April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    mammzz hij is leuk :D:D

2. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hij is super leuk!

3. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Wat een leuk filmpje mammz!!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Waauw echt gaaf gemaakt mammzz! Heel leuk:)

5. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Mammz, wat leuk gedaan! Zal vast goed ontvangen worden.

Wij hadden goede termijnecho, helemaal blij! Wel heel misselijke dag helaas. Donderdag weer acupunctuur.

Lekker, de vakanties!! Wij gaan over 10 dagen ook nog een weekje naar Belgische kust.

6. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Anemoon fijn dat je echo goed was! Balen van de misselijkheid. Hier blijft ie ook aanwezig maar is de meeste dagen redelijk te verdragen. Ik mag morgenavond voor de tweede echo, spannend hoor! Zijn er morgen nog meer echo's?

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gaaf ge :) vond hem ook echt goed gelukt Hihi

Anemoon fijn een goede echo!!!!
    Misselijk.. Hier ook nog steeds hopelijk snel minder!

Joyce: ik heb morgen 9 uur termijn echo :)

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi hoi
    Ik heb morgen me tweede echo omdat ik donderdag zulke opgezette darmen had kon ze het niet goed meten en zien via me buik dus moest inwendig maar dan had ze de baby niet in de juiste positie om te meten dus morgen weer hihi

Succes allemaal morgen:)

9. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Succes morgen mammz en joyce!
    Na jullie ben ik woensdagmiddag aan de beurt. Zo spannend!

10. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ik heb de tweede echo pas tegen de 13 weken aan... Nog even geduld ..

Succes allemaal!

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Pfoei... Hier vanaf vorige week vrijdag ook erg misselijk! Kan erg moeilijk overgeven, maar loop de hele dag te kokken :(

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das vervelend loesje! Dat gevoel herken ik zo.. Bah! Maar soms help overgeven dan even dan ben he het kwijt...
    Hoop dat we der zo vanaf zijn allemaal

13. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Bij mij help het drinken van glas water, dan spuug ik daarna meteen. Misschien heb je er iets aan.

14. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Zojuist vast weer bloed laten prikken, dan hebben we dat maar weer gehad. Altijd fijn ;)

Verder gisterochtend een van mijn leidinggevenden op de hoogte gesteld. Ze reageerde hartstikke leuk, had ik ook verwacht hoor, en vindt het prettig dat als er wat op werk is, dat ik me dan niet hoef te verantwoorden. Ik merk namelijk echt dat ik steeds wat vermoeider ben, dus ben ook al een paar keer eerder naar huis gegaan.
    Grappig is dat volgens haar er nog helemaal geen 'roddels' gaan over een eventuele zwangerschap hahaha, kan blijkbaar goed liegen :D Normaal ben ik nogal een flapuit :D

@mammz, wat een super gaaf filmpje zeg!! Hoe was je echo vanmorgen?

@joyce, veel plezier vanavond met je echo!

@roosie, veel plezier vandaag! Hoop dat ze het nu wel goed kunnen zien!

@houmar, welkom en gefeliciteerd!

15. Dagmar6

Dagmar6 Lid

1 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons hebben we de meeste vrienden en op het werk al verteld. Ga het denk ik deze week op facebook zetten, donderdag bij 10 weken. Normaal heb je met 12 weken een termijn echo, maar op de echo van vorige week kon ze zo goed meten dat ze zei dat het niet nodig was om weer helemaal na te meten, alleen een check of alles goed is. We hebben ook al twee goede echo's gehad. De kans dat het mis ging was minder dan 3% vertelde ze. De eerstvolgende echo heb ik met 13 weken (10 minuutjes voor ingepland) en zo lang kan ik echt niet meer wachten. Hebben jullie dat ook? Dat je moeilijk kan wachten tot je het kan vertellen?
    We hebben op vakantie al vast een leuke foto gemaakt:

Bijgevoegde bestanden:

16. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben dat filmpje zondag op fb gezet, echos enz waren goed dus heb er alle vertrouwen in!
    ik kon ook echt niet langer wachten en mijn buik verbergen!! net vroeg een klant hoe lang ik nog moest.... ik zeg ben nog maar rond de 11 weken :O oh zei ze... hahahah

echo was vanmorgen goed! had een extra lange echo want er was iemand die bijna examen moest doen die dus wilde daarna ook nog even oefenenen, en de uk was wakker geworden dus lag flink te spartelen en ze kreeg hem niet gemeten hahah ik vond het niet echt en heb mooi genoten ;)

nu pas weer met 20 weken een echo.. dat duurt me te lang hoor hahaha dus denk dat we rond de 15/16 weken een geslachtsbepalingsecho doen hihihi

17. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    super leuke foto!!! gewoon doen wat goed voelt, ik heb het ook al op fb gezet :)

18. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier willen we met facebook enzo eigenlijk wachten tot ongeveer 13 weken (als ik het nog steeds kan verbergen haha). Ik vind het geheimpje met elkaar delen toch wel erg bijzonder en willen dit dus nog even zo houden :)

Had ook bedacht we dan op vakantie een mooie foto konden maken om het nieuws aan de wereld te laten weten, dus dat komt eigenlijk wel mooi uit!

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    @ houmar welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

@ ukkie1985 ja heb gelukkig hele lieve familie en vrienden die ik 24/7 kan bellen dus dat is wel erg fijn

@ vakantiegangers veel plezier allemaal

@ annemoon en mammz wat fijn de goede echo's :):)

hier vanochtend de echo gehad en alles zag er prima uit 2 handjes 2 voetjes en een prachtig kloppend hartje
    de uitgerekende datum blijft ook staan dus vandaag 11 weken

nu wachten tot 25 november dan de 20 weken echo

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat super fijn dat jullie echo's goed waren meiden!!:) altijd weer een geruststelling :)
    Ik mag pas om 16:45 uur dus moet nog ffies wachten hihi

Tof dat je leidinggevende zo fijn reageerde pietje! Kun je lekker wat meer jezelf zijn

En loesje balen dat je zo misselijk bent een glas cola helpt bij mij meestal dan word dat gevoel wat minder!

Net fanatiek onze twee trappen gestofzuigd ben in een poets bui haha maar wil nou wel alweer naar bed hihi

Deel Deze Pagina