Ja met 19 weken kan,dat ik voel m ook vanaf buiten heel goed maar elke keer als me man ze hand erop legt is het weg hahaha
Ha dames, Hier alles helemaal super! Met 90% zekerheid een meisje ze kon het niet heeeel goed zien maar zag helemaal niets wat op een jongen zou kunnen wijzen, vandaar! We gaan hier dus vanuit maar wachten wel nog even met verven tot na de 20 weken echo Verder een USB met foto's en filmpje meegekregen, echt super leuk de kleine was heel beweeglijk, aan het zwaaien, duimen en schoppen: echt genieten!
Oh ik ben echt blij voor je toch altijd spannend he die 20 weken echo ik moet 3 december en hoop ook op zo n mooie uitslag.lekker genieten nu weer
@spunkie: gelukkig geen afwijkingen! Toch wel beetje spannend altijd zo'n echo! Zit hier helemaal op een roze wolk Vreselijk eigenlijk Zie alleen nog maar roze roze roze Morgenochtend ga ik voor het eerst zelf kleertjes kopen, nu al zin in!
Oumnouafel, welkom! En nog maar 2 weekjes tot je 20weken echo! Hanneke, volgens mij kan het wel hoor, dat je nu al je kindje voelt! Ik heb nog maar 2 keer iets gevoeld dat misschien de baby kan zijn, voelde als iets fladderigs of een soort golfbeweginkje in mijn buik. Kan niet wachten tot ik meer voel! Spunkie, gelukkig dat alles goed was! En leuk een meisje! Pietje, leuk dat je een filmpje meegekregen hebt En een meisje is leuk zeg, ben benieuwd of het dan ook echt een meisje wordt Ik ben ook in de roze mood. Wij weten het sinds zaterdag ook en heb meteen al wat roze kleertjes pakje besteld. En vandaag ook van 2 collegatjes een roze mini-zwembroekje en slippertjes gekregen
@oumnouafel welkom gefeliciteerd de 4e al leuk zeg! Hier de 2e en ook de 24e 20 weken echo. Ben dan op 1 dag na 21 weken. Hier doen ze pas ver na de 20 weken de echo, nooit er voor, want dan kunnen ze dingen over het hoofd zien? Hebben ze geen misrekening gemaakt. 22 weken vind ik echt heel laat pfff. Hier zo verliefd, de eerste karate trap heeft de kleine uitgedeeld haha
@hanneke ja hoor, bij mijn eerste zwangerschap lag placenta helemaal over de achterwand. Met 17 weken voelde ik de kleine meerdere keren per dag. Nu enkele keer als ik geluk heb. dus het kan prima. @Pietje gefeliciteerd leuk een meisje. Hier hetzelfde. Niets.wijst er op dat het een jongetje is, maar met beentjes op elkaar geklemd kunnen ze het niet met zekerheid zeggen. @spunkie gelukkig meid. Dacht dat er wat mis was, maar gelukkig niet. Gefeliciteerd!
@dames met een goede echo, gefeliciteerd! Fijn gevoel Ik mag 3dec voor de 20w echo. Spannend want dan horen we ook het geslacht. Heb de week ervoor nog wel een afspraak bij de vk, misschien dat zij ook nog een poging gaat doen ik ben te nieuwsgierig haha. @voelen, ik voel wel al bewegingen, maar nog niet van de buitenkant. Placenta ligt voor en bm ligt ver naar achter dus zal nog even duren. @oumnaoufel welkom! Had je niet een moeilijkere nickname kunnen maken? Haha Wat leuk trouwens een 4e. Jij bent vrij ervaren dus! Wij willen ook een groot gezin als ons dat gegund is. @geslacht, hebben we nu alleen nog maar meisjes tot nu toe? Ik denk hier ook een meisje. @hormonen, hoe gaat dat bij jullie? Ik heb buiten mn moeheid en bekkenklachten last van emoties. Snel janken, hoef maar een mooi liedje op de radio te zijn en daar ga ik weer
Ik ben net terug van de geslachtsecho was weer super leuk om ukkie weer te zien het lag wel te slapen dus was niet echt bewegelijk .maar het was niet te missen hihi het word een jongetje echt blij om hem toch weer gezien te hebben. Ukkie we hebben op de zelfde dag de 20 weken echo spannend he. Liefs
Spannend dames , die 20 weken echo. Wij mogen maandag. Zijn zo benieuwd of alles goed is. Als ik savonds in bed lig en mijn handen op mijn buik leg voel ik baby2.0 heerlijk bewegen. Wat heb ik dat gemist. Terwijl ik het bij de vorige helemaal niet fijn vond in het begin. Maar nu.. genieten! Ik zit veel op het werk achter de computer. Merk na een aantal uren dat mijn stuitje heel veel pijn doet. Vandaag ook last van mijn darmen bleh. De misselijkheid smorgens word steeds minder. Vandaag een iets mindere dag maar een pilletje doet wonderen. Zaterdag gaan we naar de intocht van sinterklaas kijken. Hopelijk met zwarte pieten.
Ukkie, ik heb ook erg veel last van hormonen. Ik huil heel snel als ik iets moois of zieligs zie op tv of een liedje hoor op de radio. Van de week deed mijn vriend een beetje chagrijnig tegen me, en ik had gelijk een enorme huilbui. Die achteraf dan nergens op slaat! Ingsterr, wat fijn dat je de baby al zo veel voelt! Ik denk dat ik vandaag maar wat extra positiekleding ga shoppen. Het wordt steeds lastiger om te beslissen wat ik aandoe, omdat veel dingen gewoon niet lekker meer zitten. En ik vind het nu ook leuk om mijn buikje wat meer te laten zien, dus wil dan wel kleding aan die dat accentueren
Hier vandaag heerlijk gewinkeld, de eerste roze pakjes zijn binnen vanmorgen lekker in de prenatal en vanmiddag nog twee shirtjes van de zeeman meegenomen. Die kleine maatjes hebben ze zo kort aan, vind ik zonde om veel geld aan uit te geven Overal wel de bonnetjes en gevraagd of ze eventueel te ruilen zijn hahahaha Ook nog twee broeken voor mezelf gekocht, met drie broeken kan ik de komende maanden wel vooruit dacht ik zo. Daarbij nog een maillot, voor onder jurkjes, lekker makkelijk
meijtje ja ik had toen niet in de gaten was nog zover weg maar ben gaan rekenen kwam ik erachter dat dan 21 weken en 5 dagen ben maarja ik denk positief. Heb met 15 weken pret echo gehad toen zagem ze dat buikje gesloten was en de hersenhelften waren beide aanwezig. Altijd uitgaan van het goede he anders kan je helemaal niet genietem merk wel dat je bij de 1e minder bezorgd bent was toen ook niet zo met internet bezig en wat mis kon gaam nu lees je zoveel verhalen vam andere dat je sneller in de stress schiet. ukkie1985 jaa dat betekent moeder van nouafel zo heet me oudste haha.
Heb trouwens nog niks gekocht. Ga dat volgend jaat doen klinkt nog zo ver weg he hahaha. Moeten eerst nog een en ander opknappen in de slaapkamers zolder etc maar goed heb nog tijd. Baby komt eerst. Nij ons op de kamer heb ik met allemaal zo gedaam,