schrik ik, word ik verdrietig, ben ik bang... Ook dit ga ik met de vk bespreken want angst lijkt mij ook niet goed