April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneJJ

LianneJJ Lid

20 jul 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik let heel erg op wat ik eet! Ik heb nog nooit zo'n behoefte gehad aan gezond eten als nu!
    Ik had mijn buikje er net afgetraind voordat drie maanden geleden de spiraal eruit ging 😐

Ik heb bij de eerste wel een keizersnee gehad en schijnt dat t toch dat alles wat losser is en dus sneller kan groeien.
    Nu moet ik ook zeggen dat ik best last van me darmen heb en dat zet natuurlijk ook op!
    Ik weet dat t buikje nu nog vooral darmen zijn maar t trotse gevoel van de vorige keer komt al naar boven 😬

2. LianneJJ

LianneJJ Lid

20 jul 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw meijtje lees net je onderschrift... Dat valt niet mee zeg! Hopelijk nu een hele goede plakker!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lianne dank je wel. Ik was voor mijn eerste afgetraind. Tussendoor lukte het niet om af te trainen. En ja ik heb al wat pech gehad. Hopelijk mag het nu blijven zitten! Een jaar na de geboortedatum van de eerste MA eindelijk een kindje van mijzelf vast te mogen houden. Maar ik hou ook een slag om de arm, het kan altijd nog mis gaan.

4. Joanna23

Joanna23 Lid

22 jul 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal, he? Ik krijg ook steeds zoveel vragen wanneer we aan de 2e beginnen....
    Mijn eerste kindje is ook met een ks geboren, Lianne, zou best zo kunnen zijn met het opgerekt zijn van de banden. Hoop nu wel natuurlijke wijze te kunnen bevallen!

5. LianneJJ

LianneJJ Lid

20 jul 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joanna: waar was bij jou keizersnee als ik mag vragen?
    Mij is de keizersnee eigenlijk heel erg meegevallen behalve de naweeën welke ik had... Maarja dat kan bij de tweede heel anders zijn.
    Ik wil natuurlijk ook t liefst natuurlijk bevallen maar heb daar wel een behoorlijke angst voor ontwikkeld... Hoe dat komt geen idee maar mijn dochter lag in stuit dus wisten al dat keizersnee kregen.
    Geestelijk net na de keizersnee vond ik wel heel zwaar maar geen idee hoe je dat verwerkt bij een natuurlijke bevalling... Gelukkig duurt t nog ff 😅

6. Joanna23

Joanna23 Lid

22 jul 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lianne, ik had ook een ks vanwege stuitligging. Draaipoging was mislukt (pijnlijk ook pfff). Ik vond de ingreep zelf ook meevallen, maar had een allergische reactie op antibiotica, waardoor het met mij even niet zo goed ging. Ik had ook erg veel last van naweeën, echt wegpuffen. Ik vond met name het herstel erg tegenvallen, duurde langer dan verwacht.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @joanna op gegeven moment zijn ze gestopt met vragen.
    Zeker mijn zus die zei steeds,je bent zwanger ik weet het zeker. Ze ziet me 1x in de 2 maanden dus was weer zo ingeving.
    Ik gefeliciteerd je bent tante en gecontroleerd want ik draag het dood bij me.
    Ze heeft het nooit meer gevraagd. Heel raar. Ik was het zo zat.
    Zij kreeg de klappen van de zweep. Jammer maar helaas.
    Gelukkig blijft iedereen nu op de achtergrond na al die missers

8. Joanna23

Joanna23 Lid

22 jul 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meijtje Ik kan me goed voorstellen dat je er dan zat van was! Je hebt al zoveel meegemaakt.....
    Hoop dat deze goed blijft plakken. Jij zit ook op 8 april meende ik?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Klopt :)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier loopt de test op, vandaag wel drupje bloed verloren pfff.
    Blijft spannend over 2 dagen weer testen. Hopelijk dan nog beter....
    Hoop dat het blijft zitten Pffff jemig zeg. Kan ook nooit normaal.

11. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL

Ik heb ook bruin verlies en krijg daar de stress van. Maar ik leed op internet dat het niets hoeft te betekenen. Ik duim voor je!

12. LianneJJ

LianneJJ Lid

20 jul 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ouww meijtje, hopelijk betekent dat helemaal niet en lopen de hormonen lekker op en blijft de beeb plakken!!
    Hoe is t vandaag?

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Vandaag ook weer wat drupjes. Het is helder bloed.
    Morgen weer testen. Ik ben benieuwd, hopelijk loopt hij nog verder op.
    Ik blijf het spannend vinden.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizzy echt super vervelend he! Pffff ik hoop dat we allemaal een plakker hebben.

Hoe is het met jullie allemaal?

15. Annepanne

Annepanne Lid

24 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik zou me graag bij jullie aansluiten al hoor ik er misschien niet helemaal bij hihi...
    Ik had 22 juli een positieve test in handen en als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 30 maart.

Ik heb 26 mei een vroege mk gehad met 5,5 week en dat was mijn eerste zwangerschap, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was voelde ik me onoverwinnelijk, zo blij, zo trots, heb er geen seconde bij stil gestaan dat het mis zou kunnen gaan. Toen een week later dit toch misliep waren we er kapot van.
    Ik merk dat ik nu bij ieder krampje bang ben dat het mis is en bij iedere kwaal die ik even niet voel gestressed ben... Ik hoop dat dit zakt na de eerste echo

Ik las al dat een aantal van jullie dit gevoel waarschijnlijk wel kennen... Wat naar hè dat afwachten! Ik hoop dat het bij ons allemaal goed gaat :)

Hebben jullie ook de ene dag veel meer last als de andere (ik heb dat vooraleer mijn borsten)?

Liefs

16. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad ook de ene dag meer last dan de andere dag. Ik heb een Paar nachten gehad dat ik wakker werd van pijn in mijn borsten. Maar soms ook niets. Ik begin nu wel echt moe te worden en wat misselijk soms. En eten kan ik niet veel. Maar nog niet echt veel last!

17. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil me ook graag aanmelden! In 2012 na het verwijderen van de spiraal twee keer zwanger geweest, maar eindigden helaas beiden in een miskraam (na 6 en 9 weken). Januari 2013 weer zwanger en dit is een mooie en gezonde zoon geworden! Hij is geboren in oktober 2013. Een kleine 6 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen en nu weten we sinds afgelopen vrijdag dat we weer zwanger zijn! Heel erg spannend en hopen dat alles nu weer goed zal gaan. Iedereen gefeliciteerd!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @annepan en liefste baby welkom en gefeliciteerd!

Na eerste echo ben ik nog niet opgelucht omdat bij 1 ma het kindje net gestopt was, dus met de vroege echo nog leefde. Ik weet niet... Onbevangen zal het nooit meer zijn. Ik sta er nu heel anders in dan met mijn meisje.

19. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    @meijtje, ik weet precies wat je bedoelt. Door de miskramen kregen wij een vroege echo maar het heeft nog wel een aantal weken geduurd voordat ik relaxed was. Nu heb ik dat weer....... Elke keer bang dat ik toch ben gaan bloeden als ik naar het toilet ga. Maar ik weet ook dat ik er beter van kan genieten dan zwart te kijken in het begin van de zwangerschap, is anders zo zonde.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @liefste baby, ik geniet wel hoor. Ml praat er nu al tegen haha.
    Maar ik merk wel dat het niet hetzelfde is, toch een stukje gereserveerdheid.
    Het is niet meer onbevangen en vanaf de test op een wolk.
    Ik heb van ml negen maanden invulboek gehad, omdat ik er een beter gevoel bij heb. Bij de andere 3 zei ik meteen dat het niet goed zou gaan (vraag me niet waarom). Nu heb ik dat niet. Nu kan het nog alle kanten op, geeft wel een goed gevoel :) (al betekent dat niet, dat het alsnog niet mis kan gaan)

Deel Deze Pagina