In januari liepen mijn testen ook mooi op en had had gewoon 3 dagen voor de echo een knalstreep op de MvM test. Helaas was de echo toch niet goed. Mijn eerste zwangerschap werd een mk. Kwam ik ook achter toen MvM kwam. Meest lompe mens ever kwam mij even vertellen dat het zonde was van haar tijd dat ze was gekomen ipv zich te verplaatsen in mij. Sindsdien test ik zelf altijd nog even vlak voor MvM komt . ook altijd om een andere informatrice gevraagd. Wil dat verschrikkelijke mens van de eerste keer nooit meer zien.
@afspraak de 22e met 7w2d. @dealen met mk... Het.gaat zoals het gaat heb je nu toch niet meer in de hand. Je neemt het dag voor dag. De echo vind ik spannend, kreeg 2x op de echo te horendat het kindje gestopt was terwijl ik wel op en top zwanger was en voelde, ondanks dat ik iets doods bij mij droeg. Dus de dagen kruipen wel, vrijdag over 2 weken echo. Verder geen kwalen, behalve wat meer moe, maar dat had ik bij mijn dochter ook. Veel of weinig klachten zegt helemaal niet over het verloop. Ik hoop alleen echt heel erg dat de bi aan mijn deur voorbij gaat!
ik ben deze week begonnen met mvm! vorige week was ze langs gekomen. volgende week woensdag vk en 25/8 echo!!! om 13.30 spannend. maar het voelt anders dit zit helemaal goed!
Ik voeg me ook bij deze club! Ik heb een paar dagen geleden positief getest. Ik ben zwanger geworden in de eerste ronde met Clomid. De PCOS waarvoor ik Clomid moest nemen was al bekend voor we zouden beginnen aan onze kinderwens, daarom zijn we ook meteen gestart met Clomid toen we ervoor wilden gaan. De eerste ronde met Clomid was dus tevens onze eerste ronde überhaupt. Ik had dan ook helemaal niet verwacht dat het al zo snel raak zou zijn... Behalve af en toe wat lichte buikpijn, en kleine steekjes in mijn borsten, heb ik voorlopig nog nergens last van. Maar dat komt wellicht nog?
Ik wil me ook aanmelden bij deze club! 12 April uitgerekend (dag voor mijn eigen verjaardag!!) Wij zijn 2 meiden, Zwanger via IVF (eitje van mijn partner). Ben helemaal happy !!!!
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Welkom Vraagje.. Bij mijn zoontje had ik al snel een buikje en ze dachten altijd dat t er 2 waren of dat ik me vergiste en al veel verder was.. Maar nu :O ik ben net 4 weken en moet je mijn buik zien!!!!! Ik weet dat t ook darmen enz zijn maar hoe verberg ik zit tot een week of 11/12!!!! Hebben jullie dat ook? Ik ben vrij slank verder dus valt echt op..
Veel gas en darmen. Ik moet ook altijd mijn buik inhouden, om niets te laten merken, maar ja, ik had al een buikje van de laatste 3 zwangerschappen, dus een beetje opgezette buik kan ik verdoezelen. Ik denk dat ik ook zo ongeveer ben als ik mn buik ontspan haha. Je tekent sneller als je al eens zwanger bent geweest. Je kunt er weinig aan doen.
Mooi buikje, mammz! Maar die kun je inderdaad moeilijk verborgen houden... Ook hier al een buikje, maar dat had ik ook al wat, dus denk dat weinig mensen er echt naar zullen vragen Volgens mij komt dat inderdaad doordat het niet de eerste zwangerschap is, hoewel ik toen ook vrij snel aan de positiekleding kon. Heb gister heel positief nog paar jurkjes in de sale van noppies gekocht, winterjurkjes. Dacht: laat ik maar vertrouwen hebben dat het deze keer goed zit en mezelf verwennen!
Ja ik ben mijn positiekleding ook maar weer tevoorschijn gaan halen.. Even wassen en de kast in.. Nog mooie dingen van toen maar meeste zomer kleding dus excuus om te gaan shoppen straks hsha
Wauw mooie buik! Wel snel met 4 weken al en idd moeilijk te verbergen!! Mijn buik is wel opgezet, maar nog niet echt dik...! Zou ook niet weten wat je er dan aan kan doen...behalve maar wijde shirts aandoen..mja..met zo'n buik; lastig hoor! Maaruhh...wel mooi!
Hai meiden ! Mag ik me hier ook bij voegen hihi Ik ben 14 april uitgerekend hihi En een mooie buik zie ik al hoor! Heb zelf ook last van opgezette buik. En af en toe krampjes maar dat hoort er gewoon bij toch?? Maak me best zorgen en ben onzeker
@Mammz, ik heb nu ook al een dikkere buik dan bij de eerste, maar kan hem op mijn werk wel inhouden. Thuis laat ik het maar allemaal gaan, haha!
Mammz Heb precies het zelfde als jij heb dat ik bij mezelf waar ga ok m'n buik verstoppen al die tijd .. En wijde kleding is ook geen optie want dan zie je hem er ook al lichtelijk door komen ..
Fijn om te horen dat er al meer buikjes flink aan t groeien zijn!! Hier ksn ik hem maar minimaal inhouden.. Krijg ook al regelmatig opmerkingen maar gooi t op slecht eten tijdens vskantie/darmen overstuur.. Maar da hou ik geen weke vol hsha Weide shirts.. Zie je hem nog steeds :O Ben er wel trots op natuurlijk Hihi maar wil het nog niet open dn blood delen met iedereen