April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier is de buik ook echt niet te verbergen.. maar goed vind t niet erg.

bandenpijn hier ook alweer aanwezig. Alsof de huid heel.langzaam uitelkaar getrokken wordt. Het zijn bij mij geen stelen maar dus een langdurig trekkend naar gevoel. Een kruik ertegen is wel prettig.

2. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve reacties. De gemoederen zijn bedaard en SM lijkt wat afgekoeld, maar ik merk toch dat ze er heel erg mee bezig is. Ik heb t naast me neer gelegd, kan er niks aan veranderen, en indd ik trek me op aan de positieve reacties want dat zijn er meer ;)

Hier zijn we langzaamaan iedereen aan het inlichten. We doen nog een whatsapje naar wat "verdere" vrienden en volgende week aankondigen op FB.
    Mijn buik is zeer aanwezig en ik doe geen moeite meer om die te verbergen.
    Morgen ga ik voor t eerst sinds mijn ziekmelding begin deze maand een kop thee drinken met mijn leidinggevende. Ik ben door de arbo 100% afgekeurd en zit dus in de ZW. Vind ik niet erg, het werk wat ik doe is lichamelijk veel te zwaar (zorg) en ik ga me nu inzetten om de administratie op orde te krijgen, hoef maar 2x2 uur per week te werken. Dat hou ik hopelijk wel vol tot mn verlof.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamamama goed hoor. Ik heb hetzelfde.
    Ik werk ook in de zorg. Tot op heden werk ik alleen avonden.
    Vrijdag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende hoe we het vorm gaan geven.
    Naast werk zit ik ook in de OR daardoor draai ik te veel uren.
    Vrijdags sta ik overdag boventallig, dan kan ik roosteren en administratieve dingen doen. We gaan kijken tot hoever we dat vol willen houden. Tot op heden gaat het redelijk, maar mijn bekkens blijven zeuren. We zullen het adwachten hoe en wat... En dan loopt mn contract tot 31 dec... Dus zou zo maar kunnen dat die niet verlengd wordt.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ooo dames, moet echt even zeuren! Werd zojuist wakker met een ontstoken teen! Bah, wat is dat naar!!

Vannacht ook weer heel beroerd geslapen dus kan ook niet zoveel hebben nu ;) en echt een laaaaange dag voor de boeg helaas....

5. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ik zelf zie mijn buikje wel maar andere niet echt. De ene dag is hij ook groter dan de andere.

6. pietje1987

Goedemorgen (nog net) allemaal!

Vanavond termijnecho, toch wel spannend :D:) !!

Ben heeeeel benieuwd!

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @mamamam85 wat goed dat het zo op je werk geregeld is.
    Goed contact met je leidinggevende onderhouden is ook heel positief... vaak zie je dat dit toch verandert wanneer iemand ziek is of uitvalt bij zw. Ik vind het dus een heel goed teken!

@pietje auuwww! een badje met soda helpt hier altijd goed!
    Succes vanavond met de echo

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh spannend voor degene die het contract bijna eindigt.. hopelijk zijn jullie onmisbaar en beëindigen ze het contract niet.. maar in deze tijd is er niet raar dat je jezelf daar zorgen over maakt

pietje, hoe komt dat zo ineens? auw.. pijnlijk! even in de badedas of soda weken?

Preston palace was wel leuk maar erg druk en hectisch, en al dat eten pfff kan niet meer hoor hahaha
    maar ons mannetje vond het helemaal geweldig!

vanmorgen weer even langs de fysio geweest en had weer erg last van mijn bekken, moet erg opletten wil ik er niet al vroeg uitliggen op mijn werk (kapster) dus nu zit ik even wat dingen te doen op kantoor voor onze nieuwe webshop enz, hoef ik geen dagen te staan, fijn!

verder nog steeds overgeven, moe, misselijk komt geen eind aan.. dacht dat het zo rond de 12 weken toch wel over was bij mijn zoontje..

22 okt hebben we een geslachtsbepalingsecho staan :D:D zo nieuwgierig hihi

9. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    @ neffie, we hebben veel overeenkomsten haha. Geen/weinig klachtjes en idd ik zie die buik bij mij groeien maare me moeder keek beetje vreemd toen ik dat zei haha. Ach als je er zelf maar van overtuigd bent.

@prestonpalace is idd erg leuk, vooral met een groep. Ik hoop zelf dat we eind dit jaar eindelijk met de naaste familie die kant op kunnen. Me ouders lagen ff niet op 1 lijn maar lijkt allemaal goed te komen... Lijkt me een mooie afsluiter..

