April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een buiken al! Mooi hoor!
    Dat is dus echt zo, dat als je al 1 of meer kinderen gehad hebt, je het eerder ziet. Bij mij vermoeden mensen nog helemaal niets die het niet weten. Ik ben ook vrij veel afgevallen de afgelopen maanden, dus al mijn kleding zit los. Bepaalde kleding kan ik nu niet aan, omdat het gewoon lijkt alsof ik een vetbuik heb. ;) Terwijl die juist redelijk plat geworden was. :p

Ik maak wel wekelijks een foto in hetzelfde truitje en dan zie je wel een verschil. Zo vanaf de 11 weken begon je het wel te zien dan, maar nog helemaal niemand merkt iets op, gelukkig.

Komend weekend gaan we het mijn familie vertellen en dan mag het out in the open voor iedereen.

2. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Hoi meiden,

Misschien moet ik me hier maar melden om gezellig wat te kletsen... Op het bevallingslijst forum van april gebeurd heel erg weinig...

Nou bij deze dus:D:D

In verwachting van ons tweede kindje (dochter uit 2009) ben ik nu uitgerekend op 21 april 2015

Liefs

3. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Borsten zijn hier trouwens ook enorm gegroeid. Van een ruime C heb ik nu een heeeele volle E.

Niet de meest flatteuze foto, maar... hier mijn 'buikje'.

Bijgevoegde bestanden:

4. bepje

bepje Lid

18 aug 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog maar een klein buikje waar je niet veel aan kunt zien als je het niet weet.
    vandaag de termijn echo gehad zit nu op 11 + 3
    26 april is de uitgerekende datum.
    Beeps was aan het begin even aan het hupsen en daarna had hij zij zich comfortabel neergelegd met het armpje achter het hoofdje en de pootjes in de lucht.
    (lijkt nu al op zijn paps;) )
    binnen een kwartier waren we al klaar en weer buiten.
    Zijn of haar maagje en blaasje was gevuld hartje klopte mooi, en alle ledematen zaten eraan.:D
    ik wil eigenlijk ook niet weten wat het word, ik zou als 1e een jongetje wel heel leuk vinden, ook omdat mijn ouders al een kleindochter hebben en nog geen kleinzoon.
    maar wanneer pluk er is maakt het helemaal niet uit of het een jongen of een meisje is. (hoop dat jullie het snappen wat ik bedoel)
    zou de foto wel willen plaatsen maar heb geen idee hoe dat moet...

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sarah klopt, zitten in de club :)

Lekkere buikjes mensen. Ik ben ook al opgezet haha, maar dan ben ik ook al 14 weken... Eindelijk. Aan de ene kant meer vertrouwen aan de andere kant bang.
    Bang dat ze de volgende echo zeggen dat de kleine weer gestopt is.
    Ik kijk uit naar woensdag en ik zie er tegelijkertijd tegenop. Dan heb ik weer een echo. ik dacht dat het na de eerste periode over zou zijn... Nou echt niet!
    Blijf wat zenuwachtig pfff

6. Muisje27

Muisje27 Lid

22 jun 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat herkenbaar dit! Ook ik al 14,5 week.. Maar nog altijd zenuwachtig!!
    Heb volgende week woensdag weer echo... Kan het alvast woensdag zijn??

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg Wat een mooie buikjes :)
    Idd bij mij was t bij mijn eerste zwangerschap ook nog minimaal met 13 weken maar nu.. Zie foto!

Pff ff luchten.. Ik ben afgelopen dinsdag volledig ingestort, mijn lichaam kon niet meer!
    Dinsdag moest ik voor het werk langs de fysio voor mijn bekken. Vanaf dat ik mijn ogen open deed smorgens begon het overgeven weer.. Zoontje met afgezet bij schoonmoeder, hup naar fysio en weer vaak de auto aan de kant moeten zetten om over te geven..

Na de fysio zat ik in de auto en dacht echt bij mezelf waar ben ik mee bezig! Ik begon te huilen en natuurlijk kwam alles er meteen weer uit! Dokter gebeld en nu andere medicatie.. Mijn werk gebeld dn gezegd dat ik deze week niet meer kom trek t gewoon niet.. Ik heb 0,0 energie en blijft zo weinig eten binnen..

