December 2015

Discussie in 'De mama's' gestart door Griffie, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Griffie

Griffie Nieuw lid

31 dec 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ik ben kersverse moeder van een prachtige zoon. Het is ons eerste kindje wat natuurlijk allemaal heel spannend en leuk is!! Ik ben op zoek naar meiden die ook kort geleden bevallen zijn om tips of gewoon je verhaal mee te delen.

Ik ben 2 geleden bevallen van mijn zoon. Het was een zware bevalling van ongeveer 40 uur maar zo heb ik dit echt ervaren. Merk wel dat ik heel emotioneel ben terwijl ik eigenlijk nooit huil... Ik ben wel heel gelukkig met mijn ventje en mijn gezin. Ik denk dat de tranen er gewoon uit moeten na alles wat er is gebeurd. Ook kom ik uit een IVF traject van ruim 3 jaar wat nu ook allemaal een plaatsje nodig heeft.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Griffie

2. Griffie

Griffie Nieuw lid

31 dec 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?:):)

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Griffie,

Helaas heb je nog helemaal geen reacties..
    Welkom op het forum. Eigenlijk kan je overal op het forum wel terecht met gerichte vragen en zal je vast en zeker wel reacties krijgen.
    Wat naar dat je zo'n zware bevalling gehad hebt ik hoop dat je daar nu al stuk van hersteld bent en meer en meer kunt gaan genieten. Dat je wat huilerig bent is logisch zo vlak na de bevalling dat heb ik ook nog steeds (na 8wkn). En het is ook niet niks na jarenlang een kinderwens en vruchtbaarheudsbehandelingen ligt er dan nu een kleine in je armen. Je hele leven staat op zijn kop.. Ik weet er alles van. Zie mijn onderschrift. Als je iets wilt weten of vragen hebt stel ze gerust. Pb mag ook. Succes hier!!

4. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Ik heb op 24 december mijn zoontje mogen verwelkomen !

Deel Deze Pagina