Halloooo!!!! Ik mag me ook melden!!!! Yoehoe!!!! (Hihi) Ik heb vanmorgen een hele mooie cb test met 1-2 zwanger mogen vasthouden hoewel ik me nu best zwanger voel vind ik get toch dood eng ivm de mk vorige x... Hoooop zo dat hij blijft plakken.. Ik gok 16 april uitgerekend! Ik ben 28 jaar, getrouwd en heb een zoontje die in september 2 wordt!
Wij melden ons ook aan. 9 april 2015. 28 augustus hebben we een intake bij de VK. Verwekt via ZI. Wij zijn twee vrouwen van 32 en verwachten ons eerste kindje.
Hallo nieuwe zwangere, welkom! En natuurlijk gefeliciteerd !!! Wordt al een gezellig clubje hier! Ik heb 25 aug afspraak bij verloskundige... "Nog maar" 3 weekjes !!! Ik kan me vreugde nu al bijna niet onderdrukken .. Gevoel dat ik de hele dag met een dikke big smile rond loop!! Zwangerschap maakt je toch ook een beetje gek 😁😜😁😜
Ik mag me ook melden bij de groep Aller eerst alle zwangeren gefeliciteerd 7 april is de verwachte datum Morgen even bellen voor een intake/echo bij de vk Heb al een boefje van 2 rondlopen Allemaal erg spannend hoor
Hoi! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Mag ik me ook aansluiten? Vanmiddag positief getest! Ben rond 17 april uitgerekend. Vind het erg spannend, net zwanger geweest, maar werd een miskraam. Voor de geboorte van zoon had ik ook een miskraam, dus ben erg onzeker. Ja, het is dus ons tweede kindje, oudste is nu dik 14 maanden.
Welkom nieuwe zwangere, gefeliciteerd en welkom allemaal 22 aug eerste echo spannend! Zou het nu toch na 3x mis achter elkaar goed gaan?
Superspannend, Meijtje! Je zou denken dat jullie nu wel een portie geluk gegund is na alle pech.... Vind het bijzonder om te lezen hoeveel dames ervaring hebben met een miskraam of meerdere. Hoe dealen jullie met de onzekerheid die er nu is? Ik wacht nog tot na het weekend met bellen van de vk voor afspraak, wil iets meer zekerheid. En probeer dan niet voor een extreem vroege echo te gaan, maar pas rond de 7 weken. Moeilijk om zo lang te wachten, maar wel goed om dan wat meer zekerheid te krijgen. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik veel meer en vroeger dan bij de andere zwangerschappen....
Ik heb helemaal heel kwaaltjes niet misselijk of last van m'n borsten zelfs geen steekjes in m'n buik of iets Nou had ik dat me vorige zwangerschap ook niet 28 augustus voor de eerste echo .. Spannend 😀😀
Gefeliciteerd nieuwe dames. Hier vorige week intake gehad van MvM. Normaal kwamen ze net voor de 6 weken, maar nu al bij 4,5. Kan deze week meteen beginnen. Afspraak bij de vk staat voor 21/8. Ook bijna geen kwaaltjes. Bij de 2 andere kids was ik hondsberoerd, maar vorige zwangerschap ook niet echt en dat werd een ma. Nu alleen 's nachts en 's ochtends wat misselijk, maar niet vergelijkbaar met m'n goede zwangerschappen. Iedere zwangerschap is anders natuurlijk, maar zit me toch niet helemaal lekker, gezien de ma.
Begrijp je onzekerheid goed, Esje. Je hoeft uiteraard helemaal geen kwaaltjes te hebben om een gezonde zwangerschap te hebben, maar toch....je grijpt alles aan wat je zekerheid kan geven. Ik heb toch maar vast de vk gebeld , afspraak kan maar vast gemaakt zijn....4 september kan ik terecht. Ben dan 8 weken en vind dat eigenlijk wel prima. Had ook kunnen vragen om rond 6-7 weken te gaan, maar hiermee krijgen we meteen wat meer zekerheid. Nou dus aftellen
Esje; heel herkenbaar.. Ik ben ook zo bang voor weer een miskraam.. Mijn testen lopen nu super mooi op en dat steld mij wat geruster dat deden ze de vorige keer niet.. Maar ben blij als ik de 27ste een echo heb gehad!
Hier ook1 met amper kwaaltjes mvm is net langs geweest en die test was vet positief mag volgende week starten de 26e hebik een echo dan ben ik 8 weken
Ik wil ook meedoen aan mvm maar durf niet te bellen.. Vorige x had ik meteen gebeld en deed ik de test en die was negatief schrok ik zo erg van! Kreeg 3 dagen later een miskraam.. Ik wacht nu denk ik eerst de echo af..