@ pietje ja ik had ook een test gedaan voor mn echo toch ff checken voor de zekerheid @mapa fijn een goede echo!!! Mooi he om te zien. Ik kon wel janken @meijtje heftig he met nog een kleintje.. mijn dochter is ook van oktober 2012. Daar ben je gewoon druk mee dag en nacht soms Succes met de avonddienst. Dat lijkt me nog een stuk heftiger
@pietje heel herkenbaar wat jij zegt maar we lopen ook ongeveer gelijk het huishouden is hier op het moment een ramp het is idd in etapes wat doen en dan weer in de bank ploffen waar ik wel van baal dan ga ik extra vroeg naar bed en kan gewoon niet in slaap komen vannacht heb ik het half 2 zien worden
Ukkie leuk die van mij is van de 3e een echte heethoofd een echte weegschaal. Ze houdt me echt de hele dag bezig haha. Leuk lopen we nu ook gelijk op. Mama kookt vandaag voor me, zo lief, dan eten de kinderen toch gezond. Ik kan het niet dan kots ik de pan vol haha. @anoniempje vervelend! Dat hoor je best vaak... Goede nachtrust thee van zonnatura werkt bij mij prima om in te slapen. Misschien iets om uit te proberen?
Ik herken ook zoveel terug van wat hier gezegd wordt! Gewoon omdat het maximaal maar een paar weken scheelt Misschien moet je niet extra vroeg naar bed gaan, maar gewoon normale tijd? En dan vlak daarvoor even een lekker warm bad/douche ofzo? Als ik trouwens echt niet kan slapen ga ik er gewoon weer uit. Even een kwartiertje met een kop thee op de bank doet bij mij vaak wonderen! Er speelt wel heel veel door m'n hoofd heen nu wat er allemaal geregeld moet worden enzo de komende maanden, dus heb een lijstje in m'n telefoon gezet en dan schrijf ik er steeds van alles bij. Dat haalt voor mij de drukte uit m'n hoofd!
Ik kom ook erg moeilijk in slaap. Vorige x ook last van gehad. Ben zo moe en wil zo graag slapen. Maar het lukt niet. Ook onrustig gevoel in mijn benen en s'avonds ben ik heel erg misselijk. Ben de hele dag misselijk maar s'morgens en s'avonds het ergste. Ook hard kokhalzen, nu heb ik spierpijn ervan in mijn buik.
@meijtje mijne is van 27e wel 10 dagen te laat @slapen dat gaat hier prima. Wel zot ik vaak nog even op mn telefoon op internet.. dat maakt me extra moe en val ik dus zo in slaap. Anders idd kopje thee of melk. @hier ook zere maag van t harde spugen en een zere nek.. gelukkig masseert ml af en toe even
Ooo ik ben heeeeeel stout geweest Heb de eerste positiekleding besteld hahahahaha Er is uitverkoop online bij Miss Etam en er staan een paar onwijs leuke dingen op voor leuke prijsjes Je hebt 30 dagen om terug te sturen, dus als het toch niet goed zit bij de echo, kan het allemaal gewoon terug.... (Hoop het niet natuurlijk!!)
@pietje helemaal niet stout joh lekker doen! en we gaan er gewoon van uit dat je het aan kan na de echo
Haha pietje lekker bezig. Gewoon doen! Ik had 2 shirts bij de prenatal gehaald haha. Zagen er zo leuk uit, kon ze niet laten hangen
Lol, hier nog niks gekocht. Heb wel van mijn schoonouders een rammeluiltje gekregen. Haha! Zaterdag zie ik mijn moeder dus denk dat ik het dan vertel. Wat betreft nog een testje doen, dat zou ik niet durven haha! Straks blijft die blanco Nee hoor ik heb er in het begin 3 testen tegenaan gegooid omdat ik het niet geloofde maar die waren allemaal positief. Als laatste natuurlijk de digi, want dan kan je er niet omheen . En anoniempje ik ben ook nog niet misselijk hoor. Maar wat niet is kan nog komen dus ik geniet er nog maar even van.
