April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames!

Hier al een paar mensen verteld over de zwangerschap. Door de miskraam weet toch iedereen dat we aan het proberen zijn.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

2. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hi! Ben al lid van een ander groepje waar vele van hier ook bij zitten, maar vind het wel gezellig om mee te kletsen en lezen! Ben 6 april uitgerekend van ons 2e kindje. Heb een dochtertje van 14 maanden.

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi dames!
    Ik ben morgen 5 weken zwanger en dan dus de 6e week in maar vannacht werd ik wakker van de kramp in mijn darmen zo vervelend hoort dit er gewoon bij? En hebben jullie daar ook wel is last van?

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooi buikje mammz. Moeilijk te verbergen idd. Hier ook zo, maar kan het gelukkig nog wel inhouden.
    Ben blij als de echo volgende week geweest is en ik de week daarna 2,5 met vakantie ben. Kan ik het daarna meteen vertellen op m'n werk.

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    annemoon13; ik heb helaas ook een mk gehad en daardoor wisten ook al veel mensen dat hij bezig waren. 2 goede vriendinnen en 2 goede vrienden weten het al :D en deze dagen gaan we het de ouder vertellen als ze terug zijn van vakantie!
    27 aug na de echo, als deze goed is, vertellen we het ook de zussen

als mijn zoontje 2 jaar word dan ben ik 11 weken en willen we het tegen iedereen vertellen

roosie91: wat vervelend dat je zon krampen hebt! maar kan er heel goed bij horen hoor... je darmen kunnen flink langzaam gaan werken en dat kan de oorzaak best eens zijn..

elsje78: dank je wel :)
    das wel ideaal, lekker op vakantie en als je terug bent kun je het meteen vertellen!

hier: vandaag erg veel last van ongesteldheid zeur ben al veel na de wc gegaan om te controleren of er echt niks komt.. maar hoort er natuurlijk bij.. ook al wat bandenpijn als ik snel opsta of ga zitten! maar blijf ook bang ivm mk... had ik bij mijn eerste totaal niet

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mammz als het een keer mis is gegaan, dan sta je er anders in. Ik merk ook dat ik er anders tegenaan kijk en dat het minste of geringste al is ow niet weer he. Dan laat ik bijna mijn koppie hangen, waarom zou het na 3x mis de keer daarna wel goed gaan?

@vertellen, collega, beste vriend, mijn ma en mijn zusje weten het. Nu eerst de echo de 22e en 2 weken later krijgen de andere familieleden, en vrienden het te horen.

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @mammz dankjewel voor je reactie hihi steld me toch een beetje gerust ! Ja dat ongesteldheids gevoel ken ik ook heb ik ook af en toe niet heel heftig maar soms vlieg ik dan ook naar de wc maar tot nu toe zit het goed hihi we moeten maar gewoon positief blijven dat heeft ons ook meer rust denk ik :)

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij wie van jullie is mvm al langs geweest? Hoe was jullie test?
    Ik had de vorige keer een witte test bij mvm... 2 dage later mk..
    Nu heb ik nog een mvm test liggen die ik morgen wil doen om weer even bevestiging te krijgen.. Sorry maar word gek van mijn onzekerheid anders! Maar zo bang op een lichte of witte test.. Traumatje denk ik :)

Dus denk Miss kunnen jullie jullie mvm testen showen met aantal weken erbij, weet ik morgen of ik goed zit ;)

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Heb helaas geen test! Niks meer in huis maar zou ik die wel halen eigenlijk? Voor het zeker te zijn ?

10. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosie.. Zwanger is zwanger! Zou geen testen gaan halen dan meid..
    Ik heb er nog 1 ligge dus daarom..

Ik heb hem gedaan, nu 4 weken en 5 dagen;

Ik had hem niet zo donker verwacht hoor Hihi :D (heeft veel hcg nodig toch?)
    Ben weer helemaal gerustgesteld!! En nu geen angst meer van mvm testen hahs

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      1
  11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha mammz dat is gewoon een prima streep. Verre van wit :)
    Gelukkig ben je wat gerust gesteld!

