Bedankt voor jullie reacties op mijn berichtje dames, het heeft me wel gerustgesteld, ik weet in ieder geval dat het echt niet aan mij lag. Ik kijk het nog even aan, en geef het de volgende keer ook aan dat ik liever niet meer bij haar op controle kom. Doen waarneemsters sowieso bevallingen? Het meest kwalijke vond ik ook dat ze gewoon niet van tevoren even mijn dossier gelezen heeft, ze wist niet van het ongeluk af, vroeg of ik rookte etc. Dan voel je je gewoon niet serieus genomen. Nadat ze had geluisterd naar het hartje stond ze op en bleef ik liggen, ik dacht dat ze even wat ging pakken. Zegt ze ineens 'ik snap dat je lekker ligt, maar je mag wel weer opstaan hoor' dus ik wist niet waar ik kijken moest. Toen vroeg mijn vriend aan hoor of we geen echo zouden krijgen omdat dit ons wel verteld was etc. Later zitten we aan tafel, zegt ze 'ik zie dat dit niet echt gewaardeerd wordt' ik dacht echt, sorry, wtf?! Dus niet echt een fijn gevoel bij haar, ga het bij de vogelende keer ook even aankaarten als ik durf, haha.
Ik zou het zeker aankaarten en doorgeven dat je haar niet meer wilt want hoe zij reageerd op jouw dat kan echt niethoor.en wat is dat nu voor rare opmerking of het niet goed genoeg is je stelt toch een gewone vraag bah . Liefs
Ooo dames kom even klagen hoor! Sla het rustig over als je er geen zin in hebt Vanmorgen heerlijk met manlief uitgeslapen en daarna hadden we bedacht dat we langzaam aan weer wat spullen uit de babykamer weg wilden gaan halen. Nu staat daar nog een aquarium (ooit als kweekbak gebruikt). Zat nog wel water en alles in, maar draait al een jaar niet. Dus samen bedacht dat manlief deze leeg zou gaan maken zodat het aquarium naar zijn nieuwe plekje kan. Dus zo gezegd, zo gedaan! Waterpomp aangesloten en begonnen met leegpompen van het aquarium. Nu gebruiken we deze pomp al jaren en nooit wat aan de hand, dus hoeven we er niet naast te staan. Ondertussen was ik lekker met de was bezig en hield ik het met een schuin oog in de gaten. De pomp gaat niet zo snel, dus kon het rustig aan doen. Na anderhalf uur (bak voor nog denk 1/5de gevuld) loop ik weer langs de kamer en ligt er opeens allemaal water op de vloer! Pomp losgeschoten! Manlief geroepen natuurlijk en meteen aan het dweilen gegaan! Bijna alles uit de kamer gehaald want logeerbed enzo waren aan de onderkant ook nat, dus dan maar meteen eruit. Boekenkast leegmaken en weghalen, overal lag water onder ik kon wel janken! Na een tijdje dachten we het aardig droog te hebben en deden we dus wat rustiger aan. Ik ging even naar beneden om te drinken. Kijk ik min of meer per ongeluk naar het plafond, zitten daar allemaal vochtplekken echt precies langs de rand van de kamer. Het water is dus onder de plint door gegaan en door het beton gezakt... Dus een paar planken laminaat losgehaald om te kijken wat de schade was, gelukkig zit het laminaat en de ondervloer er wel goed uit. Nu is het afwachten wat er gaat gebeuren in de kamer en met het plafond in de woonkamer. Ergste geval moet het hele laminaat er op de eerste verdieping uit (loopt zonder drempels helemaal door) en het plafond opnieuw gedaan worden in de woonkamer. Zo erg zal het vast niet zijn, maar pffffffff...... Een rustige zondag is in mijn hoofd toch anders!
flowers ik vind het ook niet normaal. Mijn vk helpt mij zelfs altijd overeind! Dus zeker aankaarten bij je eigen vk. pietje wat balen zeg! ik hoop dat de schade meevalt en jullie niet zo veel schade hebben en aan te hoeven pakken. winterjas heb ik een mooie gevonden tweedehands. wss amper gedragen dus ik vind t prima voor die paar maanden ik mag morgen op controle. over 2 weken de 20weken echo. heeeel.spannend!
