April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@pietje
    leuk meid
    ik vind het erg moeilijk weet niet wat me lichaam gaat doen natuurlijk en online shoppen kan ik toch niet moet het echt eerst passen

achja heb nog even hoop ik en we gaan natuurlijk de winter in dus een grote trui kan altijd :p

3. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    @Mamamama85, heftig zeg je bevaling van 5 jaar geleden. Wel fijn dat je nu streng opgevolgd wordt.
    Combinatietest, ben ik nog erg over aan het twijfelen, ik heb geen medische indicatie. Ik denk dat als ik het doe, en er komt een bepaalde kans uit, dat ik me nog heel erg zorgen ga maken. Terwijl daar dan misschien helemaal geen reden voor is.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @mamama poeh heftig meid! Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt

@combinatietest krijg ik hier wel. Zowieso ook extra groeiecho's ivm ziekte van crohn. Ook hierin geen keus.

@pietje dat vest heb ik ook :D en een grijze spijkerbroek en twee topjes.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mamamama zo dat is een Zware bevalling geweest.

@man probeert alles te verzetten om bij me te zijn met de echo. Hij vindt niets belangrijker dan overal bij zijn. Ml heeft in het zh de kleine meid zelf gehaald mrt hulp van een verpleegkundige, de gyn was te laat, die kwam binnen toen ze geboren was. We hopen dat met de 2e thuis te doen.

@kleding nog weinig nieuws gehaald.

@echo Ze konden het via uitwendige echo zien een kloppend hartje, super veel vruchtwater en de kleine bewoog al! Ik ben zo blij :)

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh wat fijn dat er weer veel mooie goede echos zijn geweest met een mooi kloppend hartje!!

kleding: nog niks gekocht want ik pas nog alles van de vorige keer, alleen was het toen zomer dus moet wel wat dingen bij halen 'helaas' ;) haha

man: mijn man is mee gegaan naar de eerste echo dat wilde hij ook graag ivm dat de vorige keer mis was gegaan. as woensdag heb ik weer een echo dan kan hij niet mee maar dat vind ik oke, kon gewoon niet anders ivm een rot tijd.
    ik moet zeggen dat ik het toch weer spannend vind.. ik heb een heel mooi stevig hartje zien kloppen maar het termijn liep wat achter wat doen 6.6 en echo zei 6.2 maar ja moet dat los laten!

mvm: ik heb vandaag mijn eerste plas weer opgevangen! heerlijk die lucht weer hahah bah bah! weer een lekker zacht wikker doek gekregen :D
    alleen de test was echt stuk lichter!! ik mee in paniek maar idd... komt omdat je al over de 6/7 weken bent! dus meide!!! doe het niet!! ik ben er echt bang van geworden..

misselijk: mijn pillen waren in het weekend op en had dus niks en ik voelde me zonder veeeel beter!!! ik kreeg veel bijwerkingen van de pillen zoals onderandere slecht zien en duizelig!! ik ben gestopt en hup weg! nu ook niet mer 24 uur per dag misselijk maar met vlagen... spuug nog wel af en toe maar ook dat is iets minder gelukkig!
    alleen moe moe moe moe moeeee!!

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nikkie; deze vrienden weten het al hoor ;) Hoef voor hen dus niets te verbergen, haha

Ukkie; we gaan nu naar de Huttenheugte! Zijn ook al een keer op de Kempervennen en Meerdal geweest, allebei wel goed bevallen, maar wilden weer wat anders :)

Anemoon; Super meid! gefeliciteerd!

Anoniempje; Bij de eerste zwangerschap is manlief wel altijd mee geweest naar de echo's (alleen in de laatste week niet), maar de eerste echo kreeg ik toen gewoon rond de 11 weken.
    Nu al een echo gehad, en hij kon ook onmogelijk vrij krijgen, ben toen met mn schoonzus geweest. Volgende week mag ik nog een echo laten maken, dan kan hij ook niet mee helaas. Met de termijn-echo kan hij wel mee, heeft dan vakantie. En de volgende afspraak bij de vk staat op een avond gepland, dus dan gaat hij ook mee.

Mamamama; heftig zeg! Heb je veel overgewicht, dat je op dieet moet? Ik heb namelijk ook overgewicht...

