Hier wel continu puistjes op m'n kin :x heb ik normaal alleen vlak voor ongesteldheid, dus echt iets hormonaals bij mij! Verder ben ik woensdag eerder naar huis gegaan om bij te slapen en dat heeft goed geholpen! Ben nog steeds wel moe, maar niet meer zo vreselijk moe. Ik eet vrij weinig voor mijn doen. Laat 's avonds meestal de helft staan van wat ik normaal eet en gewoon brood eten vind ik op dit moment helemaal niks! Smaakt me voor geen meter... Verder merk ik dat ik heeeeel veel beter ruik dan normaal. Van de week zat ik naast iemand waarvan ik zeker weet dat die vis als avondeten had Getver!
Poeh er wordt zoveel geschreven ik kan het niet bijhouden. Anoniempje sterkte vandaag ik duim voor je! Bij mij is momenteel de kotsmisselijkheid weg het is nu gewoon geen zin in eten geworden. Alleen smiddags eet ik goed. Volgende week weer een echo! Gisteren had ik ouderavond. Ik zag twee moeders smoezen en naar mijn buik kijken. Nog drie weken wijde kleren aan
nou dames hier op naar volgende week het zit er nog wel het hartje klopt nog niet zoals het moet volgende week weer terug dus @#$#@ weer een week in spanning volgens hun ben ik nu 6 weken
Sterkte lieve,anoniempje! Hopelijk haal je.positiviteit uit het feit dat het gegroeid is en het hartje nog klopt! Liefs
op het moment heb ik helemaal geen moed meer eerlijk gezegt vraag me ook af nu dat hartje al 2 weken slecht klopt of dat geen gevolgen zal hebben als het bij mij slecht klopt dan ga je natuurlijk knock out
@anoniempje.. mmm ben je nog niet veel wijzer.. maar aan de andere klopt t hartje nog wel. Hopelijk herstelt het zich de komende dagen! sterkte @hier is de misselijkheid ook grotendeels weg. Wel nog erg moe. Vanmorgen dik twee uur geslapen, net grote boodschappen gedaan en nu weer kapot! Maar in ieder geval blij dat de misselijkheid weg is. trek in eten is minimaal maar komt wel.weer Ook trouwens een lage bloeddruk dus veel duizelig.. maar kunnen ze weinig aan doen
anoniempje wat balen zeg en weer wachten en wat nou als het volgende week weer te langzaam klopt laten ze je nou steeds in die onzekerheid
Anoniempje nog steeds onzekerheid dus. In ieder geval heb je nog steeds een kloppend hartje. Dat is wel fijn.
mijn collega had dat ook en die is nu 13 weken zwanger en alles is goed. Hopelijk haal je daar wat positiviteit uit om de week door te komen. Sterkte!
Anoniempje, balen dat je weer een week moet wachten! Wat gaan ze doen als het volgende week nog niet goed is? En bij 6 weken is het hartje natuurlijk nog in ontwikkeling dus misschien komt het nog wel..
Bah anoniempje, wat heb ik met jullie te doen! Verschrikkelijk, die onzekerheid. We duimen voor goede uitkomst.
@ukkie zoute haring, zoute drop moest ik eten, toen werd het een stuk minder. @anoniempje balen meid... Hoe ver had je eigenlijk geweest? Ben je weer teruggezet? Op een gegeven moment is het er op of er onder... Dikke knuf
@meijtje ik ben even ver als vorige week dus er is weinig verandert helaas volgens eigen berekening zou ik rond de 7 weken zijn maar was dus nog steeds 6weken heb er een slecht gevoel bij