Flowersoflove, ik hoop dat je deze vk ook niet meer hebt. Idd erg onprofessioneel om je dossier niet te lezen. Pietje, wat erg van dat water in de kamer! Kan me voorstellen dat je daar erg mee zit zeg. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met het plafond en het laminaat! Mamamama, tweedehands kan idd ook, zal ook eens gaan kijken of er nog wat leuks op mp staat. Weer spannend op controle en de 20 weken echo!
Dank dames! De schade lijkt mee te vallen, maar zullen moeten afwachten tot alles 100% droog is. Het plafond zal waarschijnlijk wel wat plekken krijgen, maar alle eventuele schade valt gelukkig onder de verzekering Woensdagavond gaan we eindelijk weer naar onze kleine spruit kijken, eens zien of het een jongen of een meisje is. Mijn ouders gaan mee, dus dat is wel heel bijzonder
Hier controle gehad, blij met mn gewicht, hetzelfde als 3 weken gelden (+2,5 kilo totaal) Ik was bij mn jongens rond deze termijn al minstens 10 kilo aangekomen! Ik had vandaag de stagiair, ik zag nergens een eigen vk... Ze is wel lief hoor, maar ik vind het niet fijn praten zeker omdat ik deze zwangerschap niet zo fijn vind ivm geschiedenis rondom zoontje en het hele gebeuren met mn nichtje... Ik praat daar liever niet over met haar, zei ik vorige keer ook al tegen mijn vk die ernaast zat dat ik het er liever niet met de stagiaire over had. Ik moest vragen om mijn bloeduitslagen. Op t eind. Ohja, je hebt een negatieve rhesusfactor dus die moeten we weer controleren met 27 weken. Prima... Ik vervolgafspraak gepland (volgens mij wat ver) mijn status mee naar huis gekregen, en daar stond in dat ik extra bloedsuiker moest laten prikken over n paar weken. Ik de kalender erbij gepakt om de afspraak in te schrijven, blijkt dat er 6 weken tussen zat. Weer gebeld naar de praktijk of dit normaal was, ja dat was normaal hoor want je hebt 4 weken ervoor de 20 weken echo. WEER uitgelegd dat ik dit keer vaker controles heb vanwege alle drama, dus mocht 2 weken eerder komen. Nu over 2 weken echo, twee weken erna controle. Vind ik geruststellend. Hebben jullie al last van maagzuur? Ik heb het sinds 3 dagen, word er heel naar van :/ Pietje fijn dat de schade me lijkt te vallen en dat het valt onder de verzekering. Laminaat moet even goed drogen voordat er evt schade aan te zien is. Ik word gek bij het idee, hier ligt alles net een jaar en we hebben dure vloeren moet er niet aan denken. Leuk woensdag babykijken! Heb je enig voorgevoel wat het geslacht is? Nikki, ik had het via zo'n koop/verkoop facebook groep in de regio, ideaal
Hier ligt het ook pas 3 jaar en ziet er nog super strak uit! Is nu een logeerkamer dus wordt bijna niet gebruikt. Beneden hebben we 3 jaar geleden ook het plafond helemaal mooi laten maken, dus baal er nog steeds stevig van... Ik roep al vanaf dag 1 dat het een meisje word, manlief ook! Ben dus heel benieuwd of onze voorgevoelens kloppen. Jongen is natuurlijk net zo welkom, maar ik weet zeker dat ik dan wel heel even om zal moeten schakelen hahahaha
Wij gaan ook woensdagavond zien of het een meisje of een jongen is. @wateroverlast: Wij zijn hier druk in een verbouwing. Waardoor de wasmachine nog niet is aangesloten op een buis naar het riool. Dus ik moet bij elke was niet vergeten dat ik de afvoer in de wc hang. Het is al drie keer fout gegaan. En bij de eerste keren was er weinig te zien, alleen water en veel dweilen. Maar bij de derde keer lag het water in de woonkamer. En hebben we lichte waterplekken in ons vers gespoten plafond. Helaas wordt dommigheid niet verzekerd...
