10 uur vandaag maar sinds vanmorgen aardig ziek verkouden was ik al maar werd toch misselijk wakker niet normaal heb ook super slecht geslapen misschien 3 uurtjes bij elkaar dus word vroeg bed in vanavond
Hoi meiden Heb gister avond een mooie echo gehad hihi maar me darmen waren wat opgezet dus moest inwendig, dinsdag mag ik alweer om te kijken of het dan wel via de buik zal gaan! De baby trappelde al en zwaaide met zijn of haar armpjes zo ontzettend mooi!! We waren allebei aan het huilen haha Sterkte anoniempje!!! Ff een Foto van onze echo
Sterkte en succes anoniempje! Al nieuws? Ik heb vandaag de nekplooimeting en termijnecho gehad. Alles was goed! Hier een echo. Zo raar. Dit frummeltje ligt het zelfde als DL.
Mooie echo's hoor! Leuk om te zien dat het nu echt mensjes worden he Wij mogen dinsdag weer, ben benieuwd hoe onze tuinboon er dan uitziet! Anoniempje, ik denk aan je! Hoop dat de echo goed was!
nou meiden ik ga jullie verlaten het is afgelopen hier hartje klopt niet meer en met 6w en 2d gestopt met groeien dinsdag krijg ik curretage onder algehele narcose ik wens jullie een fijne zwangerschap toe en geniet ervan meiden!
Ach ach, anoniempje toch wat vreselijk meid! Heel erg veel sterkte met de curretage en om alles een plekje te gaan geven. Oneerlijk meis... Knuffel
Pfff anoniempje wat ontzettend erg had nog zoveel hoop voor je ik hoop dat het een beetje gaat met je ondanks alles heeel veel sterkte voor de komende tijd!!!!
thnx allemaal ik ga jullie nu verlaten geniet van de zwangerschap en van de kleine straks veel liefs anoniempje (hug)
@anoniempje. Hele dikke knuffel, ondanks dat je hersenen het al wisten hoopte je hart dat het goed zou komen. Heel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt, dat het definitief klaar is. Achtbaan van emoties maakt plaats voor intens verdriet en dat mag! Het zou jullie kindje worden, de kleine heeft gestreden en wilde heel graag. Helaas heeft de kleine de strijd verloren en valt er een zwaar afscheid te nemen. Hopelijk heb je veel steun in je omgeving. Er zullen mensen zijn die zeggen, ow voor de 12 weken dat is niets.... Dat is niet waar, het was een gewenst kindje van jullie. Dikke knuf, de onzekerheid is voorbij..... Succes meid, het gaat een traject worden. Hopelijk loopt het lichamelijk herstel voorspoedig, en neem de tijd om alles een plekje te geven. Het wordt te vaak onderschat. Het is niet niets.... Jammer echt heel rot! Bah KNUF