Nu 2 dagen aan de medicatie.. En vandaag mog niks binnengehouden... Weinig in ieder geval! Ik wacht t nog ff af maar als t zo blijft bel ik morgen maar weer naar de dokter..

8. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Blegh mammz, wat verdrietig. Goed dat je aan jezelf denkt! Welke medicatie heb je nu?

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu metoclopramide 10mg 3x per dag..
    Tot nu toe word ik er extreem moe en suf van.. Lig heel de dag maar een beetje op den bank.. Ff afwachten hoe t gaat anders bel ik morgen maar weer als ik blijf overgeven

10. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Dat is hetzelfde als primperan hè? Heb ik ook paar dagen geprobeerd. Zonder minder over te geven, maar inderdaad verschrikkelijk suf en wazig. Hoop voor jou dat het toch nog aanslaat, want dit is ook niks. Mocht je nog willen proberen, mij helpt acupunctuur. Ben nog steeds misselijk en spuug ook nog, maar in mindere mate.

Sterkte! Hopelijk snel weer meer genieten van de zwangerschap.

11. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik heb een buik waarvan de meeste mensen wel kijken maar nog niks durven te vragen :p

Mijn misselijkheid is zo goed als over!!!
    Wat heerlijk om te zeggen.

Wel een nieuwe kwaal erbij. Ik heb sinds dinsdag enorme last van mijn benen. Na het slapen is het over maar op een gegeven moment begint het weer.. Iemand ervaring?

12. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    :D wauw wat een mooie buiken er weer bij!

Was er al een april FB gemaakt? Kunnen we op besloten zetten zodat alleen leden de inhoud kunnen bekijken en meelezers niet (ben ik altijd n beetje huiverig voor)

13. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ik blijf liever veilig hier dan op fb hoor ;)

Maar mooie buikjes allemaal dames!

Wij gaan het dit weekend maar eens vertellen aan de rest van de familie. Ben benieuwd! Vriendje is weer lekker thuis dus dat is wel het moment. :)

Woensdag hebben wij de echo. Spannend!

Hier echt sinds 3 dagen enorm moe. Buikje is ook weer duidelijk wat boller dus denk dat het lekker aan het groeien is. Ook wel eens fijn om iets te merken...

14. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Hai allemaal!

Mag ik mee kletsen?
    Senna 32, 24-4 uitgerekend van ons 2e kindje.
    Tot op heden geen kwaaltjes nog. Hopen dat dat zo blijft

We hebben gisteren een fbgroep gemaakt.
    April 2015 Mama's :)

15. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hou doe fb pagina in?
    Is die helemaal gesloten dat als ik ergens op reageer of iets Like of plaats het niet op mijn tijdlijn komt of mijn vrienden dat zien?

Zo ja hoe heet hij presies want kon hem ook niet vinden :)

Sanne: geen idee, miss komt het vanuit je bekken?

Hier werken de medicijnen nu best goed maar zo suf en duizelig! En autorijden zit er niet in.. Nu kijken als ik de pillen halveer of het overgeven dan weg blijft en de bijwerkingen wat minder worden we zullen zien..

16. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Mensen kunnen nu niet zien wat je plaatst.
    De groep komt weer op geheim te staan dan kunnen mensen de groep ook niet vinden.

Ik kan je straks wel even een pb sturen met de link.
    Moet daarvoor even op de laptop.

17. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n groep moet inderdaad op geheim staan, anders zien anderen wel de groep (niet de berichten als het op besloten staat).
    Je kan het ook zo doen dat je hem gewoon op geheim zet. Dat mensen de beheerder van de groep toevoegen als vriend, dan kan diegene weer die mensen toevoegen.
    Bij geheim is 'ie voor niemand vindbaar. Bij besloten kunnen vrienden wel zien dat je lid bent geworden van die groep.

18. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok wacht ik de link even af en als het volkomen geheim is vind ik dat prima, niet dat ik zoveel geheimen heb hoor haha

19. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Dat kan idd ook.
    Dus als mensen op de pagina willen stuur me dan even een pb :)

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik vind hier kletsen fijner :)

@mammz fijn dat het wat lijkt te werken

@ hier gaat t ook beter. Deze week nog niet hoeven spugen. Nu de energie nog :D

Deel Deze Pagina