Mooi die goede echo's! Ik heb maandag mijn echo. Kan niet wachten! Anoniempje sterkte met de onzekerheid. Ik duim voor je.
@ anomooon, ik hoop voor je dat het helpt! Heb er zelf geen ervaring mee. @anoniempje, ja ik zit ook met mijn benen omhoog en rug naar achter, een glijbaantje maken noemt mijn internist het Tot nu toe gaat het redelijk moet ik zeggen. Veel proberen te drinken. @Gisteren heel erg moe en duizelig geweest. Na het avondeten toch nog weer flink moeten spugen. En dan met een lege maag nar bed is heel naar. Gelukkig kwam ml nog even een kopje bouillon in bed brengen. Daarna super vast geslapen vanaf 21.00 uur en nu gewoon nog steeds moe.. Vanavond eerste afspraak bij de vk en morgen weer bij de gyn. Kwam even zo uit, ben benieuwd!!
@uk ja dat werk hier over het algemeen prima hihi een glijbaantje dus wist niet dat het ook een ''naam'' had en ik ben dus niet de enige die af en toe dus zo raar op de wc zit
Zo, net de echo gehad. Alles zag er goed uit, mooie knipperende pixels. Uitgerekende datum is gewoon hetzelfde gebleven. Meteen bloed laten afnemen voor de combinatietest en een echo-afspraak gepland voor de 12-weken echo. De baby was lekker aan het zwaaien en trappelen.. Zo verliefd.
@ anemoon, ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook accupunctuur gehad. Moet zeggen dat het 1a2 dagen heftiger werd en daarna iets afzakte. Niet meer zo extreem hevig. Ik heb nu ook erg misselijk maar ik kan niet gaan omdat ik het niet gecombineerd krijg met mijn werk. Anders had ik het weer gedaan.
Vandaag de echo gehad en een mooi klein babytje met een kloppend hartje gezien Zo blij! Wel wat teruggezet qua tijd, morgen zou het 7 weken zijn. Dus mijn uitgerekende datum is ook verplaatst naar 1 mei, maar ik vermoed dat dat nog een paar dagen eerder gaat worden. Ik weet zo exact de bevruchtingsdatum, dat het wel enkele dagen eerder moet zijn. Heel veel leesvoer meegekregen dus ik kan weer even door Ben daarna ook meteen even naar de babydump doorgereden om een gratis babydoos en een agenda op te halen, en meteen maar een klein knuffeltje en een rompertje met I love papa voor mijn vriend gehaald.
wat fijn al die positieve echo's ben een beetje jaloers @nikki die babydoos van babydump vond ik best leuk kreeg hem in me handen en had als eerste het idee dat er niet veel in zou zitten van bijzonders omdat hij zo licht was haha maar in de auto uitgepakt en was blij verrast
Hier vorige week pakketten aangevraagd maar nog totaal geen uitnodiging ofzo anders was ik hem allang gaan halen haha enne die why agenda had ik direct besteld maar ook daar nog niks op gekregen, beetje jammr. Grappig al die verhalen over obstipatie, je kunt hier tenminste vrijuit praten en dan blijkt dat t vrij normaal is wat je voelt haha. Hier gelukkig geen last van abnormale ontlastig Wel last van af en toe uitstraling naar me bovenbenen met lopen, herkenbaar? Verder zit ik onder de puistjes VRESELIJK! Sinds ik gestopt was met de pil al meer last van maar dit is echt TE. En ik heb savonds gewoon spierpijn als ik in bed lig, vooral in armen en schouders zodat ik niet fatsoenlijk kan liggen, ook niet met een zijslaapkussen. En dat terwijl ik overdag niks inspannends doe. Waar ik trouwens blij mee ben is dat de gevoeligheid van me borsten afneemt, als ik savonds de bh uit doe dan wel beetje maar niet het gevoel dat ze tot de grond zakken zeg maar Vandaag 7 weken.. jaloers op de dames met een mooie echo..
@jabinca de uitnodiging van babydump zat bij mij in het wij boekje en de zwangeragenda kan je online aanvragen dan krijg je een streepjescode die je moet uitprinten en dan naar babydump of jumbo gaan om hem op te halen van de rest heb ik ook nog niks binnen (etos, kruidvat en blije doos maar komen tegen uitgerekende datum pas schijnbaar) me borsten merkte ik inderdaad ook dat het wat minder werd gelukkig maar een lekkere slaaphouding vind ik al een paar weken niet erg vervelend hier gelukkig morgen de nieuwe echo want die onzekerheid is echt niet leuk meer
Ja over die agenda heb ik net een mail gestuurd want kan hem ook niet opnieuw aanvragen. En voor de rest wachten we ma rustig af haha.. ongeduldig Die onzekerheid lijkt me vreselijk meid. We gaan voor je duimen morgen.
@ anoniempje succes morgen! @ goede echo's wat fijn dat er weer mooie echo's zijn @ ego vandaag de vk gebeld en ik krijg medicatie voor de misselijkheid hou niks meer binnen zelfs drinken gaat moeizaam en maar met kleine slokjes moet het goed in de gaten houden voel me zo slap en dan de zorg voor mijn kleine man er bij ga zo lekker in bad en daarna vroeg op bed hopelijk morgen weer iets beter
Ohhhh ik dacht al dat ik gek werd maar mijn borsten doen ook minder pijn. Verder nog steeds nergens last van. Hoe wel... Ben verkouden... Pfff dat klinkt heftig zulke misselijkheid! sterkte!
Anoniempje heel veel succes morgen. Ik duim nog steeds voor je, mss was het vorige keer net te vroeg?! Jabinca: die puisten en spierpijn zijn ook hier aanwezig. Vooral die pukkels zijn vervelend he, terug in de puberteit Even een vraagje : vandaag van de huisarts Emesafene zetpillen gekregen. Ga ze alleen gebruiken op de dagen dat ik echt beroerd bent wacht dat verschilt per dag. Nu staat in de bijsluiter dat je ze savonds moet zetten... Ik weet pas bij het wakker worden wat voor dag het wordt.. als je ze dan gebruikt werken ze dan wel? En hoe suf worden jullie ervan? Je mag 3 dagen geen auto rijden gaf de apotheek aan
@ anoniempje succes morgen dames met een mooie echo gefeliciteerd! Hirr vanavond ook een goede echo gehad. Bm lag erg ver naar achteren dus was ff zoeken maar t hartje was weer mooi in zicht! Misselijkheid lijkt hier wat minder te worden!!
Ik heb die pillen ook gehad! En ben er mee gestopt na 5 dagen... Mijn zicht werd steeds slechter, duizelig en hoofdpijn!! Gestopt, en klachten weg... Wel weer overgeven maar misselijkheid had ik met pillen ook nog.. Even aankijken want iedereen reageerd natuurlijk anders! Anoniempje, heeel veel sterkte morgen, spannende dag! Ik duim voor een goede afloop...
Anoniempje, veel sterkte morgen! Msz hopelijk gaan de medicijnen helpen. Hier gelukkig geen last van een puistjes uitbraak, wel continu misselijk, maar als ik dan wat eet gaat het redelijk. Heb wel behoefte aan hartige en zoute dingen dan.
Succes anoniempje! Mij hielpen de emafasene tabletten ook niet echt, maar werd er wel gigasuf van. Autorijden was geen optie voor mij. Bij primperan hetzelfde verhaal. Vanmiddag naar de acupunctuur!