April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier begint mijn buik inderdaad ook al wel wat terwijl ik dat niet had verwacht, heb altijd al een buikje/vetribbels. Denk niet dat ze het trouwens nu al zien al mag het best, we hebben het al aardig wat mensen verteld en maken er nu ook geen geheim meer van. Vind het veel te leuk al die reacties.

2. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Hier een hele verdrietige mama...
    We hebben het grote nieuws gisteren verteld aan sm en dit viel compleet in het verkeerde keelgat. Ze was verontwaardigd en teleurgesteld. Ze reageerde letterlijk met "ach nee toch, echt waar? Was het een ongelukje?"
    Ik ben kwaad weggelopen. En mijn man volgde met onze kids en tranen in zijn ogen.

Later op de avond kregen we een excuus mail.
    Ik heb niet gereageerd om dat ik huilend met steken in mn baarmoeder lag, bang voor een miskraam zoveel stress en spanning voelde ik :(

Vanmiddag heb ik n mail terug gedaan en blijkbaar is deze in zo'n verkeerd keelgat geschoten dat ze met hartklachten en hoge bloeddruk naar bed is gegaan...

Ik ben kwaad en verdrietig. Het ligt allemaal al zo gecompliceerd... ik probeer rust te nemen maar dat is nog knap lastig.
    Sorry voor mn egopost.... fijn het ff kwijt te zijn. ..

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Heftig mamamama85!!! Zo jammer als de reacties niet zijn wat je er van hoopte! Schrok ze er zo erg van?

Heeeel naar trouwens dat jullie je allebei niet goed voelden daarna! Voel je je nu weer beter?

4. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Ik had al een negatieve reactie terug verwacht omdat haar andere zoon dit jaar hun dochtertje dood was geboren met bijna 39 weken zwangerschap. Hun kleinkind, ons nichtje. Sm had het van ons niet zien aankomen en gunt haar andere zoon veel meer een kindje dan ons. Maar zo voelt het voor ons idem dito. Wij gunnen hen ook meer een kindje dan onszelf. Volgens mn zwager en schoonzus is die gedachte onzin en is ons kindje meer dan welkom. Ze zijn blij voor ons en verdrietig tegelijk.
    Hele moeilijke situatie..

Ik heb nog steeds last van pijn in mijn buik. Moet mezelf dwingen niks te doen en er niet aan te denken. Bah...

5. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Wat een rotreactie idd, daar mag je flink van overstuur zijn hoor. Het achterliggende verhaal verklaart wel iets maar praat het zeker nog niet goed. Je broer en schoonzus hebben gelijk: het is verdrietig maar jullie kindje is net zo welkom en gewenst. Hopelijk mogen zij dat zelf ook nog een keer gaan ervaren.
    En, makkelijk gezegd ik weet het, probeer je niet te druk te maken. Zoek afleiding want stress gaat het niet beter of makkelijker maken. Je sm komt vanzelf verder over de brug want een mail? Vind ik een beetje onpersoonlijk, ik zou persoonlijk langs gaan na zoiets..
    Ga gewoon lekker verder genieten met je gezinnetje en let goed op jezelf! Liefs

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hallo meiden,
    Mag ik mezelf bij jullie aansluiten?
    Ben uitgerekend begin april 2015 na 2 miskramen lijkt het nu goed te gaan.
    we hebben al een zoon van 6 jaar.

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mamama85 wat ren oneerlijke reactie van je sm!
    Wat er is gebeurt is erg verdrietig en heel erg maar dat staat los van jullie gezin vindt ik. En daarbij had ik zon reactie eerder van de ouders verwacht van je nichtje dan van je sm... heel egoistisch vind ik dat van haar.
    Klinkt alsof ze de aandacht een beetje op zichzelf trekt.

probeer zoveel mogelijk rust te nemen en zo weinig mogelijk aamdacht aan haar te schenken. Jullie gezin is nu even belangrijkst!!

Sterkte meid!!

8. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Oh wat rot zeg die reactie!
    Jeetje kan me voorstellen dat jullie van slag zijn.
    Probeer wat afleiding te zoeken, een goed boek, muziek of iets anders wat je leuk vind.
    Misschien wat zweverig, maar ik heb zelf ook eens zo erg in de stress gezeten en wilde hier ook niet aan maar meditatie werkt ook echt.
    Mocht je iets zoeken om mee te beginnen er is een app die heet headspace .
    Dan begint je heel klein en Word je begeleidt zodat je rustig wordt.

Sterkte!

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een opmerking...
    Dat komt even hard aan, hopelijk word het nog uitgepraat...

Mijn zus reageerd ook erg gemeen bij mijn zoontje helaas.. Omdat haar wens voor een 2e uitbleef werd het mij totaal niet gegund en heb ik me heel de zwangerschap schuldig gevoeld... Tot zr zwanger was rn moest is wel blij zijn dat t eindelijk gelukt was.. Sat staat nog steeds tussen ons in.. Dus praten...