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Whahaha, ja dat is een prachtige test, mammz!

Ik heb afgelopen zondag nog eens getest, was ook knalpositief. Weet dat het niks zegt over het verdere verloop, maar geeft toch een fijn gevoel.

Hier komt mvm vrijdag langs. Vindt het prima en heel normaal om weer mee te doen, maar kreeg vorige keren nogal de kriebels van de mevrouw ;). Ze bleef maar praten en enthousiast doen :D. En kan me herinneren dat ik nogal snel het plasje in de blauwe fles moest mikken, want die lucht.....ben vorige zwangerschap erg misselijk geweest. Maar: simpele actie voor een goed doel!

13. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah ja mooi he!

Ja ik ga zeker ook weer mee doen met mvm, idd die stank pfff hahaha
    Maar goed doel...

Ik wacht ff de echo af als die goed is bel ik meteen naar mvm!

Oh ja... Ik Zweet (sorry haha) snachts echt super veel! Hebben jullie dat ook? Heb t zo snel warm... Kan ik me niet herinneren van vorige x

14. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Jaaa, ik zweet ook weel veel meer 's nachts! Had ik vorige keer ook: hele winter met dun dekbedje op geslapen en mijn vriend met joggingbroek en trui aan in bed, want hij had het wel koud :)

15. Elder86

Elder86 Lid

1 aug 2014
    37
    3
    8
    NULL
    NULL
    Van zweten heb ik op zich niet zoveel last. Ik kan wel plots warmteopwellingen krijgen. Na een half uurtje gaat dat dan weer beter.

Verder voel ik nog niet zo heel veel... een paar keer per dag een buikkramp onder in mijn buik, iets pijnlijkere borsten en gisteren wel veel last van maagzuur. Omdat het mijn eerste kindje is, vind ik het wel allemaal heel spannend. Ik weet niet goed wat "normaal" is om nu te voelen, op zich voel ik namelijk nog niet zo heel veel. Ik voel me nog niet heel erg zwanger, zeg maar. 1 september eerste echo...

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Elder, het voelen, moeilijk te zeggen, bij mijn dochter had ik geen kwalen. Was zo van ok zwanger en nu? Voel me niet anders haha, begon ook pas na eerste echo te leven. Nu alleen moe, maar verder niets. Andere zwangerschappen misselijk tot overgeven aan toe. Er is geen standaard., wat en hoe je je moet voelen.

Heel soms hier even warm, maar trekt snel over.

17. Elder86

Elder86 Lid

1 aug 2014
    37
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat het bij iedereen anders is en zelfs bij iedere zwangerschap anders kan zijn. Ik had verwacht dat ik mij vanaf het prille begin misselijk zou voelen, maar wellicht kan dat nog komen...ben natuurlijk nog maar pril zwanger!

Het kortstondig warm voelen herken ik ook wel!

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi dames, mag ik me ook bij jullie toevoegen?

Ik ben 20 april uitgerekend van onze tweede dochter. Eerste zwangerschap stopte bij 11.6 dus ben wel nog altijd een beetje voorzichtig. Maar ik voel me goed zwanger en heb al lekker wat kwaaltjes. Ook mooie testen en al een flinke darmenbuik .. ;)
    Bij mijn dochter had ik dat ook al vrij vroeg en het bleef een beetje hangen bij 20 weken.. Met 9 weken vroegen ze of ik al wist wat het werd:$

Ik heb 28-8 de eerste echo bij de gyn dus daar kijken we nu heel erg naar uit. Daarna ga ik het op mijn werk vertellen... sm en sz weten het al, mijn eigen vader nog niet, die kan namelijk geen geheim bewaren :D:D

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ook ik kom me melden zoals het nu lijkt 15 april uitgerekend
    zal morgen even bellen voor de intake!

20. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Ik voeg me hier ook toe... 17 april 2015 uitgerekend.
    Heb me online aangemeld bij vk maar nog geen afspraak. Wacht nog ff af en aders bel ik gewoon zelf om Een afspraak te maken. Spannend allemaal hihi.

Deel Deze Pagina