Grrr heel verhaal gaat schreven gooit die me er uit. Pietje hoe is het met de schade? Flowerlove in geboorteplan opnemen dat je die niet aan je bed wilt hebben,want het kan inderdaad. @navelpiercing heb ik nog in. Over paar weken vervangen door een flexibele. Tongpiercing ook nog in. @jas gaat nog steeds dicht, hopelijk lukt het voorlopig nog. @mamamama vermoeiend! Waarom denk je dan. Goed dat je gebeld hebt. Je.gevoel altijd volgen. @echo nog 12 dagen dan 20 weken echo, echt laat. Maar ja ze wilden echt niet voor 20 weken doen. Dus geduld. Wel weer spannend. Hopelijk geen afwijkingen te zien. Had nog veel meer maar ik ben het vergeten, sorry meiden...
Vanavond gaan we weer naar ons moppie kijken Ben zo benieuwd of hij/zij laat zien welke van de twee het is! Vooralsnog lijkt het laminaat hier alles te hebben overleefd. Het plafond in de woonkamer daarentegen ziet er niet best uit. Grote gele/bruine vlekken erop... Heb onze stukadoor/schilder al gebeld, die komt zodra het helemaal droog is even kijken wat wijsheid is. Wordt gewoon vergoed, dus dat scheelt! Hier begint nu een klein buikje te ontstaan, maar echt nog minimaal. Maar ben er blij mee, eindelijk iets visueels Hier de 20 weken echo met 19 weken, dus ook al bijna!
Pietje veel.plezier vanavond ik hoop dat het zich laat zien haha.ik heb morgen mijn geslacht echo heb er echt zo veel zin in.ik heb ook mijn 20 weken echo met 19 weken. ik snap wat je bedoelt met dat buikje hoor ik heb het nu sinds 2 weken een aardig buikje zodat ik eindelijk buikbanden kan dragen dat vind ik echt zo leuk .toch een bevestiging van kijk er groeid iets. wanneer heb jij je 20 weken echo ik 3 december. Liefs
Pietje veel plezier vanavond. Angel spannend, ook heel veel plezier vanavond. Hmm ik voel een beetje gekriebel in mn buik, lekker. Ik moet nog even geduld hebben voor mn 20 weken echo, maar dan ben ik officieel over de helft en gaan we aftellen. 24 november mag ik om 9.30 spannend!
Hier staat de 20 weken echo op 2 december! Wel grappig dat we zo dichtbij elkaar zitten Hier voel ik van de kleine echt nog helemaal niets, ook niets wat ik er voor door zou kunnen laten gaan Hoop eigenlijk dat dat snel gaat gebeuren, want met die minimale klachten die ik heb word je soms ook maar onzeker Daarom ook blij met beginnende buikje. Buikbanden zijn nog lang geen optie hier, hoop rondom kerst ofzo
Ja die minimale klachten ken ik ik kan ook echt niet wachten tot ik wat voel.. Is het ook jouw eerste.
Hai ik ben ook 2 april uitgerekend van nummer 4. Ik voel de kleine al goed schoppen vanaf week 17 kan het nu ook van de buitenkant voelen. Ben morgen 20 weken maar heb me 20 weken echo pas 24 november ben dan bijna 22 weken snap niet waarom eigenlijk zo laat haahha.
Heb trouwens een zoon van 7 dochter van 6 en zoontje van,4 en dit word ook een jongen .. Dit is voor ons wel de laatste haha helemaal zeker weet je het noo it. Maar goed lekker genieten de laatste keer. Ben trouwens 28
Meijtje ik heb morgen avond de geslachtsecho . Jij hebt al lekker snel je 20 weken echo spannend hoor .
Spannend hé de 20 weken echo? Wij hebben deze echo a.s maandag. Ik hoop dat er geen gekke dingen uitkomen en dat het kindje gezond is (maar dit zal iedereen wel hopen). Sinds 1,5 week voel ik het kindje en elke keer is het genieten. Gister lag ik even op mijn rug en ik had mijn handen om mijn buik en op eens voelde ik iets tegen mijn hand aankomen. Daarna was het gelijk weer weg en is het ook niet meer terug gekomen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd of je al zo vroeg je kindje kan voelen?!?