April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    En toch kan het anoniempje. Ik had bij mij zoontjes ook de bevruchting exact goed. Maar de innesteling kan langer op zich laten wachten zodat je toch korter zwanger bent dan je dacht. Ik werd met beide een week teruggezet.
    Ik blijf duimen voor een plakkertje... sterkte met wachten

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier nog maar twee korte nachtjes tot de echo, het wordt nu toch wel spannend....

3. pietje1987

Vannacht gedroomd dat het een tweeling was :);)
    Doodeng hahahaha

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @anoniempje in 2 weken niet gegroeid... Wat ik wel gemerkt heb, is dat mijn gevoel nu alle keren gelijk heeft gehad. Ik wist al voor het mis ging, dat het niet goed was. Hoe graag ik er ook in wilde geloven. Mensen zeiden dat het mis ging doordat ik zo dacht, maar dat leg ik ter zijde. Op 1 of andere manier weet je het, noem het een 6e zintuig. Als dat jouw gevoel is, diep van binnen, dan denk ik dat het ook het geval is. Kunnen mensen zeggen positief denken, maar dat wil je ook, terwijl dat gevoel niet weg gaat. Mijn gevoel heeft tot op heden 5x gelijk. Mijn gyn en vk zeggen ook dat het meestal ook zo is. (hoe zwaar ook..) dikke knuf meid.

@pietje ik had een 3ling en mijn man een 2ling en het is er maar echt 1 haha.

@hier vandaag bijna onderuitgegaan met werk. Moest echt bij een client naar buiten, voelde me zo beroerd... De hele dag al eigenlijk :(

5. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@meijtje
    jij beschijft nu precies mijn gevoel
    heb nu dus 2x een echo gehad waarbij ze zeiden je bent 6 weken laatste echo klopte het hartje ietsjes sneller maar erg veel verschil was het niet
    na die 2x heb ik nu de moed een beetje opgegeven en vrees is gewoon dat het niet meer goed kom iedereen hier zegt inderdaad blijf positief maar kan dat niet meer heb inmiddels al 2huilbuien gehad gister en vandaag dus ik ga inmiddels van het ergste uit

@all
    ik lees net dat er in de knoflooksaus eidooier zit mag ik dat nu wel of niet?

6. pietje1987

Moeilijk hoor... Denk aan je...

Knoflooksaus... Uhhh dan zou ik nu een serieus probleem hebben, eet liters hahahahaha
    Denk dat als het gewoon uit de winkel komt geen probleem is!

7. anoniempje1989

ja het is yil'driz knoflooksaus maar er stond in dikgedrukte letters eidooier op dus ik google maar kon niet echt wat vinden alleen over samonella bacterie maar dat heb je normaal gesproken natuurlijk ook kans op

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dikgedrukt is allergenen informatie. Kun je gewoon eten. Die sausjes zijn echt wel verhit.

9. pietje1987

Oooo die hebben we hier ook altijd! Ik ging er inderdaad wel vanuit dat dit soort dingen wel gewoon kunnen (mits niet vers, dan kan het anders zijn natuurlijk).

Morgen om twee uur voor echo en intake, wie gaan er nog meer morgen?

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @anoniempje het blijft dit, kom je je dagen een beetje door?

@knoflook kan, anders zou je ook geen mayo mogen eten.

@pietje spannend, succes vandaag! Wij hebben morgen intake bij de vk.
    Wij morgen pas om half 5.

11. pietje1987

Spannend Meijtje!!

Ik word nu echt een beetje zenuwachtig, vannacht bijna m'n man vermoord omdat ik droomde dat we te laat waren hahahaha
    Ik weet zelf ook dat het belachelijk is, maar pfffff.....
    Gelukkig nog maar een paar uurtjes :)

12. anoniempje1989

@pietje
    succes meid op naar die mooie echo

@meijtje
    in het weekend gaat het wel door de weeks zijn de dagen erg lang

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Verse mayo mag niet maar die uit de flessen wel hoor. Alleen ff in restaurants oppassen die maken ze soms a la minute.