@ pietje hier ook al twee shirtjes besteld en aan Lekker doen hoor! @Hier een hele slechte dag vandaag. Vanochtend blijven overgeven.. Maar gezien ik gister ook na iedere maaltijd moest spugen zat er niets in mijn maag en dan is overgeven nog vervelender... zit dus ook echt als een wrak op mn werk. Wilde het eigenlijk vertellen maar mijn leidinggevende heeft me deze week verteld dat ze overspannen is.. dus 1. ze is er bijna nooit meer en 2 ik durf eigenlijk niet, want verder is er niemand die mijn taken zou kunnen overnemen mocht ik ziek zijn..
gelukkig ben ik dus niet de enigste die nergens last van heeft stiekem maakt me dat wel onzeker maar hier zal ik ook voor ik een echo heb nog een testje doen heb er nog 2 liggen van de kv en is natuurlijk zonde om ze weg te gooien iemand een idee of je ook teveel calcium binnen kan krijgen en dat dat dan weer slecht is? ik drink nu 1 mok melk 2tosti's met op elk 1 plak kaas en dan nog die vitamine pil waar het ook in zit is dat niet teveel?
gisteren een kloppend hartje gezien <3 intake gehad en bloed wezen prikken over 3 weken een nieuwe echo want het was nog te klein om verder goed te kunnen kijken @ misselijkheid vanochtend nog wel overgegeven maar de rest van de dag is het misselijkheidsgevoel wel weg nu voor het eerst aan een bakje latte caramel sinds 2 weken en het smaakt heerlijk
@anoniempje, als dat al te veel calcium is, heb ik echt een probleem ben gek op melk en kaas! @mzs: super gaaf, een kloppend hartje!!
Ja, ik kan echt niet wachten. Deze week zit mijn man in het buitenland en wil /hoef toch niet zonder hem, dus dat maakt deze week wat makkelijker wachten. Ik had wel graag eind volgende week gegaan, maar dat ging gewoon niet (volle agenda'). Ik denk dat we in de loop van volgende week wel de aanstaande opa's en oma's maar in gaan lichten, dan maar nog ietsje voor de echo... We zijn overigens van plan hun reacties te gaan filmen (misschien wel van iedereen waar het rechtstreeks aan gaan vertellen), lijkt ons erg leuk om dat dan later achter elkaar te zetten
@pietje hier was een week later uiteindelijk ook makkelijker geweest maar dat wist ik toen nog niet de vrijdag is namelijk de laatste dag op de bouw waar hij nu zit maar heb gister gevraagd of hij die laatste dag maar vrij wil nemen dan maar dat is nog afwachten a.s oma gaat hier iedergeval wel mee (mijn moeder) denk ook wel dat ik haar bij de bevalling wil hebben denk dat je meer aan haar heb dan vl die of helemaal panisch naast je zit of flauwvalt haha aangezien hij al op de loop ging toen ik mezelf moest injecteren
anoniempje, weet je het zeker? Hier had mijn zusje ook mijn moeder voor ingeschakeld maare wie ging bijna van haar stokkie, idd me moeder. En zwager had echt nergens last van haha. Ik zou er zoiezo alleen manlief bij willen hebben, verder geen poespas hoor. Hier net mail verstuurd naar de planning en even me grenzen aangegeven. Net 3 dagen thuis gezeten ivm vermoeidheid en als ik me rooster vooruitkijk dan gaat dat vaker voorkomen dus hen ff ingelicht haha. Ben benieuwd hoe ze reageren.
Gefeliciteerd mzs! Fijn hoor. Wij gaan over een uurtje, spannend... Ik heb ook al wat positiekleding nieuw gekocht, in de uitverkoop. En alle andere kleding fris gewassen. Zit veel lekkerder, met de dikke buik. Zit aan hele hoge dosis medicatie en kan voor het eerst weer af en toe iets op mijn gemak eten en niet uitspugen. Nou nog een goeie echo en dan schreeuw ik het van de daken.