Oh anoniempje... Sterkte deze week! Probeer eat afleiding te vinden en hopelijk volgende week tich nog een mooie echo.. Ik duim voor je..
@anoniempje spannend meid. Probeer vooral te ontspannen de komende week. Vedebk dat je in de positieve zin niets meer kunt doen dan "niet stressen" want dat is juist niet goed. pff meid maar snap dat dit makkelijk praten is.. sterkte in ieder geval
Anoniempje, wat een onzekerheid!!! Ik hoop echt dat je beebje gewoon goed door gaat groeien en je volgende week een goede echo hebt! Je hebt denk ik een inwendige echo gehad, neem aan dat ze je verteld hebben dat het bloeden nu erger kan worden? Hier al bijna 3 weken bloedverlies. Heb daardoor vorige week een extra echo gehad, en alles zag er goed uit. Ben nu ruim 9 weken en maak me er ook nog zorgen om hoor! Maar de vk zei gister ook weer dat ik me niet ongerust hoefde te maken. Maar toch... je wilt nu gewoon GEEN bloed zien Sterkte meid!
Pffff ben echt gesloopt hier... Vanmiddag met een van de katten bij de dierenarts gezeten, die heeft blijkbaar een ge.spleten ge.hemelte ofzo Is in ieder geval niet goed, dus krijgt het hele weekend geen eten ivm infectiegevaar en dan maandag terug om te kijken of het vanzelf dicht gaat of niet.... Verder is wel m'n nieuwe kleding binnen gekomen, dus die ga ik straks eens aanpassen.
pff inmiddels voel ik me wel behoorlijk kl*te zal deze week denk ik wat minder actief zijn dames ik houd jullie wel op de hoogte ondertussen hoor
Sterkte anoniempje! Pietje, jij ook sterkte met je kat! Loesje, jij ook al 3 weken bloedverlies. Gelukkig heeft de vk je toch gerust kunnen stellen.
@anoniempje, dat snappen we toch! We zien het vanzelf of je even komt kijken of niet! Verder past m'n kleding echt perfect, word ik blij van dus gisteravond met een kussen onder m'n nieuwe kleren door het huis gelopen, was echt hilarisch!
@anoniempje sterkte meid! @pietje hier ook binnen gekomen. Alleen de broek paste niet dus die gaat weer terug. De rest kan ik gewoon aan. Gisteren even een emo momentje dus dl vraagt: mama huilen? Ik knik ja.. komt ze naar me toe, wil op schoot en prikt in mn tranen. Mama huilen.. weer knik ik ja. dan gaan dr armpjes open en word ik stevig geknuffeld. Tot wel 4x toe!!!en tussendoor een kus op mn wang. ik stond er echt versteld van.. wat een inlevingsvermogen!! Een paar weken terug als er iemand huilde vond ze dit naar vreemd en eng en ging ze het uit de weg. sorry jullie denken misschien stel je niet zo aan maar ik was even erg gelukkig en heel trots op mn meissie. wat hou ik toch van haar!!!!
@ukkie, nee helemaal niet hoor!! Ik denk dat kinderen veel meer weten en voelen dan wij denken! Wel heel knus
Ah ukkie, wat een schatje! Zo bijzonder!! Anoniempje, doe wat voor jou goed voelt. Hoe is het nu met bloedverlies? Pietje, sterkte met de poes! Hier ook dol op nieuwe positiekleding. Hoop eigenlijk dat het gauw kouder wordt, kan ik lekker weer winterkleding aan
misschien iets te rigoureus bezig geweest gister even opgezocht wat een curretage nou inhoud wil volgende week niet voor een verassing komen te staan en net even de echo's en babyspullen van de kast gehaald voelde niet goed om daar nu naar te kijken als ik niet weet of het wel goed zit bloeden is inmiddels wel gestopt dus dat is wel fijn vandaag ook weer de MvM fles gevult gister niet gedaan vanwege het bloed verder voel ik me nog erg rot over alles maarja
Oei anoniempje, dat zijn geen leuke dingen om op te zoeken Tja je kan wel goed voorbereid zijn maar is toch niet leuk. Moet er niet aan denken dat t mis gaat en de gevolgen. Heel veel sterkte! Hier misselijk moe en emo. Heb me dit weekend ziek gemeld omdat t echt niet gaat. Voel me er wel schuldig onder tegenover cltn en collgs maar mn lijf zegt stop, alles voor mn gezondheid.
