@hanneke wat een schok. Je hoopt op goed nieuws en nu zijn er toch afwijkingen gevonden. Hopelijk kunnen ze antwoorden krijgen. Het is moeilijk. Het is proberen zo goed en zo kwaad voorbereiden op wat komen gaat. Dikke knuffel en heel veel sterkte. Hopelijk kunnen ze het verhelpen, spannende tijden...
Bedankt voor jullie lieve reacties. Wij kunnen donderdagochtend al terecht in het lumc, dus hopelijk weten we dan meer. We laten ons niet kisten en ons ventje is vast een vechtertje, dus het komt vast allrmaal goed. Gelukkig is het iets wat wel vaker voorkomt en meestal goed te verhelpen is Fijne avond allemaal!
Meiden sorry lang niet geschreven schaam schaam. veel gebeurd hier beginnend met verhoogde kans op down met combi test gelijk doorgestuurd voor de nipt in het erasmus mc waar wij 3,5 weken in helse spanning hebben moeten wachten op de uitslag! Gelukkig was alles goed die dag heel de tijd lopen huilen van blijdschap😊 verders ligt me placenta niet echt lekker dus echos zijn behoorlijk lastig. wel weten we al wat we krijgen namelijk een meisje!!! Zo blij koningskoppeltje smelt... morgen 20 weken echo en toch best zenuwachtig hahahaha. ik voel haar sinds een weekje eindelijk schoppen . nou fijne avond en beloof snel weer te schrijven
Oh wat vervelend die 3,5 maand onzekerheid maar gelukkig is alles goed met je meisje.en succes met je 20 weken echo . Liefs
Fijn dat je snel terecht kunt Hanneke! Gelukkig blijkt alles goed te zijn Bizzy, kan me voorstellen dat de uitslag voor jullie een opluchting is. Vandaag de eerste les Yoga gehad. Had helaas veel last van litteken van keizersnede en les was echt gericht op natuurlijke bevalling. Heb een proefmaand genomen dus kijk die 3 weken nog aan. Om daar 30 minuten aan puffen en standjes te aan verspillen is gewoon zonde, aangezien het niet goedkoop is.
@ingsterr Dat is dat zeker zonde van je geld. Hier geen yoga pufcursus of wat dan ook gedaan en zoon is ook geboren hahaha doe het dit keer ook niet. @angel Dank je wel ben al wakker vanaf 5.10 van de zenuwen
@nikki: hahah ik doe het ook niet als ik les aan het geven ben hihi zou wat zijn.. ^.^ maar gewoon s' avonds ipv op de bank hangen, gewoon de grond beliggen =) @Hanneke: gelukkig dat het zo snel kan!! Good luck morgenochtend!! positive attitude altijd goed ^.^ hoop dat alles goed gaat komen @Bizzy: Oohh wat naar om zolang in onzekerheid te hebben geleefd!! Gefeliciteerd met jullie meisje! & Good luck morgen bij de 20weken-echo! @Ingsterr: Das niet lekker lijkt me, als je zo'n last heb van je litteken, heb je het ook aangegeven? misschien hebben ze een alternatief oefeningetje oid voor als het ongemak met zich meebrengt? mjaa, het is wel zonde van je geld als je er niet veel aan hebt idd.. .... Wooow, gelukkig, heb vandaag even gebeld weer voor de 20weken-echo, en hij is verplaatst naar 28 november, dat is way better than 30 december ^,^
Ja de 20 weken echo gehad. Kleine dame lag overdwars in me buik ( hoofd rechts benen links haha) en ze lag haast geen moment stil!! Ruim een uur daar gelegen en nog even moeten springen en schudden hopend dat ze even wilde draaien maar nee hoor eigenwijze troel bleeft liggen waar ze lag.. Helemaal goed gekeurd gelukkig 325 gram maar echt opmeten was niet goed mogelijk ivm veel bewegen. Wel beetje buikpijn nu van het harde drukken maar straks mooi met vriendlief en zoonlief naar de mac om dit goede nieuws te gaan vieren.
Elianaa wat fijn voor je dat de 20 weken echo vervroegd is. Hanneke heel veel succes morgen ik hoop dat alles lekker goed komt. Bizzy wat fijn dat de 20 weken echo goed ging en dat alles goed was toch weer fijn een geruststelling. Liefs
Hanneke 1986 hoop snel,op goed nieuws Hier maandag de 20 weken echo ben dan 21 en 4 dagen zo spannend. Ben heel veel moe laatste dagen vreselijk en als ik iets doe in huishouden veel last van,harse buiken dus probeer rus tui g aan te doen maar gaat niet altijd. Iedereen zijn er zoveel gefeliciteerd met goede 20 weken echo
Gister 20 weken echo gehad. En Ooohh wat valy er een last van mijn schouders toen hij op zijn scherm aanvinkte geen afwijkingen gevonden. Wij krijgen ook een meisje. Hanneke succes!! Sterkte...
Hanneke succes! Muisje27; fijn dat alles goed was, snap dat je opgelucht bent. Blijft toch een hele spannende echo he. Ik mag 2/12. En een meisje, gefeliciteerd! Tutte: volgens mij ben je nieuw in dit clubje toch? (je naam zegt me niets maar anders sorry!) mss leuk als je wat over je zelf vertelt? Welkom iig! Hier durf ik nu eindelijk te zeggen dat ik me echt beter voel. Vorige week voor het laatst overgegeven! Maag is nog wel eens wat ontstabiel smorgens maar niets vergeleken bij wat het was. Enige nadeel: ben opeens 1,5 kg rijker in een week tijd! Herkennen meer mensen dit? 'schade' totaal valt erg mee hoor maar schrok er toch wel een beetje van! Of hoort bij deze periode een groeispurt? Lig er niet wakker van hoor, gewichttoename hoort er nu eenmaal bij maar moet wel een beetje binnen de perken blijven he Komende dinsdag wordt de muurschildering in de babykamer gemaakt, ben zooo benieuwd! De rest ook langzaam bezig met de babykamer?
Eliana, fijn dat hij vervroegd is, en nu volgende week al! Bizzy, fijn dat de 20 weken echo goed was! Hanneke, succes vandaag! Joyce, ik merk dat ik ineens ook aankom nu ik me beter voel. Maar ik denk dat het komt dat ik weer gewoon kan eten en dan ook meteen meer eet en snoep.. Leuk dat de muurschildering bijna gemaakt wordt. Ik ga volgende maand aan de slag met de babykamer, dan is er ook weer wat meer tijd en gaan we ook een kamertje bestellen enzo. Veel hebben volgende week al de 20 weken echo of net gehad! Ik moet nog 2,5 week wachten helaas. Gelukkig volgende week wel weer een normale controle.
Hier ook, ineens!! Ik sta nog op -5 kilo ongeveer, maar dat was dus ruim -6 kilo. Nu ineens in 1 week tijd 1 tot 1,5 kilo erbij. Ik probeer gewichtstoename zoveel mogelijk te voorkomen. Ik weet dat het erbij hoort en eet ook gewoon, maar ben al wat zwaarder, dus is het beter om niet teveel aan te komen. Die 1/1,5 kilo was dus wel even shocking...!
ben veel te lang niet in dit topic geweest hier veel last van bekkeninstabiliteit en de misselijkheid is ook nog met vlagen aanwezig maar gelukkig lang zo erg niet als het was maandag de 20 weken echo ben super zenuwachtig! @ hanneke hoop dat alles goed is gegaan!