April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Vandaag ook hier de eerste flessenwissel... Vanmorgen in alle vroegte stiekem buiten gezet hahahahaha

Zal blij zijn als ik niet meer zo geheimzinnig hoef te doen... Nog precies twee weken tot de echo :)

@mar: wat fijn dat je een week eerder terecht kunt!

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier ook een groot verschil met mijn eerste zwangerschap die heb ik fluitend doorstaan
    maar nu man o man nu krap 8 weken maar voel me zo beroerd de hele dag
    gelukkig heeft mijn schoonvader zoontje opgehaald en zijn ze even een eindje aan het fietsen ga ik zo nog ff een uurtje op bed.

en tegen de misselijkheid kleine beetjes eten ontbijt bv een geroosterd broodje krijg ik beter weg dan een gewone boterham

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

dat gun ik je ook!!

@mar fijn dat je eerder terecht kunt.

Ja een beschuitje eten voordat je opstaat wordt lastig als je man in zijn bed blijft liggen stinken:D Hij heeft het welgeteld 1ochtend gedaan, maar volgens mij denkt hij, oh zolang ze nog werkt zal het allemaal wel meevallen. Maar ohhhh als meneer zelf eens misselijk is. Dan mogen we met niets in de buurt komen en is meneer niet in staat om luiers te verschonen... Ookal heb ik net 3x moeten kotsen.

Sorry ik hou erover op maar als ik eraan denk begint mijn bloed weer te koken:x:p

Ik zal m vanavond een briefje klaarleggen met de vraag of hij wat meer in het huishouden zou willen doen gezien ik er momenteel de puf niet voor heb. Mocht hem dat niet lukken dat het huishouden dan nog even zo blijft liggen, inclusief was etc. Zo kan ik niet uit mn slof schieten en zal de hint toch wel duidelijk zijn.

Oja ik zal zelf wat crackers klaarleggen voor morgenvroeg op het nachtkastje, kijken of het helpt.

4. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    O, kan nog wel wat tips noemen tegen de misselijkheid: genoeg slapen, kleine beetje eten, vaak eten, licht eten, vla eten, kleine slokjes cola, gemberthee drinken, nux vomica is inderdaad een homeopatisch medicijn, zorg dat je maag nooit leeg is, want dan spuug je juist eerder...
    Misschien hebben jullie er wat aan. Ondanks deze adviezen, en medicatie, blijf ik flink ziek. Had het bij zoontje ook, dus echt kwestie van uitzingen.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik had het bij dl ook. Niets hielp en pats boem bij 13 weken was het weg... nog maar 6 weken:p

**whoehoo vandaag pas 1x hoeven rennen :D**

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi meiden wat een misselijkheid allemaal zeg:( echt niet leuk!
    Nou ukkie mijn man doet ook niet echt iets voor me misselijkheid haha denk dat het gewoon aan de ''mannen" ligt helaas dus we kunnen maar het beste goed voor onszelf zorgen hihi
    Ik ben in juli me baan kwijt geraakt wegens weinig kinderen (kinderopvang) ben me behoorlijk zorgen aan het maken want ja wie neemt er nu een zwangere aan? Manlief heeft wel werk gelukkig maar toch had ik graag een vaste baan gehad:(
    Ben ook behoorlijk ziek nu heb een ww uitkering en me ziek gemeld bij UWV iemand ervaring in het ziek zijn? Gaat het snel over dat ik me zo moe en beroerd voel? Of toch maar overstappen naar zw?

Sorry hoor ff zeuren hihi maar is gewoon balen dat ik zonder werk zit

7. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@pietje ik was thuis dus de man heeft ze binnen opgehaald
    hier nog 11 dagen tot de echo duurt nog zo lang :(

@mar en uk
    thnx :) gun het iedereen
    iedereen mag fluitend door de zwangerschap heen gaan
    maar ben er nog niet kan nog komen

@uk
    vl is hier gister een beetje aan het opruimen geweest gelukkig
    al kan ik nog zat doen maar het is beneden nu leefbaar straks koken en verder doe ik vandaag niks meer ben moe

8. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Roosje ik zou me gewoon ziekmelden, dan ven je ook vrijgesteld van iedere week solliciteren.

9. anoniempje1989

@roos
    kan je daarvoor niet bellen om dat uit te vragen?

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @mar dan doe ik dat morgen gelijk even en dan kan ik gelijk ook om meer uitleg vragen anoniempje:)
    Voel me zo schuldig ik werkte normaal altijd 5 hele dagen en nu gewoon thuis, ben dan niet lekker maar toch!

11. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Zoveel misselijkheid zeg jeetje. Ik ben ook kotsmisselijk is nieuw voor me.bij de e eerste twee geen last van gehad.

Zonet bij vk geweest voor echo en we hebben een kloppend hartje gezien! :)

12. anoniempje1989

@mamamama
    owh wat leuk een kloppend hartje!
    iedere zwangerschap schijnt ook anders te zijn

13. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Fijn mamamama dat de echo goed was!
    Hier begint de misselijkheid ook erger te worden. Vanmorgen een enge maag, wel gewoon ontbeten en werd op mn werk toch naar..
    2x boven de pot gehangen, komt er niets? :(
    Toen maar weer 2 beschuitjes naar binnen geprakt waarna het weer zakte. Rond lunchtijd en daarna begon het weer maar gelukkig niet meer hoeven kokhalzen.
    Aan de ene kant fijn dat het ook wegtrekt maar als ik iedere keer wat moet eten groei ik echt dicht! Zelfs al zijn het beschuitjes/ lu crackertjes etc. Ben meer van de hartige dingen als de zoete dingen merk ik.

14. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Hebben jullie eigenlijk al kleine buikjes? :)
    Hier nog niet zo veel te zien. Heel klein bolletje maar dat is ook alleen maar voor mezelf te herkennen omdat het anders is dan anders.

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @mamamama hihi wat super zeg een kloppend hartje:D

Hier al wat dikkere buik ja en me borsten zijn erg groot kan me jassen nu al niet meer dicht krijgen, ja ze zitten dicht maar echt een onprettig strak gevoel ziet er ook niet meer mooi uit als die dicht is haha wel snel allemaal vind ik zelf :$

16. anoniempje1989

buik weet ik niet eigenlijk heb altijd al een buikje van mezelf gehad
    maar inderdaad me borsten wel zoals roos zegt
    jassen gaan moeilijker dicht en bh's worden al te klein eigenlijk

17. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ik ben normaal plat, ben blij dat ik nu borsten krijg hahaha!
    Ze doen alleen wel mega veel zeer.

18. anoniempje1989

@neffie
    plat ben ik niet maar merk wel dat alles straker gaat zitten en bh's worden wat kleiner

19. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Mamamama gefeliciteerd met je goede echo!

Hier gaat ook mijn kleding wel wat strakker zitten en mijn broeken irriteren me.

20. anoniempje1989

@mar
    ja dat herken ik ook
    ze zitten nog niet te strak maar als ik thuis kom gelijk een sportbroek aan of huispak of iets

Deel Deze Pagina