April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Leuk filmpje mammz, en Dagmar, jouw foto ook!

Wat fijn al die goede echo's weer. Ik mag volgende week vrijdag weer voor de termijnecho :)

Morgen zou ik op kraamvisite gaan, maar ik voel vandaag opeens een koortslip op komen zetten. Hoop dat ie niet doorzet want anders kan ik niet gaan. Kan natuurlijk erg gevaarlijk zijn bij kleine baby'tjes!

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ff stomme vraag maar ben er ff vanaf.. Moet je 20 weken echo zelf regelen? Of doet de vk dat? En wanneer?
    Zag dat iemand hem al gepland heeft vandaar hsha

3. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    @ mammz ik heb vanochtend zelf gevraagd om een nieuwe afspraak te maken anders moest ik er weer voor bellen en ik was er nu toch en dan kan ik die dag alvast vrij vragen ivm met werk van mij en mijn man.
    hoeft hier dus niet in overleg met de vk

4. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Fijn al die goede echo's. Ik mag om 18.15 uur, spannend!!
    Hoop zo dat alles goed is..
    Vandaag weer begonnen na mijn vakantie, 5.45 uur de wekker. Niet fijn icm misselijkheid ;) Maar goed, hopelijk nog maar een paar weekjes last van..

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Heb net aan een paar dames gevraagd om te pendelen op geslacht ;) Ben niet zo heel gelovig in dit soort dingen, maar wel heel nieuwsgierig of het klopt :)

6. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Mammz, bij mij worden alle echo's bij de vk zelf gemaakt, dus neem aan de 20 weken echo ook?

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook alle echo's Dior vk maar 20 weken echo niet dat moet bij een speciaal centrum/ziekenhuis.
    Maar begrijp nu van vriendin dat ik bij vk een formulier krijg en dan moet Belle dus wacht ff af

8. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Precies zo gaat het bij mij ook mammz! Na volgende controle kan ik bellen om afspraak te maken.

Succes met de echo joyce!!

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hai meiden!!
    Echo was goed hihi en nu goed gemeten :D
    Alleen jammer dat ik dan geen extra echo's meer krijg haha
    De kleine ligt precies zoals ik zegt me moeder met 1 vuistje tegen het hoofdje zo lag ik ook altijd haha wel grappig! Baby sliep maar werd toch eventjes wakker en zwaaide met beiden armpjes voor het gezichtje even hihi zoo schattig

10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik ben verliefd!! Kleintje doet het prima, bewoog eventjes een het hartje klopt als een razende :D Berekening van mijzelf klopte nu precies, 9 weken en 3 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi ons baby beertje

12. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie echo's en foto's zie ik voorbij komen! Hier neemt de misselijkheid gelukkig af. Maar wel s'avonds hevige hoofdpijn sins een paar dagen.

Ik kan het nog niet vertellen op het werk. Ben maandag begonnen met een nieuwe baan. Omdat mijn oude baan ophield. Kan het wel bijna niet meer verbergen. Begint nu toch wel een buikje te komen. Weinig familie weet t ook. Alleen ouders en broer/zus en 1 oma die op sterven lag maar helaas zaterdag is overleden. En we hebben het aan de beste vrienden verteld. Hoop het over 2 weken te kunnen vertellen want mijn loshangende truitjes beginnen al strak te zitten. Ze zullen het denk ik niet waarderen en hoop niet dat ze mij er meteen uitgooien.

13. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vandaag ging het best goed met de misselijkheid! Cola helpt hier helaas niet... Komt misschien omdat ik het al veel drink :)

We zijn alvast lekker bezig met de nieuwe kamer van dochterlief. Die gaat daar toch sowieso heen, dus weer leuk werk!
    De familie weet het nu allemaal! Donderdag de termijnecho, en volgende week denk een keer melden op Facebook.

Is er trouwens al een FB groepje?