Ik zit nu in praston palece met heel de familie van mijn man... "Gezellig" hahahah
    Het is hier groot zeg!! Zou zo verdwalen hahah

10. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel moeilijk inderdaad, maar jullie is het óók gegund. Helaas heb je het niet voor het zeggen wie wel en wie niet en bij jullie is de kleine toch ook gewenst!
    Natuurlijk gun je het hén ook, maar dat geeft je sm niet het recht om zo tegen jullie te reageren.

Ieder leven is een wonder, geniet van júllie wonder!

Hier gisteren de termijnecho gehad. Zag er allemaal goed uit en mijn termijn klopte precies (20 april). VK en ik waren het eens. :D
    Onze kleine was lekker aan het bewegen met de armen en beentjes en zwaaide ook nog.
    Had niet verwacht dat je nu al zoveel beweging zou zien!

11. pietje1987

@bizzy: welkom en gefeliciteerd!!

@mammz: veel plezier in Preston palace!

@mapa01: heerlijk, zo'n goede termijnecho!!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bizzy zeker mag je er bij welkom en van harte!

@hier ziek... En hoofdpijn al 2 weken bloeddruk was 105/60 dus niet zo hoog.

@mamamama sm mag het er moeilijk mee hebben, maar heeft het zo verkeerd aangepakt. Het is triestig maar jullie hoeven jullie leven niet op slot te gooien o.dat er aan de andere kant dat gebeurd is.
    Het is dubbel maar het kan jou, mij en willekeurig ander iemand ook overkomen.
    het is jullie net zoveel gegund om zwanger te worden en een goede afloop als ie.and anders.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh oh oh wat een vreselijke reactie van die schoonmoeder!!! Dit komt natuurlijk vanuit vreselijk verdrietige emoties maar dat rechtvaardige het absoluut niet. Ik hoop dat het lukt om even afstand te nemen van dat mens en de tijd voor jezelf te nemen die jij nodig hebt.

Morgen ben ik 11 weken!! Inmiddels is het alweer 9 dagen na de laatste echo en begin echt weer minder chill te worden. Ik mag vanwege mijn geschiedenis elke week op echo maar ik heb er op eigen keuze deze keer 12 dagen tussen gedaan zodat manlief weer mee kon... Maar brrrrrr... Wat zou ik graag even willen spieken... Nog even geduld tot aan woensdag... Is het al woensdag???? ;)

14. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jammr dat de eigen emoties niet in toom gehoiden konden worden. Das niet de reactie die je zou willen. Ga proberen te ontspannen meid jouw geluk is niet afhankelijk van anderen.
    Veel mensen vonden het in de afgelopen tijd lastig te vertellen dat ze zwanger zijn aangezien we 1,5jr bezig waren. En vriendin vertelde het daarom pas met 15 weken wat ik wel jammr vond. Er veranderd daar niks aan en ach nu kunnen we meegenieten haha

15. pietje1987

@Jabinca, denk dat het voor je vriendin ook gewoon heel spannend was om te vertellen en ze jullie niet wilde kwetsen!
    Ik zit met een vriendin die ik het heeeel graag wil vertellen, alleen gaat ze door een erg moeilijke periode heen. Het is net uit met haar partner, haar baan is onzeker enzovoorts. Ze maakt zich dus al vreselijk veel zorgen. Ook weet ik dat zij al jaaaaren een enorme kinderwens heeft, maar nog geen geschikte partner daarvoor heeft.
    Ik zoek echt naar een moment dat ik het kan vertellen, zonder dat ik haar enorm kwets... Heel moeilijk vind ik het!

Verder heb ik regelmatig steken aan de zijkant van m'n baarmoeder, is dat nu bandenpijn? Vanmorgen moest ik opeens hoesten en kreeg ik ook een enorme steek in m'n onderbuik...

16. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Dat zijn denk ik je darmen. Heb ik ook last van als ik hoest.

17. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Jee wat jammer zo'n reactie van SM. Gelukkig reageert je zwager veel beter op het nieuws hou je daar aan vast!

Bandenpijn is echt een trekkende pijn lijkt mij dat steken wat anders is.

18. pietje1987

Darmen zou best kunnen hoor, maar het voelt allemaal zo vreemd en anders he :)

Maar ach, dinsdag weer naar de VK dus dan maar even vragen hoe of wat

19. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik begint nu toch al best een beetje zichtbaar te worden. Hebben jullie dat ook?
    Ik heb volgende week nog een feestje en daar moet het toch nog even geheim blijven. Week erop gaan we het pas vertellen aan de familie, want wil niet alle aandacht naar mij toetrekken op het feest van mijn broer. ;)

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mensen komen niet om mn buik heen haha.

Deel Deze Pagina