Anoniempje.. Meid toch... Heb met je te doen! Ik kan wel zeggen dat je jezelf niet onnodig gek moet maken maar snap het wel.. Sterkte!! Mamamams als het niet gaat idd gewoon doen! Hier ook op de bank geploft na een vermoeiende werkdag en net weer alles overgegeven., Pff ellende
@anoniempje, bij mijn 2e ma was dat ook het geval, vruchtzak liep op datum en wurmpje was iets te klein en te traag. Ik moest 2 weken wachten. Ik weet wat voor afgrond je tegen komt deze week, de angst, het verdriet, dat beetje hoop wat he niet durft te hebben en de onzekerheid van dag tot dag. Achtbaan van emoties en ik leef echt met je mee, want dat wachten en niets kunnen doen is killing! Sterkte en dikke knuf. Bij mij liep het niet goed af, maar ik hoop dat het voor jou anders is. Het worden nog een paar zware dagen. Wat zegt je gevoel? Hier afgelopen 2 dagen minder misselijk en moe, gelijk in de stress. Dus angelsound gepakt en het treintje in een vaartje voorbij horen komen. Het hartje klopt nog. Wat een geruststellende gedachten. Betekent niet dat het goed gaat, maar de kleine is nog niet gestopt.
@meijtje ik ga op het moment van het ergste uit daarom alles al opgeruimt,uitgezocht wat curretage inhoud en me vast aan het voorbereiden op de volgende ronde spuiten was natuurlijk al erg onzeker en achteraf dus niet voor niets geweest
Meijtje, dat had ik afgelopen week ook! Meteen angst! Maar gister en nu alweer flink aan t overgeven.. Helaas.. Ik heb ook de angelshound, hebben we vorige x aangeschaft omdat de oma van mijn man blind is en zo het achterkleinkind kon horen ipv echo's zien.. Helaas is ze overleden voor dat ons zoontje geboren werd.. Maar ik dacht echt dat je die pas vanaf de 11/12 weken kon gebruiken omdat de baby daarvoor nog onder het schaambod zit?! Heb je niet jezelf gehoord? Had ik namelijk ook vaak haha Misschien zit ik er helemaal langs hoor!!
Anoniempje wat heftig! Sterkte meid. Ik duim voor je dat alles goed is. Wel fijn dat ze snel actie ondernemen. Hier nog geen veranderingen. Nog steeds niet misselijk. Gisteren mijn moeder verteld dat ze oma wordt. Vandaag kijken of mijn vader er is om het die te vertellen. Mijn moeder is ook nooit misselijk geweest, dus wie weet (ik hoop het) heb ik er ook geen last van verder. Wat betreft ml mee naar echo. Ja die van mij gaat ook een hoop missen. Nu op uitzending dus sowieso de eerste twee echo's mist hij. En dan daarna is het ook steeds maar afwachten of hij kan. Dus zal vaak alleen gaan. Heb weinig behoefte aan iemand anders mee, maar voornamelijk omdat er wat prive dingen zijn die ik niet wil bespreken met jan alleman ernaast. Wat betreft positiekleding. Ja jeetje mijn buikje heeft een spurtje gemaakt dit weekend en mijn broeken zitten te strak nu. Maar kan echt niet met een legging rondlopen op mijn werk, dus moet wel even een goede broek hebben. Maar ja vind het nog te vroeg om te kopen...
@mammz nee hoor ik hoorde ze beide en als mijn hartslag zo snel gaat dan moet ik opgenomen worden haha. Als je meer kinderen hebt gehad dan ligt de baarmoeder wat hoger. (bij mij geldt dan 5e zwangerschap). Ik heb verder weinig buikvet dus kun je als je beetje duwt en zoekt kun je zeker hartslagje vinden, bij mijn eerste vond ik die pas met 13 weken, die verstopte zich, maar deze kwam voorbij als een stoomtreintje. Heerlijk! Heb hem veel bij mijn dochtertje gebruikt. Echo ging met 9 weken ook uitwendig, en daar hoefde ze niet eens voor te duwen, het is net hoe de baarmoeder en de kleine ligt. Bij mij gelukkig gunstig.