Mooie echo's weer! Kan niet wachten tot ik weer mag!

14. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Prachtige echo's meiden!
    e
    Ingsterr wat voor contract heb j? In principe mogen ze je niet ontslaan vanwege je zwangerschap. Ze mogen wel zonder toelichting een tijdelijk contract laten verlopen.

Bij mij gaat het up en down met de misselijkheid. Ik krijg ook trek in dingen dus hopelijk gaat het tij snel keren!

15. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op uitzendbasis. Dus mogen mij elke week eruit gooien!

16. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Mooie echo's weer meiden!

Ingsterr, ik hoop dat ze dat niet doen zeg..

17. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Mooie echo's meiden gefeliciteerd! Ik mag vanmiddag ik ben zo benieuwd! Wij hebben enkel een spoedecho van 3 min gehad om te kijken of alles nog wel goed zat ivm bloedverlies. Toen was ik 7 wkn en was het een soort worm haha. Helaas gern foto's mee gehas toen. En vanmiddag vertellen we het ook aan de jongens, ben zo benieuwd naar hun koppies! De jongste is helemaal idolaat van baby's.
    Ik hoop wel dat ze niet de associatie gaan leggen dat deze baby ook doodgaat... dat gebeurde een paar maanden geleden met ons nichtje die was voldragen. Ze hebben het van heel dichtbij en heel intens meegemaakt... Pffffff...

Ingster ik hoop t ook niet voor je, maar hoe rot het ook klinkt, het is wel realistisch in deze economie.

Loesje leuk zeg aan de klus al n beetje. Hier moet verbouwd worden van een grote slaapkamer twee kleinere slaapkamers maken (daar slapen wij nu) en de jongens daarheen, wij naar zoon zn oude kamer en van andere zoon zn kamer babykamer maken. Of ik zeg, alleen wij wisselen met zoontje en de oudste blijft waar die zit ben baby komt in nieuwe slaapkamer. Gelukkig hebben we hebben nog ff de tijd.

18. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Wat heerlijk om al die mooie echo's te zien. Ik begin nu zelf ook wel benieuwd te worden! Het voelt verder goed maar het is toch een fijne bevestiging. Hier wordt de misselijkheid minder maar neemt de moeheid wel wat toe. Ik lees ook dat veel t niet meer kunnen verbergen. Dat idee heb ik zelf ook, ik heb continu het gevoel dat mensen naar mijn buik kijken. Maar dat kan ik me ook inbeelden natuurlijk.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Gefeliciteerd met de mooie echo's!
    Hier alweer 12 weken. Morgen weer echo en intake bij gyn, zo spannend!
    O ja en gelijk bloedprikken. Ben dan toch in het ziekenhuis.
    Nu begin ik weer zenuwachtig te worden. Wat als... Pfff moet er niet aan denken.

Vrijdag termijnecho en vertellen aan de mensen. Ik heb niet zoveel met Fb. Dus datzal wel even laten wachten.

En nog steeds flink ziek, straks weer werken...

20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Sorry dames, heb gespijbeld maar ben er weer.
    Gistr voor het eerst een echo gehad was toen 8+5 weken
    wat bijzonder zeg, het kindje zelf was meer een vlekje al hebben we een wormachtig mensje kunnen zien. Maar het hartje was echt heel duidelijk te zien en klopt stevig. Echt prachtig.
    Ondanks me zere borsten (NOG STEEDS!) voel ik verder niks dus in je achterhoofd ga je toch wel beetje twijfelen maar dit was prachtig.
    Over 2 weken op 9 okt hebben we termijnecho en dan zullen we zien of 30 april juist is, misschien wel 1 mei.
    Als ik het goed heb krijg ik daarna met 16 weken en dan met 20 weken een controle dus het wachten tussen door valt me mee.
    Ik verslind trouwens de tijdschriften van me zusje die eind juli is bevallen, prachtig om te lezen.

Deel Deze Pagina