April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @roos gewoon ziekmelden als je je slecht voelt.

@mamama super die echo!!

@buikje. Hoer van nezelf een klein buikje maar na t eten is ie echt opgezet. Heb dus ook wijde dingen aan. Borsten weer een maat gegroeid dus jassen passen ook ff nier meer..

Heb nu ook weer een trekkend gevoel in liezen en bovenbenen
    Echt alsof t aan t oprekken is.. vervelend en vermoeid gevoel..
    ben blik als we de 13 weken gepasseerd zijn. Bij dl kreeg ik toen weer energie voor twee :)

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier ook sinds een paar dagen pijnlijke borsten. Ik ben wel serieus bedeeld in dit gebied, dus hoop echt dat ze niet groter worden.... Het is nu al zo moeilijk slagen.

Hier bij thuiskomst dus meteen bh uit en joggingbroek aan, dat doe ik normaal echt nooit! Vind het altijd zo slonzig ;) maar nu kan ik niet anders.
    Zodra die echo is geweest ga ik positiekleding shoppen, ben sowieso toe aan herfst-/winterkleding!

Verder wel wat minder last van m'n darmen, dus hoop dat dat goed blijft gaan. Eet weinig brood en veel fruit, groente en nootjes. Ik ben opeens gek op pistache-nootjes :)

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @ukkie dan ga ik dat gewoon doen!
    Ja ik heb precies hetzelfde als jij hihi vette opgezette buik als ik gegeten heb dat ik denk hallo baby! Haha maar die is nu nog zo klein :) misschien zijn het er wel twee denk ik dan ook weleens haha hebben jullie daar ook weleens aan gedacht?:)

4. pietje1987

Ja heb ik zeker wel aan gedacht! Ik testte vrij vroeg al positief, dus vandaar dat het even door mijn hoofd geschoten is.
    Het komt niet echt voor in onze families, dus ben benieuwd!

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi grappig dat je hetzelfde dacht pietje:)
    Bij mij komt het in de familie voor en de tante en oom van me man zijn ook tweeling hihi dus vind het nog spannend het kan natuurlijk hihi 18 sept eerste echo dus moet nog even wachten morgen wel intake bij de verlos kundige hihi

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @sanna gecondoleerd... We hopen dat nooit mee te maken! Wat verdrietig, heel veel sterkte. Dan denk je veilig te zijn, maar dat is het nooit zeker. Dikke knuf voor se mamma en de pappa van het sterretje!

@moe.... Ja verschrikkelijk! Liefst zou ik de hele dag liggen, maar dat gaat niet met dl. Die wordt snachts 4x wakker en gaat laat slapen en is voor 6 altijd al op. Zo vermoeiend zonder zwangerschap, nu is het nog zwaarder.

@ml als hij thuis is, doet hij alles, dan mag ik niets van hem doen, uitrusten. Hij is namelijk 5 dagen niet thuis (als het niet langer is) en komt de zorg van dochter en bonusdochter op mijn nek, dus als hij thuis komt is het huis helemaal schoon, maar hij houdt het schoon en kookt (heerlijk) in het weekend.

@vroege echo met 7,9 en 12 weken, na 2 ma en een mk vindt mijn vk dat ik elke 2,5 week mag gaan. Ik vind het persoonlijk erg fijn dat ze er bovenop zitten. Elk stapje is 1 verder.

+1 eerste zwangerschap in het begin geen kwaaltjes, alleen bekkeninstabiliteit. Verder niets in die zwangerschap. Nu intens moe, hele dag weeïg, niets smaakt, snachts er nog meer uit voor de wc, steeds kokhalzen, maar nog nooit opgegeven. Hoop dat het met 12 weken afneemt.

@mamamama gefeliciteerd, heerlijk om een hartje te horen!

@neffie in de avond zetten mn darmen op, overdag valt het reuze mee.
    Broeken zitten ietsje strakker, maar gelukkig nog niets schokkends

@roosje ziekmelden als het niet gaat en ja zelfs mijn man droomde dat het er 2 waren. Op de echo 1 te zien haha.

@borsten... Die waren bij de eerste nog geen halve maat groter. Ik denk dat, dat nu ook zo zal zijn. Geen pijn aan in ieder geval.

7. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hier ook veel tweelingen in de familie. Iedereen heeft ook altijd tegen ons gezegd dat wij een tweeling zouden krijgen. Vlak voor de echo echt even een 'schietgebedje' gedaan en gelukkig, het is er maar 1...! Volgens de VK is een vrouwenlichaam niet gebouwd voor tweelingen en mochten we inderdaad blij zijn dat het er eentje was

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier dacht ik ook misschien aan twee. Heel erg vroeg getest super missrlijk en t zit in de familie.. maar ze zag er echt 1:D

9. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    hallo mede moeders... mag ik hier ook meelezen/schrijven..
    ik heb me ook aangemeld bij 15 tm 30 april maar hier is het wat drukker...ik ben diana 26 jaar en zwanger geworden van een cryo na 3 jaar van me 2 icsi behandeling.. gister eerste echo en wonder boven wonder zijn het er 2:D een 1 eiige welliswaar...ben uitgerekend op 25 april maar als alles goed gaat is het hoogstwaarschijnlijk eerder:D

iedereen gefeliciteerd!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Diaantje! Wat leuk, van harte gefeliciteerd! Nog een tweelingmama to be!! :)
    Ik ben dat namelijk ook. Ik ben 20 april uitgerekend nadat er bij mij twee verse embryo's zijn teruggeplaatst (poging vier na geboorte dochter). Voor haar hebben we zeven pogingen moeten doen.

Hoe voel jij je? Ik ben 24/7 misselijk en het lukt me amper om wat te eten. M'n horloge kan al rondjes om m'n pols draaien dus ik moet echt m'n best doen te blijven eten. Maar eerlijk is eerlijk: ik vind die misselijkheid wel heel fijn: het bevestigd dat ik zwanger ben!!! :)

11. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@pietje
    hier ook een redelijke maat voorgevel maar ondanks dat zijn ze toch wel wat groter dus houd er maar rekening mee

over tweelingen is hier ook wel door gedachte gegaan maar kans is kleiner weet dat ik maar 1 ei heb maar tweelingen zitten wel in de familie dus kans is er wel
    ook MvM zei dat ik voor de tijd wel een erg mooie test had dus wie weet

12. anoniempje1989

owhja en ben moe verschrikkelijk
    ga vroeg naar bed maar kom dan niet in slaap lig steeds te draaien omdat ik niet lekker kan liggen
    slaap ik uiteindelijk dan droom ik erg veel en schrik ik soms wakker
    half 6 vl's wekker en vanmorgen om 9 uur weer wakker omdat ik naar de wc moest
    zit nu dus half slapend op de bank vanmiddag nog maar even gaan liggen

13. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    @maartje gefeliciteerd!!! nou ik voel helemaal nix :( alleen wat moe en krampjes.. daarom vond ik het gister zo bizar dat er 2 zaten... wel heel klein want ben nog maar 6 w en 3 dgn maar ze zeggen dat je dubbel misselijk ben met 2...

is die van jou 2 eiig? miss dat dat er mee te maken heb want ik heb maar 1 vruchtzak...sterkte met je misselijkheid en op naar de dubbele babybedjes en wagens hahaha

14. pietje1987

@Diaantje, welkom en van harte! Twee wondertjes tegelijk :D

@maartje, gaaf!! Twee prachtige wondertjes :D

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi wat leuk zeg Tweelingen :D ben blij voor deze dames dubbel geluk hihi:) ik heb me ziek gemeld want het gaat echt niet man lief me vanacht nog wakker maken ook omdat ie 'niet' kon slapen wel lekker even geknuffeld maar toch haha

16. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    @mamamama wat fijn een kloppend hartje:)

@diaantje gefeliciteerd met je zwangerschap !

17. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Leuk tweelingen! Lijkt mij ook super :)

@Neffie, ik zie wel wat aan mijn buik, maar volgens mij zijn dat meer mijn darmen die opgezet zijn.

Ik wil wel deze week een eerste buikfoto gaan maken, dan doe ik dat om de paar weken met hetzelfde hemdje aan, zodat ik dan kan zien hoe snel het gaat :)

Borsten worden ook wat groter, mn beha’s zitten ’s avonds echt niet lekker meer dus die doe ik dan het liefst zo snel mogelijk uit.

Ik heb alleen zo weinig eetlust, brood krijg ik niet weg. ’s Avonds alleen een soepje en wat vla. Overdag wel wat tarwebiscuitjes en yoghurt enzo, maar veel is het niet.

18. anoniempje1989

@nikki
    ik heb de eerste al gemaakt 5w4d
    en alleen met een bandeau aan wil proberen elke week er een te maken

19. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Daantje, gefeliciteerd!

20. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Diaantje dubbel gefeliciteerd!

Ik denk niet dat er bij mij een tweeling aan zit te komen. Sowieso geen tweelingen in de families en ik denk dat mijn lijfje dat niet gaat redden.

Gaat hier nog steeds goed. Slaap veel meer dan anders maar geniet daar echt van. Normaal heb ik namelijk slaapproblemen, maar nu geen last van.
    Heerlijk :)

Deel Deze Pagina