@pietje succes vanmiddag!!hopelijk een mooi beeld wat je te zien krijgt!! :D

@Hier pas weer over 4 weken en dan meteen de combinatietest etc. Spannend, en vooral omdat je nu weer 4 weekjes moet wachten :( maar goed, zal wel allemaal los lopen.

Misselijke dames hoe is het met jullie? Wordt het al minder?
    Hier nog niet helemaal weg, maar wordt wel duidelijk beter. Wel nog erg licht en duizelig in mijn hoofd maar zeker minder misselijk/spugen. Hopelijk bij jullie ook!!

14. Dagmar6

Dagmar6 Lid

1 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een vroege miskraam in mei mogen wij ons hier ook melden :) We hebben afgelopen vrijdag een echo gehad. Een stevig hartje wat klopte. We zijn erg huiverig nog omdat het de vorige keer met 7,5 week mis ging. Ik ben nu 8 + 4dgn. Morgen mogen we hem/haar weer zien en hebben we de intake.

23 april uitgerekend.
    Lekker tussen alle familie verjaardagen 23 maart, 1 april, 11 april en 12 mei in.

Bijgevoegde bestanden:

15. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Wat leuk weer allemaal echo's spannend....
    vandaag om 15.00 onze 2e echo alweer...

Wat ik me wel afvraag..misschien weer maartje dat als je van een tweeling eerder bevalt..in mijn geval als alles goed gaat een stuk vroeger moet je je dan nog aanmelden voor kraamzorg?? Stel dat ze al met 34 weken ofzo gehaald worden en moeten blijven heb je er toch geen recht meer op??
    Weet iemand dit?

16. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Pietje, meijtje en diaantje, veel succes vandaag bij de vk.

Dagmar, gefeliciteerd met je zwangerschap en mooie echo. Hopelijk gaat het dit keer gewoon goed.

Ukkie, heb je pas over 4 weken je eerste echo? Pfffh dat is dan wel erg lang wachten zeg.

Anoniempje, ik hoop dat je deze week een hoop te doen hebt, waardoor de tijd toch misschien wat sneller gaat. Die stress die je nu hebt is ook vreselijk. Bah. sterkte hoor.

17. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    @Pietje, hoe ging je echo? Spannend he!

@Meijtje, balen dat je je zo beroerd voelt! Jij ook succes met je intake!

@Anoniempje, hoe gaat het nu?
    Knoflooksaus, als je hem zelf maakt gaat er wel rauw ei in. Als het uit de winkel komt is het volgens mij gewoon gepasteuriseerd, of hoe dat ook heet bij eieren :)

@Ukkie, hier ook nog steeds misselijk hoor! De ene dag wat erger dan de andere..

@Dagmar, gefeliciteerd! Spannende tijd inderdaad. Wat erg dat de vorige keer misgegaan is.

@Diaantje, jij ook veel plezier met je 2e echo! Ik geloof dat je je voor de kraamzorg al op moet geven in het begin van de zwangerschap, lijkt me dat ze bij een tweeling ook wel rekening ermee houden dat het eerder kan komen?

Vanavond komt Moeders voor Moeders eindelijk langs, heb het steeds uitgesteld. Wel een meningsverschil met vriend erover, hij vind het onzin en gedoe, maar ik vind dat als ik er vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden ermee kan helpen ik dat moet doen.

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Nee hoor heb er al 2 gehad :D maar nu moet ik weer 4 weken wachten.

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    @ dagmar gefeliciteerd mooie echo!

voor alle echo's vandaag veel succes

ik ben vandaag echt helemaal blij vanmorgen niet overgegeven en voel me echt veel beter de medicijnen doen hun werk nu heel hard duimen dat de rest van de maaltijden ook blijven zitten
    mijn moeder zei al wow je ziet er ook een stuk beter uit dan de afgelopen weken en zo voel ik me ook
    fingers crossed dat het zo blijft!

20. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Fijn, al die positieve berichten!! Ik had twee rustige dagen na de acupunctuur met minder spugen en ook rustige momenten. Vandaag is het weer prut, dus hoop dat de volgende behndeling weer wat doet. Ben het letterlijk kotsbeu!

Deel Deze Pagina