April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik lees wel alles iedere keer, maar ben erg moe en druk, dus reageren kwam er steeds niet van.
    Gefeliciteerd met alle mooie echo's! Vrijdag mogen wij weer. Best spannend. Dit is de termijnecho, die ze gaan doen. Volgens mij ook meteen met bloedprikken enzo. Ik hoop dat alles goed is. Vorige keer was met 7 weken en toen zag je enkel nog het kloppende hartje (wat al heel bijzonder is, maar je ziet verder nog zo weinig).

Hier erg veel overgeven nog en veel misselijk en moe. Lijkt al wel weer ietsje beter te gaan, dus ik hoop dat het overgeven langzaam aan wat afneemt. Ik ben al behoorlijk veel afgevallen sinds ik positief getest heb... (kilo per week ongeveer).

Buikje begint wel ineens te komen. Ik dacht van niet, maar vandaag viel het op in mijn truitje. Vrij laag echt een bolletje. Ik ben best stevig, dus dacht het niet te gaan zien, maar nu zie ik dat vrij laag mijn buik ineens voller wordt en echt de vorm van een zwangerschapsbuikje begint te komen.

Ik heb geluk dat ik veel kwijt ben, daardoor is in mijn kleding veel te verbergen. Alles zit vrij los.

Geheim FB groep is er volgens mij nog niet? Is misschien wel leuk?

Ingster, wat spannend met je baan dan inderdaad.. Hopelijk mag je gewoon blijven!

2. Thebigthirtysom

22 jul 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

mag ik hier inpikken? Maandag net eerste echo gehad, blijkt dat ik 9 weken ben (dacht halverwege augustus mijn maandstonden gehad te hebben)! Kindje is uitgerekend voor 29 april.

Hier alle symptomen aanwezig ;) Ik geef net niet over, dat wel, maar daarmee is alles gezegd :)

Nu de eerste echo achter de rug is, voelt het nu pas "echt" aan. We genieten nu pas echt. Iedereen is ondertussen op de hoogte. Ik kon niet anders dan het melden, want ik heb al een mooi buikje dat niet meer te verbergen is. De gelukwensen stromen binnen, echt super allemaal.

Leuk om mee te lezen hier!

3. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Net onze echo gehad en alles was goed! Het is al een compleet kindje, vingertjes teentjes alles erop en eraan.
    Ben helemaal verliefd!!! Ik ben een paar dagen opgeschoven dus ben vandaag precies 11 weken.
    De kinderen vonden het grote nieuws geweldig vooral de jongste is helemaal ondersteboven ervan (ze zijn 5,5 en 7)
    7 oktober de nekplooi meting.
    Ohja, de echoscopist zei dat het voor 85% zeker is dat het weer een jongetje is! (Nub theorie) maar wij houden tot de 20 weken echo een slag om de arm.

Bijgevoegde bestanden:

4. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat mooi! Fijn dat alles goed was en wat een prachtige echo-foto!

5. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    dankjewel!
    Mapa en thebigthirtysom welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

6. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, ik ben er al heel lang hoor. :D Al vanaf het begin :D

Maar bedankt. Haha!

7. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Haha oh lol sorry! :)

8. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Woooow prachtige echo!

Pff mijn buik begint.flink op te zetten ik kan normale shirts niet meer aan. Ik wil pas na dinsdag aan de kinderen uit mijn klas.vertellen over mijn zwangerschap. Maar volgens mij hebben al een aantal moeders het door.

9. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Mooie echo mamamama! Echt al een klein mensje he! En wat fijn dat de kinderen het nieuws goed opnamen, super!
    Thebigthirty: welkom en gefeliciteerd!
    Mapa, vervelend dat je zo beroerd bent, hopelijk is dat snel over nu.
    Dat buikje begint langzaam te komen he, ene moment meer aanwezig als het andere maar eigen broeken zitten niet echt comfortabel meer. Nadeel van de hogere taille die ik verder zo fijn vind. Morgen vrij dus lekker mn nieuwe positiebroek aan. Ik werk in de zorg dus moet me op mn werk verkleden en dan zou zo'n broek erg opvallen:D
    Ga het volgende week tegen mn teamleider vertellen en de week erna mag het bekend worden, zijn we 12 weken. De roddels zijn al begonnen van een vriendin gehoord dus voor de vakantie is mn buikgriep niet echt overtuigend geweest haha.

10. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Mooie echo zeg! Wauw!

Hier ook al echt een buikje aan het krijgen. Vind het zo leuk en vreemd. Voel steeds of het er nog zit haha.

Nog 3 weken tot de echo... Kan niet wachten!

Helaas was de test op toxoplasmose negatief waar ik heel verbaasd om was.
    Me hele leven al katten, 2 jaar asiel gewerkt en nu al 6 jaar in een dierenkliniek.
    Had eigenlijk wel verwacht positief te testen. Helaas dat Word dus extra voorzichtig op werk...

