April 2015!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danip, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dames gefeliciteerd met de goede 20 weken echo s.

Ik ga vandaag ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor.
    15:50 heb ik hem dus het duurt nog even.
    Liefs

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Succes vandaag Angel! Ook bij jullie komt het vast goed!

@joyce, gefeliciteerd met de goede echo!!

@jolanda, gefeliciteerd met de goede echo!!

@tammie, gefeliciteerd met de goede echo!!

Ik vind het zo grappig dat we met zoveel tegelijk steeds echo's hebben enzo :D thuis is dat natuurlijk heel anders;)

Hier gaat het wel weer, nog steeds erg moe, maar begin eindelijk een buikje te krijgen :D:) heb eerst maar nieuwe truien/shirts besteld, wil m'n normale kleding niet allemaal uitrekken...

Wil eigenlijk dit weekend het kamertje gaan schilderen, hoop dat dat lukt. Zo niet, dan uiterlijk volgende week. Kan echt niet wachten tot alles staat :D

Gisteren wel erg veel stress gehad, niet alleen voor de echo. Een vriend van ons is ernstig ziek en kreeg gisteren weer uitslagen. Gelukkig waren de uitslagen beter dan verwacht :D beter wordt hij sowieso niet, maar het kan weer een tijdje gerekt worden. Hele opluchting dus!

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dank je pietje.
    Hè bah wat heftig voor je van die vriend .
    Gelukkig waren de uitslagen beterder dan verwacht .
    Heel veel sterkte ermee
    Liefs

4. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    Haayy meiden :)

Congrats met de positieve 20weken-echo's!! =)

Ben ik weer, we hebben gisteren ook de 20wekenecho gehad (de 28ste waren we te laat omdat we het echocentrum niet konden vinden :eek: )
    maar alles ziet erg zeer goed uit!!!! ooohh we zijn zoo superblij met dit geweldige nieuws..!! ^.^
    ons lieve wondertje is tussen de 250 en 300 gram, en tussen de 20 en 25 cm, dus groeit ook goed..

Ze had nogal moeite om het hoofdje op te meten, want dan draaide het hoofdje steeds weg, dus vroeg ze me of ik in (laag) bruggetje wilde gaan staan, en het hielp hahah..
    ook weer mooie echo-foto's meegekregen, ik hoop dat ik ze ook up kan loaden.. (ze staan wel al op op de pc)

We hebben een geslachtsbepaling gedaan, maar we houden het nog stil voor de rest, hopen dat ik me niet snel verspreek ofzo :p

Liefss

5. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    @angel: Good luck vandaag!! ^.^

@pietje: hahah zeker grappig dat die 20wekenecho's allemaal beetje tegelijk zijn =) .. ken het, buikje die steeds wat groter word, haha heb ook alweer wat nieuwe kleding moeten shoppen (ik doe maar zo goedkoop mogelijk, is toch maar tijdelijk) ook sommige broeken pas ik niet meer..
    Wat naar van die vriend dat ie ziek is, en niet beter word, maar gelukkig waren die uitslagen best positief!!
    Goodluck met schilderen!! ^.^

Zoo, ik ben sinds het weekend ineens snipverkouden, kan amper ademhalen als ik lig op mn rug.. word er ook supermoe van, mjaa wat eraan te doen? weet niet zo goed, veel theedrinken dan maar.. (of is er wel wat aan te doen, lijkt me niet dat dat mogelijk is zonder schadelijk te zijn voor ons beebje of wel? iemand tips?)
    anders ziek ik maar gewoon uit, al blijf ik wel lesgeven, omdat we zaterdag met de vereniging een uitvoering hebben ^.^ heb geoefend met 3 groepen, hopelijk haal ik niet alle routines door elkaar :p

6. pietje1987

@elianaa, je mag wel neusspray hoor..... Ik gebruikte de kindervariant en dan alleen vlak voor het slapen gaan, dan slaap je in ieder geval. VK zei dat het op zo'n basis echt geen kwaad kan (geen maanden achter elkaar gebruiken natuurlijk ;))

Sowieso wordt aangeraden om wat vaker op je linkerzij proberen te slapen, ivm doorbloeding placenta ofzo...

