Succes anoniempje. Ik heb altijd een beetje bloedverlies bij gemeenschap tijdens de zwangerschap. Probeer je niet meteen te veel zorgen te maken. Zo eerste werkweek zit er op. Vermoeiend met de misselijkheid. Nu lekker een vrij ochtendje E. is naar de psz. Even alles op slakken tempo hier
gefeliciteerd joyce en veel succes anoniempje hopelijk is alles oke over 3 weken volgende echo man kan niet mee zit dan in het buitenland en kan dat echt niet afzeggen afspraken bij vk ga ik alleen maar zoiets als een echo vind ik wel erg jammer
Succes anoniempje, ik duim voor jullie! Joyces, proficiat en tuurlijk blijf je welkom!! Zeker jammer als je vriend of man niet mee kan. Hier gaat hij wel vrijwel altijd mee, maar werkt in de buurt en komt binnenkort thuis te zitten ivm bezuinigingen, dus dat scheelt wel. Flinke medicatie helpt wel, voel me iets beter. Probeer dit weekend weer wat af te bouwen.... Fijne dag allemaal!
Joyce, gefeliciteerd en alle andere meiden met een mooie echo. Anoniempje, het kan door de geslachtsgemeenschap komn, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Gelukkig mag je zo naar de vk. Veel sterkte. Pietje, leuke kleren heb je besteld. Ik doe het nog even met de kleren die ik al had. ik ben niet zoveel op het forum geweest, want ik was deze week echt totaal doodmoe. dus vooral veel geslapen en niks gedaan.
Gefeliciteerd joyce! Anoniempje89 oei... is het helder rood? Misschien haal je hoop uit mijn verhaal:ik heb bij alle zwangerschappen vanaf week 6 tot aan week 8 gebloed. Niet helderrood maar wel alle tinten daar omheen. Ik heb twee gezonde kids en nu ook een kloppend hartje gezien op de echo... Ik hoop dat bij jou alles goed zit. Succes!
nou net echo gehad gelijk gesprek erachteraan en bloed moeten laten prikken heb een kloppend hartje gezien maar mcht niet juichen het klopte te traag en kan dus nog een miskraam worden volgende week vrijdag moet ik weer terug
Pffff wat spannend zeg.... Kloppend hartje is toch wel positief? Misschien is deze nog erg aan het ontwikkelen?
het klopte te traag op het moment met de echo was het 6weken 2 dagen en volgens berekening van de gyn 6 weken 6 dagen
Hoi anoniempje wat een onzekerheid zeg ik duim hier heel hard voor je dat het goed komt meis, hoe voel je je nu? Wat een stress allemaal! Dikke knuffel
thnx meiden doet me goed al dat medeleven het is nu gewoon een week stressen en me zo rustig mogelijk houden
Goed zo meis als je een bad hebt zou ik lekker elke avond een boek in bad gaan lezen helpt toch je gedachtes een beetje 'uit' te zetten!