Ivm overgewicht krijg ik ook extra groei-echo;s. Dat is dan weer mooi meegenomen :)

8. anoniempje1989

@loesje
    hij is natuurlijk eigen baas dus als hij vrij wil heeft ie gewoon vrij natuurlijk

verder is dit onze eerste kleine en vond ik het eigenlijk wel belangrijk dat hij erbij was maar helaas

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Tjah, dat is dan idd wel een beetje jammer :( Hoop voor je dat hij de volgende keer wel gewoon meegaat!

@combinatietest; laten wij niet doen. Komen wel in aanmerking voor andere onderzoeken ivm erfelijke stofwisselingsziekte van mijn zus, maar ook dat laten we achterwege.

10. anoniempje1989

heb net ineens wat vage steekjes onderin me buik
    niet pijnlijk ofzo vraag me alleen af wat het is

11. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    @loesje nee ik heb een gezond gewicht ik weeg 60kilo. Ik ben wel extreem aangekomen in beide zwangerschappen dus misschien daarom? Ik denk dat t kolder is en mijn man en ik nu eenmaal grote beebjes maken.

@mijn horror bevalling: ja was vreselijk. Ik dacht het wel verwerkt te hebben, dus niet... geen tijd voor gehad eigenlijk want zl lag na de kraamtijd ook nog eens een maand in t zkh :(

12. anoniempje1989

@mamamama
    jeetje meid wat heb jij meegemaakt zeg en zo knap om dan nog voor een 3e te durven gaan petje af voor je!
    en dan denk je alles gehad te hebben moet zl ook nog een maand blijven
    meid meid hoop voor je dat alles nu veel makkelijker gaat voor je!!

13. anoniempje1989

hebben jullie al een voorgevoel van wat het word?

14. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken ze.. Ik denk je banden alles is goed aan het rekken en plaats aan het maken dus niks om je zorgen te maken :)

Combie test gaan we niet doen, bij zl ook niet gedaan.

Wat t word.. Alles is welkom! Tuurlijk is meisje super leuk maar gevoel zegt dat wij alleen maar jongens kunnen maken hdha

15. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevalling... Ik herken je verhaal helaas heel goed, moet zeggen dat ik er ook wel wat tegenop zie.. Maar houd me gelukkig niet tegen! Elke x is anders hoop ik dan maar

Edit oh sorry ging ff niet helemaal goed haha

16. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Anoniempje89 dankjewel voor je lieve woorden. Ik schrijf hier niet eens de helft op van wat wij hebben meegemaakt omdat ons verhaal bij veel mensen bekend is en ik niet zit te wachten op meelezers.
    En die steekjes zijn normaal zijn indd je banden
    Bij krampen moet je je wrlt even tot de vk wenden.

Mammz ik denk dat je wil inhaken op mijn post over een horror bevalling ; ) goed dat het jou ook niet weerhoudt. Je zet op dat moment je verstand opzij en je hart en de wens wint het van de angst.

gevoel wat het wordt: ik denk alweer een knul, waar ik heel blij mee zal zijn :) maar stiekem zou een meid ook superleuk zijn omdat we die nog niet hebben.
    We willen het graag op voorhand weten.

Combinatietest: die gaan wij doen ik heb geen medische indicatie maar omdat wij al een zorgenkind hebben willen wij graag zoveel mogelijk "zekerheid" hebben op een gezond kindje. Wij weten dat een gezond kind niet vanzelfsprekend is

17. anoniempje1989

meiden ik maak me op het moment heel erg zorgen
    ik weet dat het van de gemeenschap van gister kan komen maar sinds toen verlies ik bloed
    het is niet veel maar maak me wel erg ongerust

18. anoniempje1989

nou echo is vervroegt
    die heb ik vandaag om 11 uur
    me moeder is nu vliegensvlug onderweg om mee te kunnen

19. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@anoniempje, fijn dat je zo snel terecht kunt, hoop dat het allemaal goed zit!!

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Kloppend hartje gezien! Qua termijn denkt ze rond de 6 wkn maar is lastig berekenen omdat het nog zo klein is allemaal. Dinsdag 23 september nieuwe echo.
    Houd voorlopig mn eigen berekening van 6 wkn en 5/6 dagen aan want anders schuift mn uitgerekende datum op naar mei..
    Hopelijk volgende echo mooi gegroeid maar voor nu gaan we verder genieten!:)

Deel Deze Pagina