Hier heb ik 3 goede positiebroeken gekocht in de aanbieding (40 euro per stuk), daar kom ik die maanden wel mee door ;)

7. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    Oooh okaay, dan ga ik maar opzoek naar zo'n kinderneusspray ;) thanks..!!
    hahah, nu lukt het wel om op mn linkerzij te slapen, want mn verstopping gaat van de ene naar de andere neus (als ik links lig, gaat de verstopping naar links, en bij rechts naar rechts) dus wissel ik af (kan ik wel alvast wennen om op mn linkerzij te slapen, want ik slaap over het algemeen veel op mn buik, wat steeds minder gaat, anders op mn rechterzij, en eigenlijk lig ik alleen op mn rug als ik net wakker ben (kan ik ons beebje vaak ook even voelen friemelen in mn buik), dus dat valt wel mee ;) )

haha, broeken moet ik nog halen, had wel een vest gehaald :p lekkere grote (17 euro bij sportworld) is alles best goedkoop enzo ^.^

8. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    Straks weer naar de VK om 16:00 uur.. ben heel erg benieuwd wat de uitslag is van mn bloedonderzoek, al neem ik aan als er wat mis zou geweest zijn dat ze me wel gebeld zou hebben ;)
    & even kletsen hoe alles gaat, en over gisteren die mooie 20wekenecho.. de eerste keer trouwens dat mn vriend niet meegaat, mjaa heb een hele lieve VK ^.^

Daarna weer oefenen voor de uitvoering met de selectiegroepen.. word trouwens wel moe van elke keer 10km heen en 10km terug fietsen naar het station, en dan lopen naar het sportpunt, maar dat houd me in beweging ^.^ hihi

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Meiden gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo.
    Baal er.Zo van.dat de.Placenta voor ligt :( voel.de.Kleine nauwelijks en.dan ben ik 22 weken

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi dames, ik mag me aansluiten bij de goede echo's! Van,orgen geweest en zag er super uit!
    We krijgen een zoon!, zo niet verwacht haha! ,aar uiteraard super blij mee!! We konden er niet omheen op de echo haha maar dat zegt vast iedereen :)

Voel me eigenlijk ook lekker! Meer energie en ook het eten smaakt. Gelukkig nog steeds niet op mn startgewicht dus met de kilos gaat het ook prima ;) terwijl ik toch best aan mijn chocoladetic toegeef hihi

@elaniaa wowo wat ben jij goed actief zeg. Dat red ik echt niet haha. Ben kapot na de weekboodschappen :) gelukkig vanmorgen hulp in de huishouding van sm. Altijd fijn.

@zwangerschapsbroeken heb ik van de vorige zwangerschap eigenlijk gewoon blijven dragen na de bevalling. Ok er zit een stuk stof aan maar dat ziet niemand, verder gewoon normale skinny spijkerbroeken, helemaal ideaal als je uiteten gaat :D

11. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Gefeliciteerd meiden met jullie goede 20 weken echo's we zijn over de helft whoop whoop!!
    Ik heb afgelopen zaterdag een pretecho gedaan voor mijn verjaardag.
    zal van de week natuurlijk even mijn dochter komen showen in 4d!

Ik heb ook last van me neus dan links dicht dan rechts en even de trap oplopen lijkt wel een marthon onderneming...not funny!
    Herkennen jullie ook soort van ongi pijn af en toe?
    Ik lees dat het door het snelle groeien van bm kan komen maar herken het niet meer van mijn zwangerschap 7 jaar terug.

