Anonieme. ..wil je heel veel sterkte wensen voor dinsdag maar ook daarna..ik hoop dat je herstel spoedig mag verlopen.
Ik dacht dat de misselijkheid minder werd maar ik heb net al kotsend kruims eten gemaakt. Wat een ellende ik ken dit helemaal niet van de vorige keer.
Anoniempje, veel sterkte! Verschrikkelijk verdrietig. Neem je tijd om dit samen te verwerken. Mensen doen er soms heel nuchter over, maar weet dat je hier goed kapot van mag zijn. Je verdriet mag er zijn! Hier, na twee keer acupunctuur en vaste naalden in oor, gaat het iets beter met de misselijkheid. Spuug nog wel en heb misselijke momenten, maar niet meer 24/7. Maandag termijnecho en dan breekt er hopelijk een iets luchtiger tijdperk aan.
@sanna wat naar dat de misselijkheid toch niet minder wordt... @anemoon, fijn dat het bij jou wel iets beter wordt! Hier vandaag de laatste op de hoogte gesteld van onze zwangerschap! Was echt super om deze week de mensen die zo belangrijk voor je zijn een leuke verrassing te bezorgen Nog anderhalve week tot de termijnecho en vlak daarna gaan we nog lekker een weekje maar de zon! Heb er zo'n zin in en ben er echt aan toe
Heerlijk waar ga je naar toe pietje? Goed smeren tegen een zwangerschapsmasker! Ja dat misselijke ia echt lastig met een peutertje.die eten nodig heeft ik eet zelf gewoon wat later op de avond. Maarja dat kan niet met een kind van 2,5.
We gaan een weekje naar Turkije, lekker een weekje niks doen in de zon. Smeren moet ik sowieso altijd al veel en goed, dus verwacht niet dat het een probleem wordt. Zit ook altijd al veel in de schaduw. Snap heel goed dat dat wat lastig is! Je kleintje moet wel gewoon eten! Kun je niet 's avonds vast een maaltijd voor de volgende dag voor je kleintje maken? Zodat je het alleen maar hoeft op te warmen?
Snot verkouden hier nog 4 dagen en dan mag ik mijn kleine weer zien, nog 5 dagen en dan mag iedereen het weten dan heb ik mn 12 weken echo.
Ja dat kan maar moet ik nog routine in vinden. Ik hoef alleen maar op vrij-,zater-, en zondag te koken. Heerlijk hoor in Turkije is het nu nog lekker! Wat een fijn vooruitzicht meijtje!
@misselijk hier ook nog steeds iedere dag. Gelukkig zonder te spugen maar wel veel kokhalzen. Heel vervelend ik ken het echt niet zo. Ben bij de jongens nooit misselijk geweest. Sterkte allemaal ermee. Hopelijk gaat het na 12 weken weg. @echo hier woensdag ook echo! Dan gaan we het de kinderen ook vertellen. Ben zo benieuwd naar hun reacties! Daarna zijn sm en sv aan de beurt. Dat stel ik nog liever uit tot ik bevallen ben maar dat kan natuurlijk niet. Mn beste vriendin heeft het vrijdag "geraden" ze kent me te goed en ze zag mn buik hahaha!
hier is gelukkig de misselijkheid dankzij de medicatie te vedragen geef alleen sochtends over de rest van de dag hou ik alles binnen. hier wel extra zwaar mijn man is voor werk in het buitenland en dan de volledige zorg voor onze kleine man erbij plus het misselijk zijn is best zwaar. dinsdag weer de echo <3 en als dan alles goed is mag de hele wereld het weten
Leuk meiden de echo's Ik wacht met vertellen aan de wereld.na het.komende gesprek met de gyn.volg w donsdag. Dan gaan we ook nog heel even met de echo kijken.
Pietje, lekker een weekje naar Turkije! Wij gaan donderdag een weekje naar Griekenland toe, even lekker relaxen. Als we dan terug zijn heb ik de volgende dag de termijnecho, hoef ik me daar ook niet heel lang druk over te maken. Hier ook nog steeds misselijk en ontzettend verkouden, erg irritant!
Vervelend meiden dat jullie allemaal nog zo misselijk zijn! Ik ben nog steeds niet misselijk. Ik merk vrij weinig van de zwangerschap. (geeft soms ook wat zorgen, maar de echo vorige week was goed dus het zal wel kloppen.)
Hallo allen, allereerst gefeliciteerd allemaal. Na een hele lange tijd niet op het forum geweest te zijn breng ik nu toch maar weer een bezoekje, omdat het toch heel fijn is om te delen en te herkennen. Ik kan me melden in de april club, mijn uitgerekende datum is ws 23 april. 2 oktober heb ik de termijnecho dus dan weet ik het precies.
Welkom houmar en natuurlijk gefeliciteerd! Pietje en nikki wat een heerlijk vooruitzicht op vakantie. Lekker genieten nu nog zonder n kleine
Poeh toch nog flink wat dames misselijk hier... sterkte meiden. Ik dacht er vanaf te zijn maar sinds donderdag ben ik ook weer aan het spugen, en ook aan de dunne trouwens, gaat lekker @mzs Pff lastig dat je er nu alleen voor staat. Krijg je een beetje hulp van buitenaf? @mamama85 oh ben ook benieuwd naar de reacties van de kinderen spannend!!
ik lees elke dag keurig mee, reageer alleen niet altijd omdat ik het erg druk heb de laatste tijd en me echt niet lekker voel.. mijn buik groeit en groeit flink en ook ik ben misselijk en blijf overgeven helaas.. oh ik zie dat er nog lekker op vakantie gaan, heerlijk geniet ervan!! ik hoop dat alle termijn echos goed mogen zijn bij iedereen morgen mag ik ook weer ik moet na vandaag morgen en donderdag nog werken en dan vrijdag word ons mannetje 2 jaar en gaan we een leuk dagje weg en zaterdag zondag maandag naar preston palace met familie van mijn man ben zo benieuwd hoe dat is?? ik had een leuk filmpje gemaakt om te vertellen dat we zwanger zijn, aangezien ik het niet meer verbergen kan, buik is echt flink aanwezig, geef veel over en helaas al veel last van mijn bekken.. ik hoop dat ik hem zo kan delen maar ff testen hoor: Verrassing - Flipagram with music by Pharrell Williams - Happy