@pietje
    spannend die termijn echo, horen graag hoe het was.

verder hier last van me heupen, afgelopen weekend onverwachts veel moeten lopen op het werk, heb zitwerk dus was ik niet gewend en dat voel ik nu nog. Hoop dat t wegtrekt.
    Verder qua kwaaltjes gaat t goed. Borsten lijken ook wat af te nemen in gevoeligheid (eindelijk)

10. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Trouwens hebben jullie ook af en toe kriebel op je buik? Ik heb dat af en toe en kan me niet herinneren dat ik dat voor me zwangerschap ook had. Vind t wel grappig maar tis wel echt op de huid (onder de navel) dus weet niet of het verband heeft met zwangerschap.

11. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Haha mooi ben ik niet de enige!

Wauw en al voor de geslachtsbepaling! Wat schiet dat allemaal op!

Ik ben al zo blij als ik die termijnecho heb gehad straks (pas op 12,5 week).

Meiden die echo's gepland hebben staan vandaag, veel geluk en succes!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jabinca hier +1 met de heupen heb er al 2 weken last van. Zonder regelmatige rusr doen ze echt zeer, voor de rest gewoon gevoelig. Nu ben ik dat wel gewend van mn vorige zwangerschap.
    En je kunt het al voelen. Het is jammer dat ik mn placenta aan de voorkant ligt, het zal voor mij lang duren voor ik se hele dag de kleine voel. Nu voel ik af en toe een fladdertje maar het is zeldzaam.

Ow weer hoofdpijn :( pfff wanneer houdt dat op! Zo paracetamol, vanavond dansen met ml.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Geslachtsecho gaan we binnenkort inplannen :)
    Ben zo benieuwd! Haha kan er niets aan doen...

14. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag weer een goede echo gehad. Gelukkig!

Buikje begint hier wel. Doe het maar bedekken met een sjaal.

Heb mezelf voorgenomen het volgende week woensdag te gaan vertellen op mijn werk. Ben benieuwd hoe ze het oppakken. Hopelijk mag ik blijven tot maart. Ik wil het graag van de daken schreeuwen. Alleen ouders en broer en zus weten het en een paar goede vrienden.

15. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Hier weer afspraak met de gyn gehad. ik was er klaar voor om het standaard praatje te horen : de vorige keer is het goed gegaan dus we wachten af.

Maar tot mijn verbazing kreeg ik een plan voorgeschoteld. Ik krijg met 16 weken een ring die nog bijna niet in nl wordt gebruikt. In duitsland gebruiken ze het met tweelingzwangerschappen. Dit zorgt er voor dat de baarmoederhals langer houdt. Daarnaast krijg ik vanaf 16 week hormoonprikken om een.vroeggeboorte tegen te gaan

Of het allemaal gaat helpen weten we niet. Maar er is een plan om naar uit te kijken. Fijn!

16. pietje1987

Hier ook een hele mooie echo gehad, we zijn zo verliefd!! Ben nu 10+1 en dus uitgerekend op 27-04-2015 :D
    3 prachtige foto's meegekregen :D

We wachten in ieder geval tot na onze vakantie om het verder te vertellen, maar met 13 weken gaat het echt de wereld in.

Ik had een velletje van m'n teen getrokken, vandaar opeens ontstoken! Gaat al iets beter dus hoop dat dat zo doorgaat (hoef ik niet langs huisarts).

17. pietje1987

Zusje heeft per ongeluk verklapt dat mijn ouders allemaal cadeautjes hebben gekocht van het weekend, nu ben ik nieuwsgierig hahahaha

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @pietje haha altijd leuk!

Denk dat we 15 oktober geslachtsbepaling gaan doen. Zo enorm spannend!

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat is er weer een hoop gekletst hihi!

Fijn ingster en pietje dat alles goed is!:) met de mooie echo's!
    Jaa das wel leuk pietje lekker verwend worden hihi
    En meijtje ik vind het ook zoo spannend om te weten wat het word hihi

Hier vandaag voor het eerste bij de vk het hartje gehoord wauwie dat is echt een bijzonder gevoel hihi

20. pietje1987

Oooooo dames ik moet echt even wat frustratie kwijt!!!

Mijn schoonvader werd vanavond gefeliciteerd met onze zwangerschap!! Hij heeft uiteraard keihard ontkend, maar het verhaal gaat dus blijkbaar :( baal echt ontzettend! Dit is echt een hele hele hele vage kennis en we hebben het enkel verteld aan directe familie en drie vrienden.

Nu blijkt dus dat het voor mensen blijkbaar heel moeilijk is om hun mond te houden, drie mensen hebben het aan iemand verteld :$
    Is het nou zo moeilijk om je mond te houden? En dan nog, als je het dan aan iemand verteld hebt, kun je deze toch wel de mond snoeren?

Verwacht ik nou te veel van mensen?

Baal echt als een stekker...

Deel Deze Pagina