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Now de echo ging super hij is helemaal goedgekeurd.
    En lijkt op zijn moeder een echte buik slaper haha .
    Na even te hebben rondgelopen wou hij een beetje draaien zodat ze hem heel goed kon beoordelen hij zat ook weer te duimen het blijft een schattig gezicht hihi.
    Liefs

13. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Top angel02!!
    Wij hebben ook een duimelotje haha

14. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn al dat goede nieuws! Gelukkig hadden jullie een goede echo!

Ik draag mijn eigen broeken nog. Maar het liefst heb ik een legging met een jurkje of dikke lange trui erover aan.

Ik word gek van de hoofdpijn! Sla het liefst mijn hoofd tegen de muur. Bleh!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Super meiden!

@broeken, beide zwangerschapsbroek is lekker warm en eigen broeken zit de helft nog wel goed.

@ingsterr plus 1 met hoofdpijn om te janken. Maar ja gaat over zeggen ze.

16. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    @ukkie: Oohh meis, ik ben ook helemaal kapot als ik thuiskom hoor, en mn weerstand is zoals je kan lezen minimaal, maar komt goed ^.^

@Bizzy: superleuk een 4d-echo voor je verjaardag, supermooi cadeautje!!
    die ongi-pijn herken ik idd wel, denk wel dat dat vooral komt door de snelle groei v/d baarmoeder (ik merk bij mezelf& aan reacties van mn omgeving dat mn buik in groot tempo zich ontwikkeld ineens ;) )

@angel: Fijn dat alles goed is met je ventje :)
    haha, kon het niet goed zien, maar ik geloof dat ons liefje ook aan het duimen was ^.^ superlief is dat om te zien!!

@Ingsterr: hihi, ik draag ook nog wel broeken van voor de zwangerschap, maar dat zijn voornamelijk de sportbroeken, haha mn skinny's zijn onmogelijk&zwaar oncomfortabel :p

@Ingsterr&Meijtje: Hoop voor jullie dat de hoofdpijn snel verdwijnt!! lijkt me niet fijn :(

Zoo, gisteren bij de VK eindelijk m'n bloedgroep te weten gekomen.. & het is O negatief, dus dat word een rhesusprik de 27ste week.. verder waren m'n bloedwaardes allemaal goed, en geen ziektes onder de leden.. Heel mooi!!
    Lekker gekletst over de echo, en over het schattige gefrummel in mn buik, volgende keer krijg ik wel een andere VK, mjaa das logisch om kennis te maken met alles VK daar ofcourse, ben superblij dat ik daar mag blijven (want officieel is mijn woonplaats nu IETS te ver)

Af en toe heb ik weleens dat mn eten omhoog komt als ik net gegeten heb, en op de fiets stap erna.. (kan het zijn dat mn baarmoeder al tegen mn maag aan drukt? dat lijkt me nogal vroeg, baarmoeder zit zoals het hoort net bij mn navel) of zou het komen doordat ik te snel ga bewegen nadat ik wat gegeten heb?

17. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Wij hebben een super twintig weken echo gehad en E krijgt een broertje :)

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sanna geweldig! Leuk een mannetje :)

Pietje hoe was je 20 weken echo? Of heb ik het gemist?

19. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal, ben ik ook weer een keertje. Allemaal gefeliciteerd met de goede 20 weken echo’s! Wij mogen dinsdag, ben benieuwd!

@Bizzy, ik heb ook vaak wat pijn onderin mijn baarmoeder, en dan vooral aan de linkerkant.

@Ingsterr, balen dat je zo’n hoofdpijn hebt! En je eigen broeken nog aan, ik pas die echt niet meer! En de zwangerschapsbroeken vind ik ook erg lekker zitten ;)

@Elianaa, fijn dat alles weer goed was. Ik heb ook weleens dat mijn eten omhoog komt, dat is vaak als ik buk ofzo na het eten. Kan ook zijn doordat je ingewanden allemaal omhoog gedrukt worden.

@Sanna, leuk een jongetje!

20. pietje1987

Net even gemist denk ik :)

Onze echo was helemaal top! De kleine meid ligt super op groei en alles zag er top uit!

Deel Deze Pagina