11. Muisje27

Muisje27 Lid

22 jun 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me toch ook maar melden hier.. Begin er eindelijk een klein beetje in te geloven.
    In feb een missed arbortion gehad bij 11 weken.
    Nu als het goed is 12,5 week zwanger.
    Al 3 echo's gehad en alles lijkt er goed uit te zien...
    4 april is de uitgerekende datum...

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @mamama85 wauw wat een mooie echo! gaaf weer om te zien.

@Joyce succes met nog even geheim houden. Hier is het ook al behoorlijk te zien. En twee mensen konden het zelfs aan mijn gezicht zien :( haha apart.

@ingster hopelijk mag je blijven!

@loesje, ik hou het liever bij zp ipv fb :)

@hier vandaag een goede dag. heerlijk geslapen vanaf 20.30 uur dus een lekkere lange nacht gehad. Goed ontbeten vanochtend en nu zorgen dat ik genoeg drink, zodat de hoofdpijn ook weg blijft. Misselijkheid vandaag nog niet gehad dus ben BLIJ :D

13. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    @ muisje: Heftig zeg! Snap dat je voorzichtig bent. Gefeliciteerd nu met je zwangerschap. Ik hoop dat je er nu een beetje van kan genieten!

14. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ging het redelijk qua misselijkheid en overgeven, maar vandaag voel ik me weer zwaar beroerd. Heb me echt door m'n werkdag heen moeten slepen. Blegh!

Maar morgen de echo, dus als die in orde is, maakt dat héél veel goed. Voor ons wurmpke heb ik het graag over. ;)

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Zoooo wat is hier een hoop gekletst! Leuk!!

@thebigthirtysom: welkom en gefeliciteerd!! Net of je een paar weken cadeau hebt gekregen lijkt het wel!

@mamama85: wat een prachtige echo!

@sanna: ik denk ook steeds dat anderen het wel zien, maar valt blijkbaar enorm mee! Verschilt natuurlijk wel per dame!

@neffie: wat gek dat je toxo-test negatief was! Nu moet je vast heeeel voorzichtig zijn op je werk!

@muisje27: welkom en gefeliciteerd! Ik snap best dat je nu wat voorzichtiger bent!

@loesje: ik hou het voorlopig ook graag liever bij dit forum dan FB... Vind juist de volledige anonimiteit wel prettig...

@mapa: veel plezier morgen met de echo!

Hier gaat het allemaal wel lekker eigenlijk, alleen die vermoeidheid he! Heb vannacht het klokje rond geslapen :$ en wilde eigenlijk nog niet uit bed. Maar ja, kan ook niet maar de hele dag blijven liggen!

Heb trouwens de afgelopen dagen drie verschillende pendels laten doen uit nieuwsgierigheid en ze gaven alledrie een meisje aan. Toch wel bijzonder omdat we dat ook allebei denken... Ben nu nog nieuwsgieriger!

Nog een paar dagen tot we weer naar de kleine mogen kijken :D

16. Muisje27

Muisje27 Lid

22 jun 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo nieuw dat ik niet weet wat pendels zijn lan iemand mij helpen😁
    En iemand ook last van het vele naar de wc gaan? Alleen daardoor raak ik al über vermoeid!

17. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Nou je kan om mijn buik niet heen hij wordt ronder en ronder.

Ik had net zoiets geks. Ik had en pijnscheut in mijn elleboog en val daarvan bijna flauw... Ik ben snel gaan liggen toen zakte het wel weer...

18. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Helemaal onderaan het forum zit een groepje met pendelaars. Deze dames gaan met een object aan een kettinkje slingeren en dan zeggen ze bijvoorbeeld in welke maand je zwanger raakt, welk geslacht de baby heeft of je bevaldatum. Geloof er niet zo in, maar ben wel altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen!

@sanna, wat vervelend! Voel je je nu weer beter?

Hier echt slecht geslapen. Allemaal nare dromen. De laatste droom was dat ik al heel ver zwanger was en ging bevallen en dat we nog niets in huis hadden, dus geen maxi-cosi of kamertje of wat dan ook. Doodeng!

19. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden, hier even een kort berichtje van mij. De misselijkheid/spugen is nog steeds 24/7 aanwezig, vandaar nog steeds wat afwezig op ZP.

Gisteren de termijnecho gehad. Alles was goed, alles erop en eraan. Een werkend maagje, een werkend blaasje en werkende niertjes. Helemaal wauw! Wat een verschil met 5 weken geleden, toen was het nog een tuinboon en nu is het gewoon een compleet kindje!

Hoe is het verder hier met jullie?

Wij hebben 27 oktober de geslachtsbepalingsecho en 20 november de 20 weken echo

20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Helaas of gelukkig? ik zou er blij mee zijn hihi. Maar is inderdaad dan oppassen :)

Deel Deze Pagina